خرید بلیط دهکده جهانی دبی با تخفیف ویژه از سایت دبی بلیط

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
خرید بلیط دهکده جهانی دبی با تخفیف ویژه از سایت دبی بلیط

دهکده جهانی دبی که با نام گلوبال ویلیج نیز شناخته می‌شود، شامل غرفه‌های متعددی از کشورهای مختلف از جمله ایران می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

آیا می‌دانید که خرید بلیط دهکده جهانی دبی (گلوبال ویلیج دبی) باید چگونه انجام شود؟ اصلا دهکده جهانی دبی کجاست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ چگونه باید این بلیط را با کمترین هزینه ممکن تهیه کرد؟ در این مقاله همراه ما باشید چون قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ روشنی بدهیم.

دهکده جهانی دبی (گلوبال ویلیج دبی) کجاست؟

پیش از پرداختن به مسئله خرید بلیط دهکده جهانی دبی بهتر است اطلاعاتی درباره این مکان فوق‌العاده داشته باشیم تا با تصویری درست به سراغ واقعیتش برویم.

دهکده جهانی یا گلوبال ویلیج یک شهرک جذاب و زیبا در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی است که در آن هر کشور غرفه بزرگی مخصوص به خود دارد. در غرفه‌ هر کشور بخش‌های کوچکی از تاریخ، فرهنگ و آداب‌ورسوم خاص آن کشور به گردشگران معرفی می‌شود و آن‌ها می‌توانند یک جهان کوچک را در دبی ببینند.

این دهکده فوق‌العاده باعث شده در چند سال اخیر سفر گردشگران بسیار خاطره‌انگیز شود و آن‌ها از تفریحات دبی این دهکده را نیز در خاطر داشته باشند.

دهکده جهانی دبی چه زمانی شروع به فعالیت کرد؟

باید بدانید که زمانی خرید بلیط دهکده جهانی دبی قرار نبود به‌شکل دائمی ادامه پیدا کند و در حقیقت این شهرک روزی یک نمایشگاه بسیار بزرگ بود که در برنامه خود می‌خواست پس از اتمام زمان نمایشگاه تمام این بناها را جمع کند.

این برنامه در سال 1997 اجرا شد و در همان زمان هم مجموعه کوچکی با غرفه‌های محدود بود. اما مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت و فکر توسعه آن کلید خورد. ابتدا این مجموعه در روبه‌روی شهرداری ساخته شد و اما سپس جای آن تغییر کرد.

در سال 2005 بود که کل مجموعه به خارج از شهر منتقل شد تا توسعه آن به‌صورت جدی آغاز شود و سپس بناهای دائمی در آن قرار بگیرد. این دهکده در سال 2020 یک کنسرت راک مجازی برگزار کرد که به مناسب 25 سالگی این جاذبه تفریحاتی در دبی بود. این رویداد توانست رکورد گینس را بشکند.

آشنایی با بخش‌های دهکده جهانی دبی (گلوبال ویلیج دبی)

اگر قصد خرید بلیط گلوبال ویلیج دبی را دارید باید پیش از این‌کار با بخش‌های مختلف آن آشنا شوید. در ادامه مهم‌ترین بخش‌های این دهکده را به شما معرفی خواهیم کرد تا یک شمای کلی نسبت به آن به‌دست بیاورید.

غرفه‌های کشور‌های مختلف در دهکده جهانی (گلوبال ویلیج)

مهم‌ترین بخش دهکده همان غرفه‌های آن است که در آن 26 غرفه از سراسر جهان حضور دارند. جاذبه اصلی این غرفه‌ها نمایش تاریخی و فرهنگی است.

هرکدام از آن‌ها بر اساس تاریخ و فرهنگ کشور مبدا ساخته شده‌اند که جذابیت فوق‌العاده را به این دهکده ارائه کردند.با خرید بلیط تفریحات دبی و سفر به این دهکده شما هنگام قدم‌زدن در آن احساس می‌کنید که در جهانی کوچک و مینیاتوری قدم می‌زنید.

البته در این غرفه‌ها محصولات فرهنگی و بومی کشور‌های مختلف نیز به نمایش گذاشته می‌شود و گردشگران می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. یعنی شما می‌توانید علاوه بر بازدید دهکده بخشی از سفر خود را به خرید از غرفه‌های کشور‌های مختلف حاضر در آن اختصاص دهید.

کشور‌های زیادی در تمام قسمت‌های دنیا در آن حضور دارند که کشور عزیزمان ایران نیز غرفه‌ای در این دهکده بنام خود ثبت کرده است. غرفه ایران با معماری ایران باستان، بناهای هخامنشی و تاریخی جذابیت این دهکده را برای توریست‌ها 2 چندان کرده است.

عکس اول متنی رپورتاژ خرید بلیط دهکده جهانی دبی با تخفیف ویژه از سایت دبی بلیط

غذاخوری‌های حاضر در دهکده جهانی دبی

این دهکده همانند یک شهر کوچک است. در آن رستوران‌ها و غذاخوری‌های زیادی وجود دارند. حتی برخی از خیابان‌های این دهکده مخصوص چنین چیزی هستند و به خیابان غذا شهرت دارند.

کشور‌های ترکیه، ایتالیا و ژاپن در غذاهای خیابانی این دهکده پیشگام هستند و شما می‌توانید با خرید بلیط دهکده جهانی دبی مجوز ورود به این دهکده را دریافت و تجربه خوردن این غذا‌ها را به‌دست بیاورید.

خیابان شادی و خیابان جشن برای غذاخوردن در این دهکده معروف هستند و احتمالا در آن‌ها پیشنهادها جذابی پیدا خواهید کرد. بازار شناور، راه‌آهن و چات هندی نیز از خیابان‌هایی هستند که شما می‌توانید در آن‌ها به‌ترتیب غذا‌های شرقی-دریایی، تایلندی و هندی را تجربه کنید.

بلیط تفریحات دبی: دهکده جهانی (گلوبال ویلیج)

با خرید بلیط ورودی دهکده جهانی شما بلیط تفریحات دبیر را در اصل دریافت می‌کنید چون در این دهکده به‌هیچ‌وجه حوصله شما سر نخواهد رفت.

این در شهر تعداد زیادی شهربازی و غرفه‌های مخصوص بازی برای کودکان و بزرگسالان قرار دارد. موزه‌ها و گالری‌های عجیب‌وغریب در آن فرصتی مناسبی برای گذراندن اوقاتی خوش و حتی گرفتن عکس‌های یادگاری است. به‌علاوه اینکه در آن فستیوال‌ها و اجراهای مختلفی در مواقعی خاصی از سال اجرا خواهد شد.

بازدید از دهکده جهانی دبی (گلوبال ویلیج دبی) چه شرایطی دارد؟

شما ابتدا باید خرید بلیط دهکده جهانی دبی را انجام دهید چون بدون آن مجوز ورود به این منطقه را نخواهید داشت. دهکده جهانی از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا نیمه‌شب و در پنجشنبه و جمعه از همان ساعت تا 1 بامداد باز است.

دوشنبه‌ها اگر در تعطیلات رسمی نباشد مخصوص بانوان و کودکان خواهد بود. در این دهکده امکانات زیادی فراهم شده و شما تقریبا از بابت هیچ چیز اذیت نخواهید شد. البته توجه داشته باشید که فیلم‌برداری بدون اجازه از دهکده ممنوعیت دارد.

عکس پایانی رپورتاژ خرید بلیط دهکده جهانی دبی با تخفیف ویژه از سایت دبی بلیط

خرید بلیط دهکده جهانی دبی (گلوبال ویلیج دبی) را از کجا انجام دهیم؟

راه‌های زیادی وجود دارد اما قطعا یکی از راحت‌ترین‌ و ارزان‌ترین مسیر‌ها دبی بلیط است. شما می‌توانید از این مجموعه، خرید بلیط دهکده جهانی دبی با تخفیف را داشته باشید و از مزیت‌های این جاذبه تفریحی فوق‌العاده لذت ببرید. دبی بلیط با تیمی متخصص و حرفه‌ای می‌تواند هر بلیطی در امارات را برای شما با بهترین قیمت فراهم کند.

با استفاده از این فروشگاه دیگر نگرانی بابت خرید بلیط معنایی ندارد چون پرداخت‌های آن‌ها به‌راحتی با ریال انجام خواهد شد و تیم اخصاصی آن‌ها پس از خرید می‌تواند شما را راهنمایی کند و درصورت وجود مشکل خاصی آن را برطرف کند. برای استفاده از این شرایط فوق‌العاده تنها کافی‌است سری به وب‌سایت رسمی بزنید.

جمع‌بندی

خرید بلیط دهکده جهانی دبی از طریق دبی بلیط کاری راحت، آسوده و به‌صرفه‌ است. دهکده جهانی دبی یکی از زیباترین نمایشگاه‌های دائمی دنیاست که امکان ندارد در آن حوصله شما سر برود.

در کمترین حالت بناهای زیبا و جوی که آن جا پابرجاست شما را سرگرم خواهد کرد. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه