سفر پاییزه به کانادا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
سفر پاییزه به کانادا

کانادا با تفریحات متنوع و طبیعت جذاب خود یکی از مقاصد هیجان‌انگیز گردشگری است. در ادامه انواع ویزای توریستی کانادا و مدارک مورد نیاز آن را معرفی می‌کنیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

با ویزای توریستی کانادا، سفری پاییزه سرشار از لحظه‌های به‌یادماندنی را تجربه کنید.  کانادا به کشور تفریحات معروف است و در این کشور آب‌و‌هوای شرقی در مقایسه با غرب تفاوت دارد، این امر جذابیت کانادا را چندین برابر می‌کند. بهترین آب‌و‌هوا را از سپتامبر تا نوامبر دارد. سفر پاییزه به کانادا، یک انتخاب عالی برای تفریح و شادی است. در این فصل ریزش برگ درختان و گرفتن عکس‌های یادگاری لذت‌بخش خواهد بود. در این کشور زیبا، صحنه‌ها و چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای را می‌بینید. این تصاویر تا ابد در ذهن شما می‌ماند.

انواع ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا به‌مدت اقامت، ورود و خروج شما به این کشور بستگی دارد. به‌طور کلی ویزای توریستی به دو بخش تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از:

SINGLE ENTRY

این نوع ویزا برای کسانی که قصد سفر از ایران به کانادا را دارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود.  اگر برای دیدن خانواده یا دوست به کانادا می‌روید، باید ویزای SINGLE ENTRY داشته باشید. شما در طول شش ماه می‌توانید فقط یک بار سفر کنید.

MULTIPLE ENTRY

با استفاده از این ویزا، می‌توانید تعداد سفرهای بیشتری در طی شش ماه به کانادا داشته باشید. کسانی که قصد سفر از کانادا به سایر کشور ها را دارند، این ویزا بهترین انتخاب آن‌ها خواهد بود. ممکن است شما به کانادا سفر کرده باشید و برای انجام ماموریت مهمی مجبور به بازگشت می‌شوید. پیمودن دوباره مسیر ایران به کانادا با استفاده از ویزای MULTIPLE ENTRY قابل انجام است. یکی از ویزاهای بسیار محبوب برای افراد بیزینسی SUPER VISA نام دارد. این ویزا با توجه به تاریخ انقضای پاسپورت به پایان می.رسد. در کشور ایران پاسپورت، ۵ سال اعتبار دارد؛ پس ویزاهای دریافتی به‌مدت ۵ سال قابل استفاده است و پس از آن باطل می‌شود. با این نوع ویزا از تعداد سفرهای نامحدود خود لذت ببرید.

عکس متن رپورتاژ سفر پاییزه به کانادا

مدارک لازم جهت درخواست و صدور ویزای توریستی کانادا

قبل از برنامه‌ریزی‌های اولیه سفر باید ویزای توریستی کانادا را دریافت کنید. معمولا ویزاها طی مدت سه ماه به دست شما می‌رسد. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی کشور کانادا شامل:

  • اعتبار حداقل شش ماه از تاریخ انقضای پاسپورت و درج مهر خروج روی آن
  • با ارائه مدارک مورد نیاز بازگشت به کشور خود را اثبات کنید.
  • باید مدارکی ارائه دهید تا توانایی مالی شما در طول سفر تضمین شود.
  • اگر دعوتنامه‌ای از دوستان یا بستگان خود دریافت کردید به کنسولگری یا سفارت کانادا تحویل دهید.
  • احتمالا برای اطمینان از سلامت شما، مدرکی از مراکز ذیصلاح درخواست کنند که این یک امر طبیعی است.
  • عکس رنگی با پس زمینه سفید در ابعاد ۵*۴.۵
  • تکمیل فرم اطلاعات و ارائه مدارک هویتی
  • تکمیل فرم اطلاعات افراد درجه یک
  • ارائه برنامه سفر

با توجه به این مدارک در ابتدا درخواست ویزای توریستی را می‌دهید؛ سپس، با تکمیل کردن برخی از موارد ضروری صدور ویزای شما انجام می‌شود. مدارک را باید به سفارت کانادا تحویل دهید و هزینه‌های لازم به دلار کانادا پرداخت شود. با توجه به نوسانات نرخ دلار نمیتوان قیمت دقیقی برای اخذ ویزا بیان کرد. هزینه‌ها به‌طور روزانه محاسبه و به شما اعلام خواهد شد.

چرا ویزای توریستی کانادا ریجکت می‌شود؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که پس از آماده‌سازی و ارسال مدارک ریجکت شده باشد و درخواست شما رد شود. این ریجکت شدن مدارک به‌دلایل زیر رخ می‌دهد:

عکس پایانی رپورتاژ سفر پاییزه به کانادا

  • در مدارک و تکمیل فرم‌ها، هدف خود از سفر به کانادا را مبهم قید کردید یا به‌طور نامشخصی ارسال شده است.
  • در ایران از اموال کمی برخوردار هستید و نمی تواند تمکن مالی شما را تضمین کند.
  • مدارک ارسالی ناقص بودند و باید در اسرع وقت نسبت به تکمیل آن اقدام کنید.
  • سابقه سفر، یکی از دلایل مهم برای اخذ ویزای توریستی کانادا است که احتمالا شما سابقه‌ای ندارید.
  • امروزه در تمام ارگان‌ها سوء پیشینه بسیار اهمیت دارد و سفارت کانادا نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای می‌کند.
  • مدارک لازم جهت اثبات سلامت جسمانی تایید نشده است.
  • مدارک و توانایی مالی شخص دعوت کننده کافی نیست و باید از دارایی‌های بیشتری برخوردار باشد.

با ریجکت شدن مدارک، امید خود را از دست ندهید. با توجه به نظر آفیسر، نسبت به تکمیل و اصلاح مدارک خود اقدام کنید تا بتوانید مجدد درخواست صدور ویزای کانادا دهید. در غیر این صورت درخواست شما برای بار دوم رد خواهد شد.

کلام آخر

اخذ ویزای توریستی کانادا، کار چندان دشواری نیست. فقط باید مدارک لازم را به‌درستی و با دقت تکمیل کنید تا از مشکلات آتی در امان بمانید. کانادا یکی از وسیع‌ترین کشورها در قاره آسیا به شمار می‌رود. شفق‌های قطبی، هوای خنک و پاییزی، آبشار نیاگارا، جشن کریسمس، آتش بازی و مسابقه‌های محلی از فعالیت‌های محبوب این کشور است. اگر اهل پیاده‌روی در هوای پاییزی هستید، تماشای کانادا در پاییز را از دست ندهید.

طبیعت رنگارنگ کانادا شما را به وجد می‌آورد و تصاویر زیبایی را در ذهن شما به یادگار می‌گذارد. کوه‌های راکی و نوشیدن یک چای داغ در دامنه آن، جذابیت سفر را چندین برابر می‌کند. گذراندن زمانی برای استراحت در کافه رستوران‌های کانادا انتخاب مناسبی است و شما با دید باز تری به سفر خود ادامه خواهید داد. طبیعت تازه و سرسبز، آب‌و‌هوای بارانی همراه با ریزش برگ‌ها انگیزه خوبی برای سفر پاییزه به کانادا است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه