رپورتاژ آگهی: مدرسه آموزشی-تفریحی تابستانی در سوئیس

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵
رپورتاژ آگهی: مدرسه آموزشی-تفریحی تابستانی در سوئیس

در برنامه تابستانی موسسه آرمان پارسیان زمرد امکان اخذ روادید برای والدین متقاضیان و همراهی آن‌ها با فرزندانشان وجود دارد.

این موسسه با بیش از ۳۰ سال تجربه در سازماندهی و برگزاری اردوهای تابستانی زبان‌آموزی، ترکیب موزون و با کیفیتی از آموزش زبان در کنار فعالیت‌های متنوع تفریحی، ورزشی و گردشگری را در یکی از زیباترین کشورهای دنیا (یعنی سوئیس) فراهم کرده است.

دروس فشرده زبان در هرروز صبح، با تعداد بسیار زیادی از برنامه‌های مفرح ورزشی، تفریحی و گردشگری که عصر همان روز برگزار خواهد شد، همراه می‌شود.

این دوره زبان که در شهر لزین (Leysin) برگزار می‌شود برای رده سنی ۱۱ تا ۱۹ سال تدارک دیده شده است.

فضاهای آموزشی این موسسه شامل کلاس‌های درس مدرن، اتاق‌های دو و یک نفره بسیار شیک در کنار انواع متعددی از امکانات تفریحی و ورزشی هستند که هر سال به‌طور مداوم مورد نوسازی و بهسازی قرار می‌گیرند و محیطی امن و آرام را برای فرزندان شما فراهم می‌آورند.

کلاس‌های زبان

اردوی زبان انگلیسی

یادگیری زبان یک سرگرمی مفرح است! اگر تاکنون این موضوع را کشف نکرده‌اید، در طی اقامتتان در این مدرسه تابستانی بوضوح این موضوع را لمس خواهید کرد.

معلمین مجرب و با تجریه در این مدرسه، نه‌تنها در کلاس‌های درس مشغول آموزش زبان به فرزندانتان هستند، بلکه این آموزش در محل اقامت فرزندانتان و حتی در حین برگزاری برنامه‌های تفریحی نیز ادامه دارد.

کلاس‌های یادگیری زبان انگلیسی، آلمانی و انگلیسی از دوشنبه تا جمعه هرروز صبح برگزار می‌شوند. به هر شرکت‌کننده در هر هفته ۲۰ درس جدید آموزش داده می‌شود. در پایان دوره، گواهینامه شرکت در دوره زبان از سوی مدرسه به هر شرکت‌کننده ارائه می‌شود.

برنامه‌های تفریحی، ورزشی و علمی بعد از ظهر

آموزش زبان

بیش از 30 سال تجربه در سازماندهی و برگزاری تورهای تابستانی برای نوجوانان و جوانان، بخوبی به مسئولان این تور آموخته که چگونه می‌توانند ترکیب مناسبی از آموزش فشرده زبان در کنار فعالیت‌های اوقات فراغت را انتخاب کنند تا تابستانی به‌یادماندنی برای فرزندان شما ایجاد کنند.

برنامه‌های جامع و گسترده ورزشی، تفریحی و گردشگری، فرصتی بی‌نظیر برای شرکت‌کنندگان جهت آموزش و تفریح و همچنین یافتن دوستانی از سراسر دنیا را فراهم می‌آورد.

۱. Adrenaline Rush: این برنامه برای دانش‌آموزانی که به کوهستان علاقه‌مند بوده و برای تجربه نوعی هیجان آمادگی دارند، مناسب است. در تمام طول هفته، شرکت‌کنندگان فرصت انجام پیاده‌روی، قایق‌سواری، تجربه دوچرخه‌سواری در کوهستان و رفتن به پارک ماجراجویی را دارند.

۲. Discover Switzerland: این برنامه به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با بخش فرانسوی زبان سوئیس بیشتر آشنا شوند. در این برنامه، بازدید از قلعه چیلون، معدن نمک، دریاچه زیرزمینی و تله‌کابین کوهستانی ترتیب داده شده است.

۳. Swiss Culinary Delight: در این برنامه، که توسط سرآشپز حرفه‌ای کالج مدیریت هتلداری، تدریس خواهد شد، با نکات برجسته رسوم، مهمان‌نوازی و آشپزی سوئیس آشنا خواهید شد. همچنین، شرکت‌کنندگان یک شیرینی برای جشن پایان دوره آماده خواهند کرد.

۴. Fun and Game: سرگرمی، بازی و تفریح! این برنامه بهترین فعالیت‌های تفریحی که در شهر لیزین قابل ارائه است را با یکدیگر ادغام کرده است.

۵. Take it Easy: اگر شما فکر می‌کنید که تعطیلات به معنی استراحت و آرامش است، این برنامه برای شما ترتیب داده شده است. در این برنامه، علاوه بر استراحت و آرامش، سراسر هفته برنامه‌های مفرحی برای شما ترتیب داده شده است.

۶. Fit and Fast: این برنامه برای افرادی که علاقه زیادی به فعالیت‌های ورزشی دارند و می‌خواهند انرژی خود را از طریق انجام ورزش‌های مختلف نظیر فوتبال، والیبال، بسکتبال، اسکی روی یخ، تنیس و... صرف کنند، مناسب است.

۷. Scientific Week: در این برنامه تمرکز اصلی مدرسه روی یادگیری و علم‌آموزی است. هدف این برنامه تقویت مهارت‌های گوناگون در دانش‌آموزان است. به این منظور، این برنامه ترکیبی از بازدیدهای علمی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مهم کشور سوئیس است.

برنامه‌های گردشگری

هر شنبه، یک روز کامل انگلیسی برای شرکت‌کنندگان که حداقل دو هفته در تور حضور دارند، سازماندهی شده و برگزار می‌شود.

در این برنامه، دانش‌آموزان به اختیار خود برای شنبه هر هفته یکی از سه مورد ذیل را انتخاب می‌کنند: ۱) بازدید از شهر لوزان و موزه المپیک، ۲) بازدید از کارخانه تولید شکلات در نزدیکی شهر گغویغ (Gruyères)، ۳) بازدید از سازمان ملل در شهر ژنو.

موزه المپیک: موزه المپیک در شهر لوزان، نمایشگاه‌های دائم و موقت بسیاری را در ارتباط با ورزش و المپیک در خود جای داده است. با بیش از ۱۰٫۰۰۰ شیء در معرض نمایش، این موزه بزرگترین آرشیو مسابقات المپیک است که سالانه بیش از ۲۵۰٫۰۰۰ بازدیدکننده را به خود جلب می‌کند.

کارخانه شکلات: چه کسی رویای بازدید از یک کارخانه شکلات‌سازی را در سر نمی‌پروراند؟ از رایحه خوش عطر شکلات لذت ببرید در حالی که در کارخانه تولیدی یکی از مشهورترین برندهای شکلات (یعنی کالیر (Cailler (Nestle) قدم می‌زنید. در این بازدید، رمز و راز تولید شکلات برای شما آشکار خواهد شد. این بازدید با تست محصولات اصلی این کارخانه به اتمام می‌رسد و شما امکان خرید شکلات را نیز خواهید داشت.

سازمان ملل: در این برنامه، از میدان مشهور Palas des Nations در شهر ژنو و همچنین مقر سازمان ملل در این میدان بازدید خواهد شد و در این بازدید شما با تاریخچه سازمان ملل آشنا شده، همچنین اطلاعات کاملی در مورد این مکان بین‌المللی که بیش از ۱۰٫۰۰۰ جلسه در سال در آن برگزار می‌شود، به‌دست خواهید آورد.

دلایل متقاعدکننده برای انتخاب این مدرسه

در طی سالیان متمادی، هزاران دانش‌آموز از کمپ تابستانی این موسسه بهره برده‌اند. نظرات و بازخوردهای این افراد به‌همراه رویکرد مدیریتی نوین مدیران این تور، باعث شده که روش‌های سنتی برگزاری تورهای تابستانی به فراموشی سپرده شده و توری مطابق با نیازهای نوجوانان در عصر حاضر مهیا شود.

۱. پرسنل آموزش دیده و خلاق: پرسنل این تور به‌طور کامل آموزش دیده و در این موسسه به خدمت گرفته شده‌اند تا محیطی بسیار مناسب برای یادگیری زبان برای شرکت‌کنندگان مهیا کنند. این کارکنان از کشورهای سوئیس، فرانسه، آمریکا و بریتانیا به خدمت گرفته شده‌اند و می‌توانند به ده زبان مختلف نظیر انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی و روسی، صحبت کنند.

۲. قرار گرفتن در یک محیط آموزشی بین‌المللی: با حضور شرکت‌کنندگانی از بیش از 35 کشور دنیا، فرصت مناسبی برای هر شرکت‌کننده فراهم کرده تا در محیطی بین‌المللی به یادگیری زبان بپردازد و بتواند دوستانی از سراسر دنیا داشته باشد.

۳. کلاس‌های زبان: هدف اصلی تیم پویای آموزشی این مدرسه، لذت‌بخش نمودن یادگیری زبان انگلیسی است. اگرچه دروس به‌صورت فشرده ارائه می‌شوند، اما ارائه این دروس در فضایی آرام، دستیابی به بهترین نتایج را در زمان کوتاه تضمین می‌کند.

۴. فعالیت‌های فوق برنامه متعدد: کلاس‌های فشرده هرروز صبح، برنامه‌های متعدد ورزشی، تفریحی و گردشگری را در بعدازظهرها به‌دنبال دارد تا باعث انبساط خاطر و رفع خستگی شرکت‌کنندگان شده و آن‌ها را برای کلاس‌های صبح‌گاهی آماده کنند

۵. برنامه‌های عصرگاهی: برنامه‌های عصرگاهی یکی از نقاط برجسته این مدرسه تابستانی است. سراسر هفته، تیم معلمین، فعالیت‌های بیادماندنی را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند. برای افرادی که دوره آن‌ها به پایان رسیده است، جشن پایان دوره در جمعه شب برگزار می‌شود.

۶. موقعیت بی‌نظیر محل کمپ: واقع شدن در کوه‌های آلپ، شهر لیزین را به یکی از بهترین مقصد‌ها برای دوستداران ورزش‌های زمستانی و تابستانی، تبدیل کرده است.

۷. غذای عالی و باکیفیت: صبحانه لذیذ به‌همراه بوفه ناهار و شام هرروز توسط تیم سرآشپزان حرفه‌ای این کمپ تدارک دیده می‌شوند.

۸. گزینه‌های متعدد اسکان: هزینه پرداخت شده برای دوره، شامل هزینه اسکان در اتاق‌های دو نفره است. با این حال، اتاق‌های تک نفره یا مجلل نیز با پرداخت هزینه اضافه در دسترس قرار دارند. اتاق‌ها هر هفته نظافت می‌شوند و همچنین حوله‌ها و روکش رختخواب‌ها نیز تعویض می‌شوند.

۹. قیمت‌های مقرون به‌صرفه و مناسب: به‌دلیل استفاده از امکانات و ساختمان‌های دانشگاه مدیریت هتلداری سوئیس، این موسسه قادر است که برنامه آموزشی تابستانی خود را با قیمت‌های بسیار مقرون به‌صرفه ارائه کند.

شهر لزین

لزین (Leysin) که در دامنه کوه‌های آلپ و تقریبا در فاصله 30 دقیقه‌ای شهر مونترو (Montreux) و دریاچه ژنو قرار گرفته است، یکی از مقاصد اصلی و مورد توجه گروه‌های مختلف سنی برای گذراندن تعطیلات است.

فضای پویا و زنده شهر لزین (Leysin) و امکانات متنوع ورزشی و تفریحی در این شهر، از جمله دلایلی است در توجیه اینکه چرا این شهر محل استقرار بسیاری از مدارس و کالج‌های بین‌المللی است. این شهر همچنین مقصد موردعلاقه تیم‌های ورزشی بوده و دارای پیست‌های اسکی مشهور در زمستان است.

این شهر یکی از شهرهای سوئیس است که به داشتن امنیت و محیطی آرام شهور است و سالانه جهانگردان بسیار زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب می‌‌کند.

محل برگزاری این تور در یکی از مرتفع‌ترین مناطق شهر لزین قرار گرفته و چشم‌اندازی زیبا و هیجان‌انگیز از این شهر و کوه‌های آلپ را دارد.

سکونت و اقامت

شرکت‌کنندگان در مدرسه تابستانی در اتاق‌های استاندارد و لوکس تک و دو نفره اسکان داده می‌شود. هزینه اقامت در اتاق‌های استاندارد دو نفره در هزینه دوره گنجانده شده است و در صورت انتخاب اتاق‌های لوکس (تک یا دو نفره) و همچنین اتاق‌های یک نفره، هزینه اضافی دریافت خواهد شد. هر اتاق دارای حمام و سرویس جداگانه است.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام در مدرسه تابستانی با شماره‌های ذیل تماس حاصل کنید:

  • 02122891970
  • 02122852057
  • 09122795176
  • 09127163863
  • 09330986322

    telegram.me/swisseducation

آدرس موسسه: تهران، خیابان پاسداران، خیابان شهید محمودگل نبی، خیابان ناطق نوری شمالی، جنب موسسه عسکریه، پلاک ۲۲، طبقه ۲

مطالب مرتبط:

دیدگاه