کدام هتل را در نزدیکی حرم امام رضا رزرو کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
کدام هتل را در نزدیکی حرم امام رضا رزرو کنیم؟

در این مطلب شما را با تعدادی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) آشنا خواهیم کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

مشهد به‌دلیل وجود حرم مطهر امام رضا، از شهرهایی است که سفر به آن زیاد صورت می‌گیرد. به همین خاطر، هتل ها و اقامتگاه‌های بسیاری در این شهر وجود دارد. مشهد شهری زیارتی است و بیشتر افراد به‌دلیل زیارت به آنجا سفر می‌کنند، به همین دلیل هتل‌های بسیاری در نزدیکی حرم امام رضا در این شهر ساخته شده‌اند. ما قصد داریم تا در این مطلب شما را با تعدادی از بهترین هتل های نزدیک حرم آشنا کنیم.

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا از هتل‌های ۵ ستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۲ در نزدیکی حرم امام رضا افتتاح شد. این هتل با معماری اصیل ایرانی و نمایی عالی طراحی شده که در ۱۸ طبقه و ۳۲۵ اتاق برای اقامت ساخته شده است و دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن است که هرکدام از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند. این هتل امکاناتی چون چند رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی، استخر، سونا، ماساژ، پارکینگ، فروشگاه، اینترنت رایگان و خدمات معلولان دارد.

هتل قصر طلایی (گلدن پالاس)

هتل قصر طلایی از دیگر هتل ‌های مشهد است که هتلی ۵ ستاره بوده و به‌عنوان یکی از بزرگترین و مجلل‌ترین هتل‌های ایران شناخته می‌شود. این هتل با معماری منحصربه‌فردی که دارد در سطحی بین‌المللی طراحی شده و ساخت آن در سال ۱۳۹۸ با موقعیتی بسیار عالی در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم صورت گرفته است.

هتل قصر طلایی ۲۰ طبقه و ۳۵۸ اتاق و سوئیت دارد. این هتل دارای امکانات بسیار متنوعی چون استخر، سونا، سالن بیلیارد، انواع رستوران‌های بین‌المللی و سنتی برای هر ذائقه، مرکز خرید، کافی شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ، سالن ورزشی و اتاق کودک به سبک شخصیت‌های والت دیزنی است.

هتل قصر طلایی

هتل مجلل درویشی

هتل درویشی یکی دیگر از هتل‌‍‌های 5 ستاره مجلل است. این هتل در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد و ۲۵ طبقه و ۲۲۳ اتاق برای اقامت دارد. هتل درویشی یکی از بلندترین هتل‌های کشور به حساب می‌آید. سوئیت‌های این هتل ترکیبی از معماری‌های متنوع ایران باستان، چینی، عربی و هندی را ارائه می‌دهند. این هتل همچنین دارای رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متعدد مثل فست فود، چای‌خانه سنتی و کافی شاپ است. امکاناتی چون حمام سنتی، آتلیه، سالن اجتماعات، صبحانه رایگان، استخر، ماساژ، باشگاه ورزشی و ماساژ نیز در هتل وجود دارد.

هتل الماس ۲

هتل الماس ۲ از دیگر هتل‌های ۵ ستاره مشهد بوده که در نزدیکی حرم مطهر ساخته شده است. این هتل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و ۲۵ طبقه و ۲۱۶ اتاق دارد. معماری این هتل تلفیقی از سبک‌های مختلفی چون ایران باستان، روسی، عربی، آفریقایی و... است. هتل الماس ۲ امکانات رفاهی و خدماتی متنوعی شامل ۵ سالن غذاخوری و پذیرایی، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس و مهمانی، بازارچه اختصاصی، اینترنت پرسرعت و سرویس صبحانه بوفه ارائه می‌دهد.

هتل الماس مشهد

بهترین هتل های مشهد را از کجا رزرو کنیم؟

از آنجایی که هتلهای مشهد بسیار متنوع هستند، بهتر است تا برای انتخاب هتلی مناسب با بودجه خود حتما از یک سامانه معتبر اقدام کنید. فلای‌تودی یکی از معتبرترین پلتفرم‌های سفر محسوب می‌شود که می‌توانید هتل های مشهد را از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن آن رزرو کنید. این سامانه با کاربری راحت و آسان خود امکان رزرو بیش از ۱٫۵  میلیون هتل داخلی و خارجی را فراهم می‌کند و از مزایای آن رزرو ارزان هتل است.

برای رزرو هتل مشهد تنها کافی است تا به بخش هتل داخلی وارد شوید و پس از مشخص کردن مبدا خود، نام مشهد را در قسمت مقصد وارد کنید. همچنین تاریخ ورود و خروج و تعداد مسافر را وارد کرده تا لیست هتل‌ها از ارزان‌ترین برای شما نمایش داده شود. درصورتی که نام هتل موردنظر خود را جستجو کنید، اتاق‌های خالی در تاریخ انتخابی شما نیز نمایش داده خواهد شد و با انتخاب هرکدام می‌توانید به‌راحتی اتاق موردنظر خود را رزرو کرده و از اقامت خود لذت ببرید.

فلای‌تودی؛ کامل‌ ترین مرجع خرید خدمات سفر

فلای‌تودی علاوه بر رزرو انواع هتل داخلی و خارجی، امکان خرید بلیط هواپیما را نیز فراهم می‌کند. از مزایای دیگر این سامانه، بیمه مسافرتی، تور خارجی، ویزای مسافرتی، بلیط قطارهای داخلی و سرویس‌های جذابی مثل کی کجا برای خرید بلیط هواپیما ارزان است. شما با فلای‌تودی می‌‌توانید آنچه که برای هر نوع سفری به آن نیاز دارید را تهیه کنید و تجربه سفری مقرون به‌صرفه و راحت را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه