بهترین موسسه پیکاپ پاسپورت در تهران و سایر شهرها (بدون مراجعه حضوری)

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین موسسه پیکاپ پاسپورت در تهران و سایر شهرها (بدون مراجعه حضوری)

در این مقاله با خدمات پیکاپ پاسپورت بدون مراجعه حضوری آشنا می‌شوید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر این مقاله را می‌خوانید به احتمال زیاد درخواست ویزای کانادا یا آمریکا شما پذیرفته شده است و از شما درخواست شده است که پاسپورت خود را برای چسبانده شدن ویزا به سفارت ارسال کنید. حتما از این موضوع بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستید و بعد از تحقیقات زیاد متوجه شده‌اید که بهتر است برای ارسال پاسپورت خود، از خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا و آمریکا استفاده کنید.

در حال حاضر موسسات مجاز و غیرمجاز زیادی خدمات پیکاپ پاسپورت را ارائه می‌دهند و هرکدام هم قیمت خودشان را دارند. شما هم می‌خواهید هرچه سریع‌تر پاسپورت خود را به سفارت برسانید. احتمالا فقط به‌دنبال یک موسسه معتبر می‌شد که بدون دردسر همه کارها را انجام دهد و هزینه منصفانه‌ای هم از شما دریافت کند.

بنابراین این مقاله مخصوص شما است، در این مقاله قصد داریم شما را با خدمات پیکاپ پاسپورت حامی مهاجر آشنا کنیم که بدون مراجعه حضوری می‌توانید با قیمتی منصفانه از خدمات این موسسه معتبر استفاده کنید. این ویژگی برای متقاضیانی که در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند، بسیار ارزشمند است! چراکه نیازی برای سفر به تهران یا شهرهای بزرگ ندارند و همه مراحل پیکاپ ویزای کانادا و آمریکا به‌صورت غیرحضوری در حامی مهاجر انجام می‌شود.

مراحل پیکاپ پاسپورت

ابتدا قبل از توضیح در مورد مراحل پیکاپ ویزا باید بگوییم که حامی مهاجر یک آژانس مسافرتی معتبر در زمینه پیکاپ پاسپورت و ویزا است و دارای مجوز رسمی اداره گذرنامه برای انجام خدمات پیکاپ پاسپورت است. بنابراین متقاضیان پیکاپ ویزا کانادا یا آمریکا از ارمنستان، ترکیه و امارات می‌توانند با خیال راحت پاسپورت خود را در اختیار کارگزاران موسسه حامی مهاجر قرار دهند. فرایند پیکاپ پاسپورت در موسسه حامی مهاجر به چند شکل زیر قابل اجراست:

پیکاپ پاسپورت در تهران

متقاضیان ویزا که در تهران زندگی می‌کنند، برای استفاده از خدمات پیکاپ ویزا حامی مهاجر، ابتدا از طریق شماره 02148406 با موسسه حامی مهاجر تماس می‌گیرند و از خدمات مشاوره رایگان پیکاپ پاسپورت بهره‌مند خواهند شد. در این مرحله تمام راهنمایی‌های لازم درباره نحوه پیکاپ پاسپورت، هزینه پیکاپ پاسپورت و مدارک مورد نیاز برای پیکاپ پاسپورت به شما ارائه خواهد شد و همه سوالات شما پاسخ داده می‌شود.

دفتر موسسه حامی مهاجر در بلوار مرزداران تهران است، بنابراین در مرحله بعد باید تصمیم بگیرید که دوست دارید به‌صورت حضوری به حامی مهاجر مراجعه کنید یا اینکه از خدمات پیکاپ پاسپورت با پیک استفاده کنید. در صورت انتخاب هر یک از این روش‌ها با مراحل زیر روبه‌رو خواهید بود.

پیکاپ پاسپورت با پیک در تهران

در این روش ابتدا باید از طریق شماره 02148406 با موسسه حامی مهاجر تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و از خدمات مشاوره رایگان پیکاپ پاسپورت بهره‌مند شوید. بعد از انجام هماهنگی قرارداد و رضایت نامه به‌صورت الکترونیکی برای شما ارسال می‌شود و نحوه تکمیل آن‌ها نیز گفته خواهد شد.

فقط کافی است که مطابق راهنمایی کارشناسان، قرارداد و رضایت نامه را پرینت کنید و پس از امضای آن‌ها همراه با مدارک و پاسپورت تحویل پیک دهید. در این روش هم پیکاپ پاسپورت بدون وکالت نامه رسمی انجام خواهد شد. البته توجه کنید که طبق دستورالعمل‌های جدید، پیکاپ پاسپورت از ترکیه فقط با ارائه وکالت نامه رسمی انجام می‌شود و کارشناسان ما در این رابطه شما را راهنمایی خواهند کرد.

بعد از این کار، فقط کافی است تا منتظر تماس همکاران ما باشید و در کمترین زمان ممکن پیکاپ ویزا شما انجام خواهد شد. مدت زمان پیکاپ پاسپورت در موسسه حامی مهاجر را در ادامه مقاله بیان خواهیم کرد، ولی می‌توانید این موضوع را در همان ابتدا از کارشناسان ما بپرسید.

پیکاپ پاسپورت حضوری در دفتر موسسه

در این روش فقط کافی است که با مدارک لازم پیکاپ ویزا به دفتر موسسه حامی مهاجر مراجعه کنید. (مدارک لازم پیکاپ پاسپورت هم در مشاوره رایگان به شما گفته می‌شود و هم در ادامه مقاله خواهید خواند.)

در موسسه حامی مهاجر مدارک و پاسپورت را تحویل خواهید داد. در ادامه فقط کافی است که پاسپورت خود را امضا کنید و پس از آن نیز باید یک رضایت نامه برای حمل پاسپورت توسط کارگزار موسسه امضا کنید.

برای پیکاپ پاسپورت در موسسه حامی مهاجر هیچ نیازی به ارائه وکالت نامه رسمی نیست. بنابراین پیکاپ ویزا آمریکا یا کانادا شما به‌صورت قانونی و بدون دردسر مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و نگرانی از ارائه وکالت انجام خواهد شد. از طرف دیگر نیازی هم به پرداخت هزینه اضافی بابت وکالت نامه رسمی نخواهد بود. بنابراین پیکاپ پاسپورت بدون نیاز به وکالت نامه یکی از مزیت‌های بسیار خوب در موسسه حامی مهاجر است.

البته توجه کنید که طبق دستورالعمل‌های جدید، پیکاپ پاسپورت از ترکیه فقط با ارائه وکالت نامه رسمی انجام می‌شود و کارشناسان ما در این رابطه شما را راهنمایی خواهند کرد.

بعد از این کار، فقط کافی است تا منتظر تماس همکاران ما باشید و در کمترین زمان ممکن پیکاپ ویزا شما انجام خواهد شد. مدت زمان پیکاپ پاسپورت در موسسه حامی مهاجر را در ادامه مقاله بیان خواهیم کرد، ولی می‌توانید این موضوع را در همان ابتدا از کارشناسان ما بپرسید.

پیکاپ ویزا از شهرستان

پیکاپ ویزا از شهرستان- رپورتاژ

با حامی مهاجر پیکاپ ویزا از اصفهان، مشهد، شیراز، مازندران، گیلان و به‌طور کلی پیکاپ ویزا از همه شهرستان‌ها و مراکز استان امکان‌پذیر است. در این روش ابتدا باید از طریق شماره 02148406 با موسسه حامی مهاجر تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و از خدمات مشاوره رایگان پیکاپ پاسپورت بهره‌مند شوید.

 بعد از انجام هماهنگی قرارداد و رضایت نامه به‌صورت الکترونیکی برای شما ارسال می‌شود و نحوه تکمیل آن‌ها نیز گفته خواهد شد. فقط کافی است که مطابق راهنمایی کارشناسان، قرارداد و رضایت نامه را پرینت کنید و پس از امضای آن‌ها همراه با مدارک و پاسپورت تحویل پست دهید.

 آیا پیکاپ پاسپورت از شهرستان در یک روز هم انجام می‌شود؟ بله، این موضوع کاملا امکان‌پذیر است و اگر مدارک خود را تحویل پست ویژه هوایی دهید، در عرض یک روز به دست همکاران ما در حامی مهاجر خواهید رسید و فرایند پیکاپ پاسپورت شما آغاز خواهد شد.

در این روش هم پیکاپ پاسپورت بدون وکالت نامه رسمی انجام خواهد شد. البته توجه کنید که طبق دستورالعمل‌های جدید، پیکاپ پاسپورت از ترکیه فقط با ارائه وکالت نامه رسمی انجام می‌شود و کارشناسان ما در این رابطه شما را راهنمایی خواهند کرد.

بعد از آنکه مدارک شما به دست همکاران ما رسید، فقط کافی است تا منتظر تماس همکاران ما باشید و در کمترین زمان ممکن پیکاپ ویزا شما انجام خواهد شد. مدت زمان پیکاپ پاسپورت در موسسه حامی مهاجر را در ادامه مقاله بیان خواهیم کرد، ولی می‌توانید این موضوع را در همان ابتدا از کارشناسان ما بپرسید.

مدت زمان پیکاپ ویزا آمریکا یا کانادا

مدت زمان پیکاپ پاسپورت آمریکا یا کانادا، به چند عامل بستگی دارد و بنا به تجربه ما مدت زمان پیکاپ ویزا از ده روز تا نهایت 3 هفته کاری زمان خواهد برد. البته کارشناسان حامی مهاجر در مشاوره رایگان قبل از پیکاپ، وضعیت پرونده شما را بررسی می‌کنند و یک زمان دقیق پیکاپ پاسپورت به شما اعلام خواهند کرد.

 اما به‌صورت کلی چند عامل در تعیین مدت زمان پیکاپ پاسپورت تاثیرگذار است که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم:

کارهای اداری سفارت آمریکا یا کانادا

یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین مدت زمان پیکاپ پاسپورت، میزان کار اداری در سفارت های آمریکا یا کاناداست. اگر کار اداری الصاق ویزا در سفارت آمریکا یا کانادا به سرعت انجام شود، در مدت زمان بسیار پایینی پاسپورت به دست شما خواهد رسید. اما اگر فشار کاری در سفارت بالا باشد، باید مدت زمان بیشتری برای خروج پاسپورت از سفارت منتظر باشید.

عملکرد پست در کشور خارجی

یک نکته مهم پیکاپ پاسپورت که اکثر آژانس‌های مسافرتی آن را به شما نمی‌گویند، این است که سفارت آمریکا یا کانادا، پاسپورت را از هیچ شخصی دریافت نمی‌کنند و حتی اگر خود شما برای دریافت ویزا به کشور خارجی مراجعه کنید، باید پاسپورت خود را از طریق پست آن کشور به دست سفارت آمریکا برسانید یا در مورد ویزای کانادا، باید پاسپورت خود را به دفاتر وک کانادا برسانید. بنابراین عملکرد پست آن کشور خارجی تاثیر زیادی در مدت زمان فرایند پیکاپ پاسپورت خواهد داشت.

کارشناسان حامی مهاجر بعد از خارج کردن قانونی پاسپورت از کشور (به‌صورت هوایی)، همواره برای تحویل پاسپورت به سفارت از بهترین و سریع‌ترین خدمات پستی در خارج از کشور استفاده می‌کنند و به این ترتیب از امنیت و سرعت بالا در پیکاپ ویزا مطمئن می‌شوند.

متقاضیان زیادی که به تجربه کارشناسان حامی مهاجر در این زمینه اعتماد کرده‌اند، هیچ‌گاه از سرعت پیکاپ پاسپورت خود ناراضی نبوده‌اند. برای شنیدن تجربه مشتریان حامی مهاجر می‌توانید، قسمت ویدئو رضایت مشتریان را در سایت حامی مهاجر مشاهده کنید.

تعداد ارسال پاسپورت در هر هفته

آژانس‌های مسافرتی معمولا روزهای خاصی از هفته را برای ارسال پاسپورت به خارج از کشور در نظر می‌گیرند. البته این موضوع نهایتا یک یا دو روز در مدت زمان پیکاپ پاسپورت شما تاثیر خواهد گذاشت، ولی کارشناسان حامی مهاجر حتی به فکر این موضوع هم هستند و در موسسه حامی مهاجر معمولا هفته‌ای دو الی سه بار ارسال پاسپورت به خارج از کشور انجام می‌شود.

توجه کنید که تعداد دفعات ارسال پاسپورت به خارج از کشور باید به‌گونه‌ای تنظیم شود که علاوه بر سرعت، دقت در انجام فرایند هم رعایت شود و از طرف دیگر هزینه منصفانه‌ای هم از متقاضی دریافت شود. در نتیجه امکان اینکه ارسال پاسپورت در تمام روزهای هفته انجام شود، وجود نخواهد داشت.

مدارک لازم برای پیکاپ پاسپورت

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ پاسپورت می‌تواند با توجه به نوع ویزا (پیکاپ ویزا کانادا یا پیکاپ ویزا آمریکا) و با توجه به محل پیکاپ ویزا (ارمنستان، آنکارا، استانبول، امارات یا ابوظبی) متفاوت باشد. البته مدارک لازم برای پیکاپ ویزا در مشاوره رایگان قبل از پیکاپ به‌صورت کامل توسط کارشناسان حامی مهاجر توضیح داده خواهد شد. اما جهت اطلاعات بیشتر، مدارک مورد نیاز پیکاپ پاسپورت برای ویزاهای مختلف در این مقاله بیان خواهد شد.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای کانادا، شامل موارد زیر می‌شود:

  • امضای برگه رضایت نامه
  • پاس ریکوئست

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای آمریکا از امارات و ارمنستان

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزا آمریکا از دبی و ارمنستان شامل موارد زیر است:

  • پاسپورت امضا شده
  • امضای برگه رضایت نامه
  • ارائه برگه کوریر (در صورت نداشتن، ارائه یوزرنیم و پسورد حساب کاربری)
  • ارائه برگه آبی یا سفید
  • یک قطعه عکس5*5
  • ارائه فرم DS-160 یا فرم I-20 (برای ویزای دانشجویی آمریکا)

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای آمریکا از ترکیه (آنکارا و استانبول)

در موسسه حامی مهاجر فقط برای پیکاپ ویزای آمریکا از ترکیه، نیاز به ارائه وکالت نامه محضری دارید. در سایر موارد هیچ نیازی به ارائه وکالت نامه محضری نیست. پیکاپ ویزای آمریکا از ترکیه مراحل خاصی دارد که کارشناسان حامی مهاجر تمام این مراحل قانونی را برای شما انجام خواهند داد و برای انجام آن به مدارک زیر نیاز است:

  • پاسپورت امضا شده
  • ارائه وکالت نامه رسمی
  • ارائه برگه کوریر (در صورت نداشتن، ارائه یوزرنیم و پسورد حساب کاربری)
  • ارائه برگه آبی یا سفید
  • یک قطعه عکس 5*5
  • ارائه فرم DS-160 یا فرم I-20 (برای ویزای دانشجویی آمریکا)

مزایای پیکاپ ویزا با ما

موسسه پیکاپ ویزا- رپورتاژ

  • آژانس حامی مهاجر دارای مجوز رسمی از پلیس گذرنامه برای پیکاپ پاسپورت است.
  • ارائه مشاوره رایگان پیکاپ پاسپورت در حامی مهاجر و توضیح همه جزییات کار برای متقاضی
  • انجام پیکاپ پاسپورت بدون نیاز به وکالت نامه محضری (به استثنا پیکاپ پاسپورت آمریکا از ترکیه)
  • دارای سامانه آنلاین پیگیری پیکاپ ویزا (وضعیت پاسپورتتان را به‌صورت لحظه‌ای ببینید)
  • ارائه قیمت منصفانه برای پیکاپ پاسپورت
  • ارائه خدمات پیکاپ پاسپورت بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • انجام پیکاپ پاسپورت با پرواز و چندبار در هفته
  • دارای بالاترین سرعت در پیکاپ پاسپورت (در کنار امنیت و دقت)

مطالب مرتبط:

دیدگاه