توصیه‌های سامانه‌‌ «ماکسیم»: ۵ جاذبه‌ گردشگری در استان اصفهان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
توصیه‌های سامانه‌‌ «ماکسیم»: ۵ جاذبه‌ گردشگری در استان اصفهان

در این مطلب به اطلاعاتی درباره ۵ مقصد گردشگری برتر در اصفهان خواهیم پرداخت که کارشناسان سامانه‌ درخواست تاکسی «ماکسیم» آن را تهیه کرده‌اند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

در دنیای مدرن امروز، حمل‌ونقل بخش مهمی از زندگی روزمره‌ شهروندان را تحت‌تاثیر خود قرار داده است. مردم برای رفت‌وآمد به محل کار و خرید مواد غذایی به‌وسیله‌ نقلیه‌ احتیاج دارند. گردشگران یا مردم بومی استان اصفهان در اوقات فراغت خود برای تفریح و گردش و رفتن به مقاصد مختلف گردشگری این استان، درخواست خودرو ثبت می‌کنند.

کارشناسان سامانه‌ درخواست تاکسی «ماکسیم»، اطلاعات جالبی را درباره‌ ۵ مقصد گردشگری برتر در اصفهان تهیه کرده‌اند. این اطلاعات بر اساس سلیقه‌ کاربران این سامانه گردآوری شده است و از نظر انتخاب تعرفه‌ مناسب برای سفر به این مقاصد نیز حائز اهمیت است.

۱. میدان نقش جهان: از میراث جهانی یونسکو و یکی از اماکن محبوب در بین گردشگران و مردم محلی‌ اصفهان است. مردم برای بازدید از مسجد امام یا گردش در اطراف این میدان به آنجا می‌روند. گردشگران ترجیح می‌دهند برای سفری مقرون‌به‌صرفه و سریع به این مکان زیبا، از درخواست تاکسی با تعرفه‌ «اقتصادی» استفاده کنند.

۲. سی‌‌وسه پل: بهترین مکان برای یک گردش دو نفره‌ و عاشقانه و محلی مناسب برای گرفتن عکس‌های زیبا و تماشای مناظر چشم‌نواز بوده و انتخاب اغلب زوج‌های جوان است. در این مکان کسی عجله‌ای برای رفتن به‌جای دیگر ندارد و به همین دلیل کاربران معمولا برای سفر خود به سی‌وسه پل، تعرفه‌ «خودرو دراختیار (ساعتی)» را انتخاب می‌کنند. هزینه‌ سفر با این تعرفه به‌صورت خودکار برای یک ساعت محاسبه می‌شود و شامل هزینه‌ سوخت و خدمات راننده است. با اتمام ساعت اول، می‌توان مدت سفر را تمدید کرد.

۳. علاقه‌مندان به معماری از کاخ چهل‌ستون، شاهکار دوره‌ شاه عباس دوم، دیدن می‌کنند. سالانه هزاران گردشگر از شهرها و کشورهای مختلف به بازدید این اثر تاریخی می‌روند. ساکنان شهرهای مجاور برای تجربه‌یسفری راحت به این کاخ، می‌توانند از تعرفه‌ «بین‌شهری ویژه» استفاده کنند.

۴. برای کسانی که می‌خواهند در حال‌وهوای دوران باستان غوطه‌ور شوند، بازار اصفهان انتخاب مناسبی‌ست. این بازار یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای تاریخی‌ست. اگر به بازار اصفهان رفتید، برای اینکه مجبور نشوید خریدها و وسایل سنگین را حمل کنید، می‌توانید درخواست تاکسی کرده و مستقیم به خانه بروید.

۵. طرفداران غذاهای لذیذ و اصیل از رفتن به رستوران شهرزاد استقبال خواهند کرد. این رستوران فضایی مناسب برای دورهمی با اعضای خانواده، دوستان یا افراد مهمی که می‌خواهید پذیرایی خوبی از آن‌ها داشته باشید، دارد. البته رستوران شهرزاد امکان سفارش غذای گرم و ارسال به آدرس مشتری را از طریق سامانه‌ «ماکسیم» و تعرفه‌ «پیک مرسولات» نیز فراهم کرده است.

رتبه‌بندی اماکن تفریحی و جاذبه‌های گردشگری بر مبنای محبوبیت می‌تواند به‌عنوان راهنمای عمومی برای استان اصفهان مورداستفاده قرار گیرد. این راهنما می‌تواند هم برای گردشگران و هم برای اهالی بومی که قصد استراحت در اوقات فراغت خود را دارند، مفید واقع شود. خدمات سامانه‌‌ «ماکسیم»، دسترسی به هر یک از این اماکن را آسان‌تر کرده و امکان ارسال سریع و آسان مرسولات کاربران را نیز فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند درخواست‌های خود را در اپلیکیشن «ماکسیم» یا وب‌سایت taximaxim.ir ثبت کنند. این اپلیکیشن در کافه‌بازار، گوگل‌پلی، سیبچه، سیب‌اپ و مایکت دردسترس است. همچنین این اپلیکیشن با عنوان «Taxim» از طریق اپ‌استور قابل‌دریافت است.

درباره‌ سامانه‌ «ماکسیم»

«ماکسیم» یکی از اولین سامانه‌های تاکسی‌اینترنتی در ایران به شمار می‌رود. راه‌اندازی این سامانه در ایران به سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد. این سامانه هم‌اکنون در بیشتر از ۲۰۰ شهر ایران فعالیت می‌کند.

این شرکت با طراحی و ساخت فناوری‌های نوین در زمینه‌ درخواست وسیله‌ نقلیه و سایر قابلیت‌ها درجهت ارائه‌ خدمات مدرن‌تر، فراگیری خدمات این سامانه‌ها و افزایش امنیت سفر گام برمی‌دارد. «ماکسیم» با تکیه بر تجربه‌های خود توانسته است یک مجموعه‌ نرم‌افزاری/ سخت‌افزاری قدرتمند ایجاد کند که پاسخ‌گوی نیازهای مختلف از جمله ثبت‌ نامحدود مشتری و مجری درخواست در سامانه و پردازش میلیون‌ها درخواست باشد. اپلیکیشن‌های «ماکسیم» ویژه‌ درخواست خدمات و «Taxsee Driver» ویژه‌ کار با درخواست‌ها، با میلیون‌ها کاربر در بین اپلیکیشن‌های برتر جهان قرار گرفته‌اند. 

مأموریت اصلی سامانه‌ «ماکسیم»، تلاش مستمر برای افزایش کیفیت تعامل کاربران و کمک به شهروندان برای حرکت به‌سوی مقصدها و اهدافشان است!

 

سرویس خبری سامانه‌ «ماکسیم»

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه