امکان دریافت ویزا بیش از ۱۵ کشور به صورت آنلاین در فلایتیو

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
امکان دریافت ویزا بیش از ۱۵ کشور به صورت آنلاین در فلایتیو

از میان این شرکت‌های معتبر می‌توان به فلایتیو اشاره کرد که امکان دریافت ویزا بیش از ۱۵ کشور به‌صورت آنلاین را فراهم می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای کسانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، همیشه گرفتن ویزا یک دغدغه مهم است که به نظر می‌آید کار سختی است. در واقع خاطره گرفتن وقت سفارت و صف‌های طولانی دریافت ویزا، برای بسیاری از افراد یادآور فرایند سختی است که برخی از افراد را از رفتن به سفرهای خارجی منصرف می‌کرده است. اما این روزها که خیلی از کارهای اداری به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، ویزا گرفتن برای بسیاری از کشورها کاری بسیار ساده شده است که این کار با اطلاع درست از روش‌های ویزا گرفتن ممکن است.

علاوه بر این افراد می‌توانند کار دریافت ویزای خود را به افراد و شرکت‌های معتبری بسپارند که در این امر تبحر دارند. در این صورت می‌توان به‌سادگی و بدون هیچ مشکلی، تمام مدارک خود را به‌صورت آنلاین دریافت کرده، بی هیچ اتلاف وقتی، به فرودگاه رفته و به کشور مقصد خود پرواز کنند. از میان این شرکت‌های معتبر می‌توان به فلایتیو اشاره کرد که امکان دریافت ویزا بیش از ۱۵ کشور به‌صورت آنلاین را فراهم می‌کند. با خواندن این مقاله می‌توانید نسبت به چند و چون دریافت ویزا برای این کشورها اطلاعات کافی دریافت کنید.

انواع ویزا

ویزا یعنی مجوز ورود به خاک یک کشور که از طریق سفارت آن کشور صادر می‌شود. مهر ورود به کشور مورد نظر یعنی ویزا روی پاسپورت شما، زده شده و اجازه اقامت در آن کشور به مدتی که در ویزا مشخص است، داده می‌شود. ویزا انواع مختلفی اعم از دانشجویی، توریستی، ترانزیت، کاری، درمانی، دیدار اقوام، مهاجرتی و... دارد که هرکدام شرایط خاصی برای دریافت دارند.

دریافت ویزا

هما‌نطور که قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف متفاوت است، شیوه دریافت ویزا نیز در سفارتخانه‌های مختلف فرق دارد. هر کشوری قوانین خودش را در خصوص مدارک مورد نیاز، زمان صدور ویزا، مبلغ پرداختی برای صدور ویزا و... دارد. زمانی که شما قصد دارید برای دریافت ویزا اقدام کنید، یا می‌توانید به سایت سفارتخانه کشور مقصد سر بزنید یا از طریق سایت‌هایی که کار دریافت ویزا را برای شما تسهیل می‌کنند، از مدارک مورد نظر اطلاع حاصل کرده، به گرفتن ویزا مبادرت ورزید.

چه مدارکی برای دریافت ویزا لازم است؟

هر کشوری قوانین و مقررات مخصوص به خود برای صدور ویزا را داشته و مدارک ویژه‌ای را لازم دارد، اما همه سفارت‌خانه‌ها به مدارک مشخصی نظیر گذرنامه معتبر، که تاریخ انقضای آن بیش از شش ماه باشد و مدارک هویتی ایرانی نیاز دارند. مدارک دریافت ویزای آنلاین بسته به مقصد و کشورها متفاوت است.

در برخی موارد اسناد تمکن و گردش مالی نیز مورد نیاز است و در واقع برای بعضی از سفارت‌خانه‌ها داشتن تمکن مالی شرط صدور ویزا است. تمکن مالی به‌معنای سندی است که نشان‌دهنده توانایی مالی شما برای زمان اقامت در کشور مقصد است. که این بسته به کشور مقصد و نوع ویزا متفاوت خواهد بود. برخی از کشورها برای صدور ویزا، علاوه بر پاسپورت و مدارک ایرانی‌تان، به بلیط رفت و برگشت پرواز شما نیاز دارند.

رپورتاژ

زمان دریافت ویزا بسته به نوع ویزا متفاوت است

زمان دریافت و گرفتن ویزا برای کشورهای مختلف و با هدف‌های مختلف متفاوت است. اگر شما به قصد تحصیل قصد سفر و مهاجرت به کشور دیگری را دارید، باید ابتدا از دانشگاه دعوتنامه دریافت کرده و سپس مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را از سفارت‌خانه کشور مورد نظر را جویا شده، آن‌ها را آماده کرده و برای آن سفارت ارسال کنید. در این شرایط زمان دریافت ویزا کمی بیشتر از حالتی است که برای ویزای توریستی اقدام می‌کنید.

همچنین ویزاهای مهاجرتی که از طریق سرمایه‌گذاری یا تقاضای کار صادر می‌شوند، شما را در انتظار بیشتری نسبت به حالتی می‌گذارند که برای تفریح قصد گرفتن ویزا را دارید. ویزای کشورهای همسایه نیز معمولا ساده‌تر و سریع‌تر صادر می‌شوند. به‌طور کلی ممکن است روند صدور یک ویزا طی ۳ تا ۵ روز زمان ببرد یا صدور ویزای مورد نظر شما، چند هفته‌ به طول بیانجامد.

دریافت ویزای آنلاین

چنان که گفته شد این روزها معمولا ویزا به‌صورت آنلاین صادر می‌شود. به این ویزاها ویزای الکترونیکی یا (E-Visa) گفته می‌شود. دریافت ویزای آنلاین به‌صورت کامپیوتری انجام می‎شود. این بدان معناست که شما مدارک خود را برای سفارت مورد نظر آپلود کرده و در نهایت برای دریافت مهر روی پاسپورت به سفارت مراجعه می‌کنید.

در بعضی موارد حتی لازم نیست که در سفارتخانه روی پاسپورت شما مهری زده شود و پرینت ویزا آنلاین شما، مجوز ورودتان به کشور مقصد است. به‌عنوان مثال ویزای دبی به این صورت صادر می‌شود و کافی است که شما پرینت ایمیلی که بابت ویزا دریافت کرده‌اید را در فرودگاه دبی ارائه دهید تا روی پاسپورتتان مهر ورود زده شود و وارد خاک کشور امارات شوید.

رپورتاژ

دریافت ویزای آنلاین از طریق فلایتیو چگونه است؟

دریافت ویزای آنلاین از طریق فلایتیو یکی از ساده‌ترین و کارآمدترین روش‌های گرفتن ویزا و سفر به کشورهای خارجی است. بدین منظور شما می‌توانید تنها با آپلود مدارک مورد نیاز برای کشور مقصد خود، به‌صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید و در صورت لزوم با پشتیبانی فلایتیو با شماره تلفن ۴۱۳۰۲۳۴۹ با کد ۰۲۱ با بخش ویزا تماس بگیرید.

ساعات کاری بخش ویزای فلایتیو از ۱۱ الی ۱۶ است و اطلاعات لازم به شما داده می‌شود. شما با پرداخت مبلغ مورد نظر در نوبت دریافت ویزا قرار می‌گیرید و پس از طی شدن مراحل لازم و روند کاری در فرایند دریافت ویزا، می‌توانید مجوز ورود به کشور مورد نظرتان را دریافت کنید.

آشنایی با پیکاپ ویزا

پیکاپ ویزا، نوعی از ویزا برای کشورهایی است که در ایران سفارت ندارند و ویزا در کشور دیگری که کشور سوم یا ثالث نامیده می‌شود، صادر خواهد شد. برای دریافت پیکاپ ویزا یا باید خودتان به کشور ثالث سفر کنید یا کار را به شرکت‌های دریافت ویزا مانند فلایتیو بسپارید.

در این صورت مدارک خود را به فلایتیو تحویل می‎دهید و کارشناسان آن، روند دریافت ویزا آنلاین را برای شما پیگیری می‌کنند و پاسپورت شما را به سفارت کشور مورد نظر می‌رسانند. پس از صدور ویزا در این کشور سوم، شما می‌توانید پاسپورت خود را که ویزا روی آن الصاق شده، از فلایتیو تحویل بگیرید.

صدور دعوتنامه ورود به ایران یکی دیگر از خدمات فلایتیو است

صدور ویزا همیشه برای خروج از کشور صورت نمی‌گیرد. برای ورود مسافران خارجی به کشور عزیزمان نیز باید برایشان ویزا صادر شود. بدین منظور باید دعوتنامه‌ای برای ایشان فرستاده شود تا بتوانند از سفارت جمهوری اسلامی ایران درخواست ویزا کنند. فلایتیو این خدمت‌رسانی را به افراد انجام می‌دهد و مسافران خارجی می‌توانند از طریق دعوتنامه‌های معتبر صادره از طریق فلایتیو، تقاضای ویزا کنند.

امکان دریافت ویزای آنلاین از طریق فلایتیو برای کدام کشورها وجود دارد؟

اقدام به درخواست صدور ویزای گردشگری و مسافرتی برای کشورهای دبی (امارات متحده عربی)، سنگاپور، روسیه، فیلیپین، قبرس جنوبی، تاجیکستان، کنیا، ژاپن، قرقیزستان، پاکستان، عمان، ازبکستان، تایلند، هندوستان، آذربایجان و اندونزی از طریق سایت فلایتیو ممکن است.

بنابراین اگر شما قصد سفر به یکی از کشورهای بالا را دارید، می‌توانید به‌سادگی و تنها با چند کلیک و یک تماس، برای دریافت ویزای خود از طریق فلایتیو اقدام کرده و ویزای کشور مورد نظرتان را دریافت کنید. بدین منظور با آپلود مدارک و پرداخت هزینه،‌ فرایند صدور ویزا برای شما به جریان افتاده و سپس قرارداد برای شما ارسال می‌شود. شما از طریق پیامک‌هایی که فلایتیو برایتان ارسال می‎کند، در جریان روند پیشرفت صدور ویزا قرار خواهید گرفت.

برای دریافت ویزا نیاز به مراجعه حضوری در فلایتیو است؟

به‌طور کلی زمانی که شما قصد دریافت ویزای الکترونیکی را دارید، نیازی نیست به‌صورت حضوری به فلایتیو مراجعه کنید. اما برای دریافت ویزای بعضی از کشورها نیاز به انگشت‌نگاری است. این امر که به قوانین مهاجرتی کشور مقصد ارتباط دارد، موجب می‌شود که کارشناسان فلایتیو درخواست مراجعه حضوری را از شما داشته باشند.

ضمانت صدور ویزا

باید در نظر داشت که ضمانت صدور ویزا با شرکت کارگزار دریافت ویزا نیست، بلکه تصمیم نهایی صدور یا رد ویزا به کشور مقصد ارتباط دارد. این بدان معنی است که در بعضی شرایط، کشور مقصد تصمیم می‎گیرد که ویزای مسافران را صادر نکند. در این صورت مسئولیتی متوجه شرکتی که شما صدور ویزا را به آن سپرده‌اید نیست. از آن جایی که صدور ویزا مستقیما به تصمیم‌گیری‌های اداری کشور مقصد شما ارتباط دارد، تضمینی برای صدور ویزا از جانب شرکت سفارش گیرنده وجود نخواهد داشت.

آیا ویزاهای توریستی تمدید می‌شوند؟

در نظر داشته باشید که ویزاهای توریستی که برای گردشگران صادر می‌شوند، تمدیدپذیر نیستند. این بدان معناست که اگر زمان ویزای شما به پایان برسد، شما باید دوباره برای اخذ ویزا اقدام کنید. اگر قصد دارید سفر توریستی خود به کشور مقصد را ادامه دهید و هنوز در آنجا اقامت داشته باشید، پیش از پایان مدت زمان ویزا می‌توانید به‌صورت آنلاین برای دریافت ویزا اقدام کنید. در آن صورت با ترک آن کشور، به یک مقصد ثالث نزدیک، می‌توانید دوباره ویزای اینترنتی خود را از طریق شرکت‌های معتبر دریافت کنید و دوباره به کشور مقصد بازگردید.

استرداد هزینه صدور ویزا

شما به هر شیوه‌ای که قصد دریافت ویزا را داشته باشید، باید مبلغی را به سفارت کشور مورد نظر پرداخت کنید تا مجوز ورود به خاک آن کشور برای شما صادر شود. چه خودتان به‌صورت آنلاین مستقیما از طریق سفارت اقدام کنید یا از شرکت‌های مهاجرتی کمک بگیرید، باید این هزینه را بپردازید.

اگر کشور مورد نظر برای شما ویزا صادر نکرد و به عبارتی درخواست دریافت ویزای شما رد شد، شما قادر به استرداد هزینه‌ای که برای صدور ویزا پرداخته‌اید نخواهید بود. در نظر داشته باشید چه خودتان مستقیما اقدام کرده باشید یا هزینه‌ای را به فلایتیو یا هر شرکت صدور ویزا پرداخت کنید، این مبلغ به حساب‌های سفارت یا اداره مهاجرت آن کشور واریز می‌شود. بنابراین امکان بازپرداخت آن در صورت رد تقاضای شما وجود نخواهد داشت.

مطالب مرتبط:

دیدگاه