بهترین غذاهای محلی فرانکفورت، آلمان

فاطمه اسفندیار
فاطمه اسفندیار شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین غذاهای محلی فرانکفورت، آلمان

شاید آلمان را بیشتر با نوشیدنی‌های معروف‌اش بشناسید، اما قبل از صرف نوشیدن نیاز به خوردن غذا دارید. در اینجا ما بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای محلی فرانکفورت که در برخی از شهرهای دیگر آلمان نیز هستند، معرفی می‌کنیم.

فرانکورت یکی از شهرهای ثروتمند در اروپا است. این شهر پنجمین شهر بزرگ آلمان بوده که دارای تاریخ و فرهنگ کهنی است. فرانکفورت بزرگ‌ترین شهر ایالت هسن آلمان به شمار می رود. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری متنوع و جذابی است که همه این جذابیت‌ها، در کنار غذاهای محلی این شهر لذت‌بخش خواهد بود.

۱. اشنیتزل (Schnitzel)

بهترین غذاهای محلی فرانکفورت، آلمان

شما نمی‌توانید بدون خوردن اشنیتزل آلمان را ترک کنید. این غذا یکی از محبوب‌ترین خوردنی‌ها در کل کشور بوده و شما می‌توانید این غذا را در همه جا، از جمله فرانکفورت، در سبک‌ها و انواع مختلف پیدا کنید. این محبوبیت به این دلیل است که اسنیتزل علاوه بر این که بسیار خوشمزه است، یک غذای کامل هم به شمار می‌رود!

۲. مالوتیشن (Maultaschen)

بهترین غذاهای محلی فرانکفورت، آلمان

مالتیشن کمی شبیه راویولی است، اما هسته‌ای بسیار بزرگ‌تر و خوشمزه‌تر دارد. هر قطعه از ماکارونی‌های این غذا با گوشت، انواع گیاهان، پیاز و خرده نان پر می‌شود و معمولا تنها دو تا سه مالوتیشن را می‌توان در یک صفحه قرار داد. اگر به دنبال یک وعده غذایی هستید که به مدت طولانی شما را سیر نگه دارد، این غذا انتخابی مناسب است.

۳. شوینشسک (Schweinshaxe)

بهترین غذاهای محلی فرانکفورت، آلمان

شوینشسک که «هام هوک» یا «گوشت مخصوص» هم نامیده می‌شود، غذایی سنتی در جنوب آلمان است، البته می‌توان این غذا را در رستوران‌های ویژه در سراسر کشور هم پیدا کرد. این غذا معمولا با سیب‌زمینی و مجموعه‌ای از سبزیجات سبز تهیه می‌شود، بنابراین شما می‌توانید تمام گروه‌های غذایی اصلی را  در یک وعده غذایی به دست آورید.

۴. فرانكفورتر (Frankfurter)

بهترین غذاهای محلی فرانکفورت، آلمان

فرانکفورت را بدون خوردن فرانکفوتر اصل ترک نکنید! این سوسیس‌ها را می‌توان در همه جا، از جمله فروشگاه‌های مواد غذایی و هتل‌های فرانکفورت یافت. این غذا یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های منوها در رستوران‌های شهر است.  این غذا را می‌توانید با نان بخورید، به صورت کبابی درآورده، به شکل یک استیک درآورده یا بیشتر  روی آتش نگه دارید؛ روش‌های مختلف و بی‌پایانی وجود دارد!

۵. اسپارگل (Spargel)

بهترین غذاهای محلی فرانکفورت، آلمان

اسپارگل نوع خاصی از مارچوبه سفید است که در ماه‌های می و ژوئن در آلمان تهیه می‌شود.  این غذا را می‌توان سرخ کرد، پخت، کبابی کرده یا با طعم‌دهنده‌های مختلفی مانند گوشت، سبزیجات، ادویه‌جات و سس‌ها استفاده کرد. این تنوع باعث می‌شود تا برخی از رستوران‌ها در طول ماه‌های تابستان، منویی مجزا به انواع اسپارگل اختصاص دهند!

۶. کوندل (Knodel)

بهترین غذاهای محلی فرانکفورت، آلمان

کوندل از آرد، خمیر و نان تهیه می‌شود. بسته به نوع رستوران، از این غذا به عنوان غذای اصلی یا پیش غذا استفاده می‌شود، همچنین می‌توان از آن‌ها به عنوان جایگزین گوشت مخصوص در سوپ و اسپاگتی استفاده کرد.  کوندل را می‌توان با گوشت و ادویه‌جات و ترشیجات استفاده کرده و غذایی به یاد ماندنی تهیه کرد!

۷. ساربراتن  (Sauerbraten)

بهترین غذاهای محلی فرانکفورت، آلمان

یکی از  چندین غذای کبابی یا سوخاری ملی آلمان است. علی‌رغم نوع نام‌گذاری، این غذا ترش نیست. این غذا به سادگی و از سخت‌ترین قسمت‌های گوشت گاو، گوشت مخصوص و گوشت گوسفند تهیه می‌شود. با این حال، لازم نیست نگران آسیب به دندان‌هایتان باشید. مشخصه ساربراتن این است که گوشت را چند روز قبل از پخت خیس می‌کنند، که در نتیجه تردتر شده، آب‌داری آن کاهش یافته و از چنگال نمی‌افتد.

۸. شازوالدر کیسچورت (Schwarzwalder Kirschtorte)

بهترین غذاهای محلی فرانکفورت، آلمان

 پس از خوردن گوشت و سبزیجات، وقت آن است که دسر بخورید! شازوالدر کیسچورت اصطلاح آلمانی گفته شده به «کیک جنگلی سیاه» است، یک دسر لذت‌بخش تهیه شده از شکلات، خامه و گیلاس تازه است. این دسر همچنین با یک لیوان لیکور گیلاس شگفت‌انگیز قابل مصرف است که شما به سادگی می‌توانید آن را تهیه کرده و لذت ببرید!

مطالب مرتبط:

دیدگاه