رستوران های دریافت کننده حق سرویس متخلف هستند

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
رستوران های دریافت کننده حق سرویس متخلف هستند

دریافت حق سرویس در رستوران‌ها و سلف‌سرویس‌ها غیرقانونی است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده، واحد متخلف را برای برخورد به اتحادیه معرفی کنند.

«سید علی اصغر میرابراهیمی» رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران گفت:

مردم در صورت مشاهده چنین تخلفی، می‌توانند به صورت مکتوب به شماره ۶۶۹۵۰۰۹۹ نمابر ارسال کنند یا موضوع را از طریق شماره تلفن های ۶۶۴۰۸۴۸۹ و ۶۶۴۹۴۳۱۲، ۶۶۴۰۴۹۹۱ به اطلاع اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس برسانند.

میرابراهیمی ادامه داد که به طور قطع شکایت‌های مردم پیگیری می‌شود و اگر واحد صنفی آن تخلف را تکرار کرد اخطار پلمپ می‌دهیم و برای جریمه و طی مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنیم.

رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس تهران افزود که علاوه بر این، بازرسان اتحادیه به صورت دوره‌ای، هر ۴۵ روز تا دوماه یک بار، برای بازرسی رستوران‌ها و سلف‌سرویسهای مجوزدار به واحدهای صنفی مراجعه می‌کنند.

وی افزود که اکنون ۱۵ بازرس افتخاری و پنج بازرسی موظفی در این زمینه فعالیت می‌کنند و علاوه بر این، اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه نیز حق بازرسی دارند.

میرابراهیمی با یادآوری اینکه اکنون ۹۰۰رستوران و سلف‌سرویس پروانه‌دار و ۳۰۰ واحد در دست اقدام برای دریافت مجوز در شهر تهران وجود دارد، گفت:

واحدهای صنفی متخلف عمدتا جزو واحدهای بدون مجوز هستند.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه