عضو تحریریه
شایان شفایی

شایان شفایی

استان فارس، شیراز
درباره من:
7

دیدنی های زوریخ؛ شهر تاریخ و هنر

زوریخ به‌عنوان مرغوب‌ترین شهر دنیا از نظر ارزش زندگی شناخته شده است. در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از برترین دیدنی‌های شهر زوریخ را معرفی و بررسی کنیم.

1

دیدنی های ایرلند؛ کشور چشم اندازهای باورنکردنی

از فرهنگ غنی گرفته تا زیبایی‌های متنوع و نفس‌گیر  و مناظر و طبیعتی، قطعا تمامی وجهه‌های ایرلند با شهرت جهانی خود ارزش سفر کردن و دیدن را دارند.

کجا پنگوئن ببینیم؟

تماشای پنگوئن‌ها از جذاب‌ترین بخش‌های گردشگری حیات وحش است؛ موجوداتی بانمک که معمولا در نیم‌کره جنوبی زندگی می‌کنند.

کجا اسب آبی ببینیم؟

بسیاری از گردشگران حیات وحش مایلند تا روزی بتوانند از نزدیک اسب آبی ببینند. در ادامه همراه این مقاله باشید تا این جانور را بیشتر بشناسیم.

28

کجا جوجه تیغی ببینیم؟

در این بخش از سری مقالات «گردشگری حیات وحش»، با جوجه تیغی بیشتر آشنا خواهیم شد و حقایق جالبی از این پستاندار مطرح خواهیم کرد.

3

کجا کرگدن ببینیم و چگونه به آن ها کمک کنیم؟

در این بخش از سری مقالات «گردشگری حیات وحش»، مناطق و کشورهایی را معرفی می‌کنیم که احتمال دیدن کرگدن در آن‌ها بسیار زیاد است و همچنین را‌ه‌های کمک به این جانوران را بررسی خواهیم کرد.

2

کجا فیل ببینیم؟

در دنیای گردشگری حیات وحش و سافاری، به جرئت می‌توان گفت فیل‌ها در زمره برترین حیوانات قرار دارند.

3

کجا وامبت ببینیم؟

وامبت یکی از جانوران قابل توجه گردشگران در زمینه گردشگری حیات وحش است. در ادامه با کجارو همراه باشید تا وامبت را بیشتر بشناسیم.

21

کجا روباه ببینیم؟

در این بخش از سری مقالات «گردشگری حیات وحش»، مناطق و کشورهایی را بررسی می‌کنیم که احتمال دیدن روباه در آن‌ها بسیار زیاد است و همچنین با حقایقی جالب در مورد روباه‌ها آشنا خواهیم شد.

9

کجا زرافه ببینیم؟

در این بخش از سری مقالات «گردشگری حیات وحش»، مناطق و کشورهایی از آفریقا را بررسی می‌کنیم که احتمال دیدن زرافه در آن‌ها بسیار زیاد است و همچنین با حقایقی جالب در مورد زرافه‌ها آشنا خواهیم شد.

صفحه ۱ از ۱۵