سفر اپ: مترجم عربی به فارسی و برعکس، همراهی مناسب برای زائران اربعین حسینی

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور پنجشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: مترجم عربی به فارسی و برعکس، همراهی مناسب برای زائران اربعین حسینی

اپلیکیشن مترجم فارسی به عربی و بلعکس برنامه‌ای مناسب برای افرادی است که می‌خواهند اربعین امسال با پای پیاده به کربلای معلی سفر کنند. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن همراه کجارو باشید.

مقاله‌های مرتبط

زمان زیادی تا اربعین حسینی باقی نمانده است و طبق رسم هر ساله، امسال نیز محبان سید شهدا (ع) با پای پیاده به زیارت آن مقام بزرگوار می‌روند. اما همان‌طور که می‌دانید، شهر کربلا در کشور عراق قرار دارد و زبان رسمی آن نیز عربی است. با این اوصاف بسیاری از افرادی که به این شهر سفر می‌کنند، مشکلاتی در خصوص برقراری ارتباط با مردم محلی و رفع نیاز‌های خود خواهند داشت. به همین دلیل در این مقاله از سری مقالات سفر اپ به معرفی اپلیکیشن مترجم عربی به فارسی و بلعکس می‌پردازیم.

مترجم فارسی به عربی

اپلیکیشن مترجم فارسی به عربی و بلعکس برنامه‌ای کاربردی برای زائران اربعین حسینی است که از طریق آن می‌توانند کلمات ناآشنای عربی را به فارسی ترجمه کنند. همچنین امکان ترجمه کلمات فارسی به عربی نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

اپلیکیشن مذکور دارای حجم کمی است و البته گستره کلمات موجود در آن نیز بسیار وسیع است. پس اگر شما نیز قصد دارید تا در اربعین حسینی به کربلای معلی سفر کنید بهتر است این اپلیکیشن را در گوشی اندرویدی‌تان داشته باشید. ناگفته نماند که همراه اول و ایرانسل برای زائران پیاده‌روی اربعین اینترنت رایگان نیز در نظر گرفته‌اند که از این طریق می‌توانید از مترجم‌های آنلاین نظیر مترجم گوگل نیز استفاده کنید. التماس دعا!

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه