جشنواره فرهنگی كرمان در برج ميلاد برگزار می‌شود

 محمدی
محمدی چهار شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۰
جشنواره فرهنگی كرمان در برج ميلاد برگزار می‌شود

با هدف شناساندن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان کرمان در بخش‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و معدنی، اجتماعی و سرمایه‌گذاری به مناسبت هفته فرهنگی این استان از ۱۶ تا ۲۲ مرداد در برج میلاد تهران جشنواره‌ای برگزار می‌شود.

در جشنواره کرمان كه با حضور مسئولان این استان برگزار می‌شود، غرفه‌های مختلفی برپا می‌شود كه از جمله آن‌ها می‌توان به نمایش ماكت بلندترین تپه‌‌های شنی جهان كه در شهرستان ریگان واقع است، اشاره كرد. این تپه‌های شنی علاوه بر جاذبه‌ی گردشگری، دارای خاصیت درمانی نیز هستند. امین باقری، فرماندار ریگان اعلام کرد:

گیاهان دارویی شهرستان ریگان شامل حنا، وسمه و... و همچنین از صنایع دستی شهرستان ریگان در این غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است، شهرستان بم نیز با نام «بم، زلزله و میراث فرهنگی» در این جشنواره در برج میلاد، بلندترین برج ایران، شركت خواهد كرد و غرفه‌ای برای ارائه محصولات صنعتی و خرمای بم خواهد داشت. به گفته‌ی معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار بم، دو غرفه به فروش خرما اختصاص خواهند داشت كه محصولات كشاورزی شهرستان بم را به نمایش می‌گذارند. تهیه شده در کجارو

مطالب مرتبط:

دیدگاه