ادامه بارش‌های پراکنده در غالب نقاط کشور طی هفته جاری

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
ادامه بارش‌های پراکنده در غالب نقاط کشور طی هفته جاری
احد وظیفه،  مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارش‌های پراکنده در غالب نقاط کشور طی روز یکشنبه ۱۷ آبان خبر داد.
وظیفه با بیان اینکه طی امروز و فردا، عبور متناوب امواج ناپایدار تراز میانی را از روی کشور خواهیم داشت، تصریح کرد:
بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی، از امروز در نیمه غربی و به‌تدریج از بعدازظهر در برخی نقاط شرقی کشور بارش باران، در مناطق جنوبی رعد‌و‌برق و در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف خواهیم داشت.
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور  با اشاره به اینکه شدت بارش امروز در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس و نیمه شرقی خوزستان خواهد بود، افزود:
در روز یکشنبه، ۱۷ آبان نیز بارش‌ها به صورت پراکنده در اکثر مناطق کشور ادامه خواهد داشت، روز دوشنبه این سامانه در نیمه شرقی فعال خواهد بود و همزمان سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور شده و سبب بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف خواهد شد.
وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار داشت:
آسمان تهران امروز، نیمه ابری تا ابری، غبارآلود، در بعضی ساعات بارش باران با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۱۰ درجه سانتیگراد است، همچنین آسمان این استان در روز یکشنبه، نیمه‌ابری و غبارآلود در بعضی ساعات ابری با بارش پراکنده و در روز دوشنبه، نیمه‌ابری تا ابری و غبارآلود، در پاره‌ای نقاط بارش باران با بیشینه و کمینه دمای ۱۸ - ۹ و ۱۹ - ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.
منبع: ایسنا

مطالب مرتبط:

دیدگاه