معرفی امکانات رفاهی هتل عباسی اصفهان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
معرفی امکانات رفاهی هتل عباسی اصفهان

در این مطلب هتل عباسی اصفهان را معرفی خواهیم کرد و درباره خصوصیات مختلف واحدهای اقامتی این هتل و سایر امکانات آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شهر اصفهان یکی از شهرهای گردشگری ایران محسوب می‌شود که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از توریست‌های ایرانی و خارجی است. در این شهر جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، تاریخی و طبیعی متفاوتی وجود دارند و به همین دلیل هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و مراکز رفاهی متعدد در آن ساخته می‌شود تا به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی کنند. در میان انبوه هتل‌هایی که در اصفهان وجود دارد، هتل عباسی اصفهان در دسته گزینه‌های لوکس و اصیل قرار دارد که امکانات رفاهی عالی در کنار معماری اصیل ایرانی ارائه می‌دهد. در ادامه قصد داریم هتل عباسی اصفهان را معرفی کنیم و درباره خصوصیات مختلف واحدهای اقامتی این هتل و سایر امکانات آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

کمی درباره هتل عباسی اصفهان

 هتل عباسی اصفهان در خیابان گلدسته و چهارراه آمادگاه قرار دارد و جالب است بدانید که قدمت آن به بیشتر از صد سال می‌رسد. این هتل در گذشته فقط یک کاروانسرا بوده که به دستور شاه سلطان حسین صفوی کار ساخت آن انجام شده است. به عبارتی دیگر این کاروانسرا در سال ۱۳۲۸ بنا شده و شاه سلطان حسین صفوی آن را به مادر خود هدیه داده بود. در سال ۱۳۳۰ اولین بازسازی این کاروانسرا انجام گرفت و البته هنوز به‌عنوان اقامتگاه یا هتل شناخته نمی‌شد؛ اما در نهایت در سال ۱۳۴۵ تبدیل به یک هتل لوکس و مجلل شد که امکانات رفاهی موردنیاز در آن فراهم شد و برای استفاده میهمانان به‌عنوان یک اقامتگاه لوکس و شیک، بهره‌برداری شد.

می‌توان گفت که این هتل از ابتدای ساخت خود به ‌عنوان یک کاروانسرا تا به امروز، قدمتی حدود ۳۰۰ ساله را طی کرده و معماری بی‌نظیری از دوران صفوی را با خود همراه دارد. تمام واحدهای اقامتی این هتل رو به حیاطی زیبا با حوض فیروزه‌ای رنگ قرار دارندو به همین دلیل دارای فضایی دلپذیر و جذاب هستند. این عمارت باشکوه و مجلل یک یک باغ سرسبز و زیبا نیز دارد که درختان بلند، کهنسال و زیبا در آن نفس می‌کشند و سایه‌بان خوبی هستند که در یک عصر خنک تابستان در آن قدم بزنید. همچنین در طول شب  چراغ‌ها و نورهای متعددی در فضای حیاط هتل روشن می‌شود و آن را بسیار مجلل می‌کند، به شکلی که شاید گمان کنید یک ضیافت یا جشن بزرگ در حال برگزاری است.

 

 هتل عباسی اصفهان

ویژگی اتاق‌های هتل عباسی اصفهان

این هتل مجلل دارای واحدهای اقامتی متنوع شامل اتاق و سوئیت است و سقف تمامی واحدهای اقامتی هتل به‌قدری زیبا طراحی شدند که حتما نظر شما را به‌سمت خود جلب می‌کنند. یکی از انواع اتاق‌های هتل عباسی اصفهان اتاق‌های استاندارد آن هستند که گزینه مناسبی برای مهمانان کم‌جمعیت محسوب می‌شود. در این اتاق‌ها نیز انواع امکانات رفاهی مختلف مانند صندوق امانات، سرویس چای و قهوه، مینی‌بار، سرویس بهداشتی مناسب، اینترنت پرسرعت و غیره ارائه می‌شود.

 اتاق‌های پردیس هتل، طراحی لوکس و مدرن به‌همراه چیدمان فوق‌العاده دارند و می‌توانید از دیزاین جذاب با رنگ‌های گرم، آباژور و لوستر‌های زیبای موجود در آن‌ها لذت ببرید. در این اتاق‌ها نیز انواع امکانات رفاهی مناسب برای اقامتی راحت فراهم هستند. اگر دوست دارید سفری رویایی و مجلل را در اصفهان تجربه کنید، حتما به سوئیت‌ قاجار هتل عباسی اصفهان بروید. در این سوئیت‌ در کنار امکانات رفاهی راحت و به‌روز می‌توانید از دیوارنگاره‌های مجلل، مقرنس کاری‌های زیبا و رنگ‌های گرم و پرشور اتاق دیدن کنید. همچنین سوئیت صفوی نیز با رنگ‌های قرمز و سبز به‌صورتی مجلل و باشکوه تزیین شده که حتما از دیدن آن به وجود می‌آیید.  در این سوئیت‌ شاهانه، نقش و نگارهای متعدد و اصیل در سقف، گچبری‌ها و مقرنس کاری‌های زیبا دیده می‌شوند که اوج هنر معماری اصیل ایرانی را در دوره صفوی به نمایش می‌گذارند.

 رستوران هتل عباسی اصفهان

حتما شما هم قبول دارید که غذاخوردن در فضایی با معماری اصیل ایرانی و در کنار امکانات مدرن و روز واقعا لذت‌بخش است. در هتل عباسی دو رستوران روباز و مسقف به نام رستوران‌های چهلستون و چشم‌انداز وجود دارد که غذاهای خوش‌طعم و خوش‌عطر و دل‌انگیز را در فضایی اصیل و سنتی پیشکش شما می‌کنند. همچنین یک سفره‌خانه سنتی، کافه و کافی شاپ نیز در این هتل قرار دارد که انواع غذاها و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را با کیفیتی بسیار خوب ارائه می‌دهند.

 رستوران هتل عباسی اصفهان

 رستوران چهلستون سبک معماری و طراحی دوران قاجار و صفویه را به نمایش می‌گذارد و مبلمانی به سبک صندلی داریوش کبیر در آن قرار دارد. همچنین در اینجا چراغ‌ها، ستون‌ها، نقوش روی دیوارها و درها و کفپوش‌ها، فضایی بسیار زیبا، به‌یاد‌ماندنی و شاهانه را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زنند.

رستوران چشم‌انداز نیز فضای روباز و مشرف به چهارباغ، باغ هتل عباسی، پارک شهید رجایی و سایر جاهای دیدنی اصفهان دارد. این رستوران نیز ظرفیتی معادل ۲۵۰ نفر دارد و گزینه خوبی برای شب‌های گرم تابستان و آخر بهار محسوب می‌شود تا دورهمی‌ها خانوادگی و دوستانه را در این فضا زیبا و به‌یاد‌ماندنی برای خودتان خاطره‌ساز کنید.

سایر امکانات رفاهی هتل عباسی

 با توجه به اینکه این هتل در دسته هتل‌های ۵ ستاره و لوکس اصفهان قرار دارد، تلاش کرده تا بهترین امکانات رفاهی را با کیفیت بسیار خوب و مطلوب به میهمانان خود ارائه دهد. در این هتل می‌توانید از امکانات رفاهی متعدد شامل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و باشگاه بدن‌سازی استفاده کنید. علاوه بر آن اینترنت وای‌فای رایگان در لابی و اتاق‌ها وجود دارد و سایر امکانات رفاهی عمومی شامل خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، فروشگاه، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره‌ای، سرویس رایگان رفت‌وآمد و پارکینگ اختصاصی به میهمانان ارائه می‌شود.  بنابراین با اقامت در این هتل، طعم زندگی در کاخ‌های مجلل قاجار و صفویه را با امکانات مدرن تجربه خواهید کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه