یک گردشگر لهستانی در امارات زندانی و اخراج شد

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
یک گردشگر لهستانی در امارات زندانی و اخراج شد

یک گردشگری لهستانی به جرم ادرار کردن روی پلی در امارات زندانی، جریمه و به کشورش بازگردانده شد.

یک گردشگر لهستانی که برای شرکت در جشن تولدش عازم یک کشتی تفریحی در امارات بود، به دلیل ادارار کردن در محلی روی پل، دستگیر، جریمه و به کشورش بازگردانده شد.

«میلواس پاپراوسکی» که یک طراح گرافیک و ساکن شهر کراکوف است با ابراز تاسف از این عمل اظهار کرده که از یک مشکل پزشکی رنج می‌برد و ای کاش از مقررات امارات آگاهی داشت. پاپروسکی یادآور شد که در روز مورد نظر سوار بر تاکسی خصوصی از هتل محل اقامتش در پالم برای برگزاری سی‌امین سالگرد تولدش عازم یک لنج تفریحی بود اما پس از دو ساعت رانندگی با توجه به ترافیک سنگین و تشدید وضعیت بیماری هیچ چاره دیگری نداشته است.

او گفت که من هیچ نمی‌دانستم کجا هستم و انجام این کار چه پیامدی می‌تواند برای من داشته باشد.

عمل او تصادفا توسط یکی از عابران که سوار بر رولز رویس بود، فیلمبرداری شده و به پلیس ارسال شد. در نتیجه در مدت اندکی کمتر از چند دقیقه با گردشگر لهستانی تماس گرفته شده و از سوی پلیس مراقبت به او اطلاع داده شد که همراه با گذرنامه‌اش به نخستین ایستگاه پلیس مراجعه کند.

راننده مورد نظر او را از کشتی کروز به هتل مورد نظرش رساند تا گذرنامه‌اش را بردارد و سپس او را به ایستگاه پلیس رساند.

اما آنچه که پاپراوسکی را شوکه کرده بود آن بود که پرونده‌ای علیه او ثبت شده و او ناگزیر به تحمل ۱۰ روز زندان و پرداخت ۱۰۰۰ درهم جریمه شده و سپس از کشور اخراج شده است. در عین حال یادآور شد که اگر کمک برخی افراد نبود شاید تا ما‌ه‌ها ناگزیر بود که درامارات بماند.

مطالب مرتبط:

منبع CHN

دیدگاه