ورزش‌های آبی مهیجی که باید در کیش تجربه کرد

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
ورزش‌های آبی مهیجی که باید در کیش تجربه کرد

در این مقاله در رابطه با تفریحات عالی دریایی کیش صحبت می‌کنیم و اشاره‌ای به انواع تفریحات آبی کیش خواهیم داشت.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایرانیان در فصل‎های مختلف، جزیره کیش است. کیش به لطف امکانات فوق‌العاده جذابی که دارد در بیشتر فصول گردشگران بسیاری را جذب می‌کند. سواحل بسیار تمیز و زیبا، هتل‌های لوکس با قیمت مناسب به‌همراه آب‌و‌هوای ایدئال موجب شده تا کیش به یکی از مقاصد توریستی پرگردشگر تبدیل شود. همچنین تفریحات دریایی کیش یکی از مهیج‌ترین قسمت‌های سفر به کیش است که همه گردشگران بخشی از آن را تجربه می‌کنند. تفریحات دریایی در کیش بسیار متنوع و جذاب است و ورزش‌های آبی مهیجی را می‌توان در این جزیره تجربه کرد. در این مقاله قصد داریم در رابطه تفریحات عالی دریایی کیش صحبت کنیم و اشاره‌ای به انواع تفریحات آبی کیش خواهیم داشت. اگر شما هم برنامه سفر به کیش را دارید، این مقاله را حتما مطالعه کنید.

غواصی؛ یکی از جذاب‌ترین تفریحات دریایی کیش

غواصی و شناخت دنیای زیر آب ورزش و تفریح بسیار جذابی است که همه افراد باید آن را تجربه کنند. معمولا شهرهای جنوبی کشور مانند بوشهر، قشم یا کیش سایت‌های غواصی پیشرفته و مجهزی دارند، اما بهترین سایت‌ غواصی کشور در کیش وجود دارد. مراکز آموزش غواصی متعددی در سراسر کیش وجود دارد که گردشگران می‌توانند از امکانات آن‌ها استفاده کنند. در کلیه سایت‌های غواصی کیش مربیان خانم و آقا وجود دارند تا همه گردشگران به‌راحتی بتوانند از این امکانات بهره ببرند.

معمولا هر سانس غواصی در حدود 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد که با توجه‌به برنامه‌ریزی مربیان، افراد مختلف بین 15 تا 30 دقیقه در آب غواصی می‌کنند. باقی زمان نیز صرف آموزش، پوشیدن لباس غواصی و رفت‌و‌برگشت با قایق به سایت غواصی می‌گذرد. توجه داشته باشید برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید از خدمات آژانس هواپیمایی طاها گشت استفاده کنید. شرکت طاها گشت کلیه بلیط‌های هوایی مقاصد پربازدید را در سایت خود عرضه می‌کند.

فلای بورد؛ یکی از تفریحات خاص و جذاب دریایی کیش

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات دریایی کیش، فلای بورد است. دستگاه فلای بورد با اتصال به یک جت اسکی، افراد را روی هوا به‎‌صورت معلق نگه می‌دارد. همچنین فلای بورد از طریق پمپاژ آبی که دارد، اجازه انجام حرکات نمایش و شیرجه را به کاربران می‌دهد. فلای بورد تفریح جدید و بسیار لذت‌بخشی است که در سواحل مختلف کیش می‌توانید، آن را تجربه کنید. دستگاه فلای بورد در مجتمع تفریحات دریایی کیش که در سواحل مختلف ایستگاه‌هایی جداگانه دارد، موجود است.

در نظر داشته باشید برای خرید بلیط هواپیما کیش از خدمات فوق‌العاده عالی و مناسب آژانس هواپیمایی طاها گشت می‌توانید استفاده کنید. طاها گشت سال‌ها است در زمینه فروش بلیط و تورهای گردشگری فعالیت می‌کند و بهترین و باکیفیت‌ترین تجربه‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

فلای بورد در کیش- رپورتاژ

پاراسل؛ تجربه پرواز با چتر روی دریای آبی خلیج فارس

پاراسل یکی از تفریحات دریایی کیش است که تجربه‌ای بسیار هیجان‌‌انگیز و لذت‌بخش را به گردشگران هدیه می‌دهد. دستگاه پاراسل به قایق در حال حرکت متصل می‌شود. هنگامی که قایق با سرعت روی آب حرکت می‌کند، دستگاه پاراسل با چتری که دارد کم‌کم به پرواز در می‌آید و اوج هیجان را بین آسمان و دریا تجربه خواهید کرد. امکان استفاده از دستگاه پاراسل به‌صورت تک نفره، 2 نفره یا 3 نفره نیز وجود دارد. معمولا زمان پرواز با پاراسل در حدود 10 تا 15 دقیقه خواهد بود و ارتفاع طناب بین 150 تا 300 متر متغیر است. برای استفاده از خدمات پاراسل می‌توانید به ساحل‌های مختلف کیش مانند ساحل سیمرغ یا اسکله تفریحی و ساحل دامون مراجعه کنید. توجه داشته باشید در رابطه با قیمت تور کیش یا شهرهای دیگر می‌توانید به صفحه اصلی طاها گشت مراجعه کنید. در سایت اینترنتی آژانس هواپیمایی طاهاگشت قیمت‌های به‌روز تورهای گردشگری داخلی و خارجی درج شده است.

اسکوتر زیر دریایی؛ کشف دنیای زیر آب از بهترین تفریحات آبی کیش

اسکوتر زیر دریایی از جمله مهیج‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات آبی جزیره کیش است. گردشگران و مسافران با استفاده از اسکوتر دریایی می‌توانند به دنیای ناشناخته زیر آب سفر کنند و شگفتی‌های دریای زیبای خلیج فارس را از نزدیک لمس کنند.

اسکوتر دریایی مانند غواصی است، اما با این تفاوت که به‌وسیله یک موتور زیر دریایی می‌توانید تا عمق 10 متری آب حرکت کنید. البته در کنار شما مربیان و غواصان بسیار باتجربه قرار دارند که تفریحی امن و عالی را تجربه کنید. برای انجام این تفریح نیازی نیست شنا بلد باشید و اسکوتر زیر دریایی را حتما در پکیج تفریحات کیش در نظر بگیرید.

پدل بورد؛ یکی از متفاوت‌ترین تفریحات آبی جزیره کیش

پدل بورد ورزش و تفریح لذت‌بخشی است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. پدل بورد در اصل تخته محکمی است که افراد به‌وسیله آن روی آب حرکت می‌کنند. پدل بورد یکی از تفریحات ارزان و خوش‌قیمت جزیره کیش است که بانوان و آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. تفریح پدل بورد آرامش بسیار جذابی دارد و برای استفاده از این وسیله نیازی نیست شنا بلد باشید، فقط کافی است با استفاده از یک جلیقه نجات روی تخته پدل برد قرار بگیرید.

پدل بورد در کیش- رپورتاژ

اسکی روی آب؛ با آمادگی جسمانی این تفریح را انجام دهید!

یکی از تفریحات آبی و متفاوت جزیره کیش، اسکی روی آب است. اسکی روی آب ورزشی مهیج و حرفه‌ای است که برای انجام دادن آن باید آمادگی جسمی لازم را داشته باشید. اسکی روی آب هم از طریق کابل انجام می‌شود و هم از روش بستن طناب اسکی به قایق موتوری انجام خواهد شد. البته مربیان حرفه‌ای و زبده در کنار شما حضور دارند تا با لذت بیشتری این تفریح مهیج را تجربه کنید.

تجربه سفر به کیش با استفاده از خدمات آژانس هواپیمایی طاها گشت

در این مقاله در رابطه با تفریحات دریایی کیش صحبت کردیم و اشاره‌ای به هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی کیش داشتیم. درحالت‌کلی تفریحات بسیار هیجان‌انگیز و فوق‌العاده‌ای در جزیره کیش برای گردشگران و مسافران وجود دارد، اما تفریحات آبی کیش جزو شگفت‌انگیزترین تفریحات شمرده می‌شوند.

توصیه می‌کنیم برای خرید بلیط هواپیما و تور گردشگری کیش حتما به نشانی اینترنتی tahagasht.com مراجعه کنید. در سایت اینترنتی طاها گشت می‌توانید قیمت‌ تورهای داخلی و خارجی را با یکدیگر مقایسه کنید و از بین آن‌ها بهترین تور را خریداری کنید. قیمت‌های منصفانه به‌همراه خدمات عالی و مناسب از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آژانس هواپیمایی طاها گشت است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه