افتتاح هتل سنگی هورامان تخت با سرمایه گذاری بخش خصوصی

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
افتتاح هتل سنگی هورامان تخت با سرمایه گذاری بخش خصوصی

هتل سنگی هورامان تخت توسط بخش خصوصی و با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد.

هتل سنگی هورامان تخت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی واقع در شهر هورامان تخت که از مهمترین جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی استان و غرب کشور است، توسط معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان افتتاح شد.

این هتل دارای ۲۲ اتاق و ۶۰ تخت است که دارای امکانات بسیار مناسب هتلی بوده و آماده اسکان و پذیرایی گردشگران و مهمانان ورودی به استان است.

بنابه گفته سرمایه‌گذاران این پروژه فاز دوم آن در صورت تامین اعتبار و همکاری ارگان‌های ذیربط در مدت زمان کوتاهی شروع خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی در مراسم افتتاح این پروژه با ابراز خرسندی از حضور خود در این منطقه بکر و بسیار دیدنی هورامان از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سرمایه‌گذاران طرح تشکر کرد.

شیرکوند بیان کرد که هورامان را باید تمام مردم ایران بشناسند و برای بازدید آن به این خطه فرهنگی، تاریخی و طبیعی از میهن اسلامی سفر کنند.

وی وجود این سرمایه‌گذاران را برای کردستان غنیمت دانست و گفت که تجهیز و توسعه هتل هورامان نیازمند پیشرفته‌ترین تجهیزات است و امیدوارم در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال این دو سرمایه‌گذاری کردستانی موفق و پیروز باشند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی از روستای سلین، بلبر و ژیوار و هتل در دست ساخت سلین نیز بازدید کرد.

مطالب مرتبط:

منبع مهرنیوز

دیدگاه