محمدعلی اینانلو درگذشت

مینا داودی
مینا داودی شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
محمدعلی اینانلو درگذشت

محمدعلی اینانلو - مجری، روزنامه‌نگار و کارشناس محیط زیست صبح امروز، شنبه درگذشت.

 الهام پیرهادی - تهیه‌کننده برنامه «سرزمین ما» - که اینانلو اخیرا اجرای چند برنامه از آن را بر عهده داشت، این خبر را تایید کرده است.

او خاطرنشان کرد:

آقای اینانلو هفت صبح امروز بر اثر ایست قلبی درگذشت.

اینانلو متولد دوم فروردین ۱۳۲۶ در قزوین بود. وی دارای سابقه ۴۰ سال طبیعت‌گردی در ایران بود و آموخته‌های خود را به صورت نوشته و فیلم درآورده بود. همچنین، او از مبتکران کلاس‌های آموزش اکوتوریسم در ایران بود. او دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات بود و در زمینهٔ کار در رسانه‌های مکتوب و تصویری ایران سوابق متعددی داشت. اینانلو در مقام مستندساز برای شبکه مستند چند فیلم ساخته بود. او همچنین در فیلم‌های «ارتفاع پست» و «به رنگ ارغوان» ابراهیم حاتمی‌کیا ایفای نقش کرده بود.

پیکر زنده یاد محمد علی اینانلو از مقابل مسجد بلال سازمان صداوسیما تشییع می‌شود.

الهام پیرهادی، تهیه‌کننده برنامه «سرزمین ما» ادامه داد: «تاکنون مشخص نشده است، پیکر مرحوم اینانلو در قطعه هنرمندان یا در قطعه نام آوران به خاک سپرده می‌شود.»

پیرهادی همچنین اعلام کرد:

مراسم ترحیم زنده‌یاد محمدعلی اینانلو، روز چهارشنبه - ۱۶ دی ماه - از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

 محمدعلی اینانلو - مجری، روزنامه‌نگار و کارشناس محیط زیست - صبح امروز - ۱۲ دی ماه - در بیمارستان آتیه تهران بر اثر ایست قلبی درگذشت.

منبع: ایسنا و ایسنا

مطالب مرتبط:

دیدگاه