سیلاب در گلستان و بسته شدن راه ارتباطی ۳ روستا

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
سیلاب در گلستان و بسته شدن راه ارتباطی ۳ روستا

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان گلستان و طغیان رودخانه‌‎ها سبب بسته شدن راه ارتباطی ۳ روستای استان گلستان شده است.

«صادق علی مقدم» مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان بیان کرد که از شب گذشته بارش شدید باران در مناطق مختلف استان گلستان آغاز شده و هم‌اکنون شاهد طغیان بیشتر رودخانه‌های استان هستیم.

وی گفت که هم‌اکنون از رودخانه‌های شهر رامیان و فاضل آباد گزارش سیلاب شده و در دیگر رودخانه‌ها نیز شاهد بالا آمدن آب هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت:

به علت بارش شدید باران در اولنگ رامیان راه ارتباطی روستاهای رضی و کشک این شهرستان بسته شده و ماموران راهداری در حال باز گشایی مسیر هستند.

مقدم با اشاره به آب‌گرفتگی معابر شهری و روستایی در گلستان گفت که به علت بالا آمدن آب رودخانه زیارت گرگان مسیر این روستا تا اطلاع بعدی بسته است.

وی اعلام کرد که برق در روستاهای و کشک شهرستان رامیان نیز همچنان قطع است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان افزود که مردم از تردد در نواحی کوهستانی تحت هر شرایطی خودداری کنند و به توصیه‌های ماموران توجه داشته باشند.

براساس پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی استان گلستان شدت این بارندگی ها تا اواسط امروز ادامه خواهد داشت و بیشتر بارش‌ها در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی است و از بعدازظهر بارندگی در نواحی شمال شرق استان و حاشیه اترک ادامه دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه