بهترین سوئیت های مشهد برای اجاره

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین سوئیت های مشهد برای اجاره

در این مطلب تعدادی از سوئیت‌های مشهد را به شما معرفی کنیم. اگر قصد اجاره سوئیت یا خانه در مشهد را دارید، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در همه شهرهای گردشگری کشور سوئیت‌های مبله برای مهمان‌ها ساخته شده تا بتوانند در محلی ارزان‌تر از هتل اقامت داشته باشند. ما می‌خواهیم در این مطلب تعدادی از سوئیت‌های مشهد را به شما معرفی کنیم. اگر قصد اجاره سوئیت یا خانه در مشهد را دارید، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

سوئیت شیک

این سوئیت آپارتمان در فاصله کمی از حرم واقع شده و می‌توانید در زمان کمی خودتان را به این مکان برسانید. در واقع این آپارتمان در نزدیکی ورودی باب الجواد قرار گرفته و گردشگران می‌توانند از این درب وارد حرم شوند. از این سوئیت آپارتمان تا باب الجواد حدود ۵ تا ۶ دقیقه فاصله است و می‌توانید چندین قدم پیاده‌روی کرده و وارد حرم شوید.

این سوئیت امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد تا بتوانید با پرداخت هزینه‌ای کم اقامتی خاطره‌انگیز را در آن تجربه کنید. این آپارتمان سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و تقریبا ساختمانی نوساز محسوب می‌شود. این مجموعه پارکینگ اختصاصی ندارد، اما می‌توانید با ماشین‌تان را در پارکینگ طبقاتی پارک کنید که نزدیک این ساختمان وجود دارد.

از جمله ویژگی‌های این آپارتمان می‌توانیم به سرایدار و نگهبان، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبل، جعبه کمک‌های اولیه، جاروبرقی، دوربین مداربسته، وسایل بهداشتی، مایع دستشویی، صابون و... اشاره کرد. سوئیت‌های این مجموعه اتاق خواب ندارند و تخت‌های آن در سالن قرار گرفته است. همچنین وسایلی برای پخت‌وپز در این سوئیت‌ قرار گرفته تا بتوانید خودتان غذا بپزید. اگر قصد اجاره سوئیت در مشهد را دارید، این سوئیت آپارتمان، یکی از بهترین پیشنهادها برایتان محسوب می‌شود. این آپارتمان در محدوده خیابان آیت الله خامنه‌ای واقع شده است.   

رپورتاژ

سوئیت مبله

یکی‌دیگر از سوئیت آپارتمان‌هایی که در مشهد ساخته شده، این آپارتمان است. این مکان مبله بوده و بسیاری از مهمانانش از امکانات و نظافت آن راضی بوده‌اند. اگر می‌خواهید در مکانی ارزان  و دربست اقامت داشته باشید، این محل را انتخاب کنید. این سوئیت کوچک بوده و اتاق خواب ندارد.

سه تخت در سالن این واحد قرار داده شده تا بتوانید در آن استراحت کنید. همچنین یک آشپزخانه کوچک در این سوئیت ساخته شده تا بتوانید غذا بپزید. امکانات آشپزی در این واحد کامل بوده و نیازی نیست چیزی همراه‌تان داشته باشید.

سرویس بهداشتی و حمام سوئیت گفته شده مجزا بوده و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این آپارتمان سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و تقریبا همه مهمانان از آن راضی هستند. تخت‌هایی که در این سوئیت قرار دارند طبی هستند و این موضوع یکی از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. یک باکس هم در این واحد قرار دارد که هرروز در آن ملافه‌های جدید و تمیز قرار داده می‌شود. برای کسانی که دنبال اجاره سوئیت در مشهد هستند، این ساختمان یکی از بهترین پیشنهادها به شمار می‌رود.

سوئیت گفته شده در خیابان خسروی نو مشهد ساخته شده و به همین دلیل دسترسی آسانی برای رسیدن به مکان‌های دیدنی شهر و حرم مطهر امام هشتم فراهم می‌آورد. همچنین در نزدیکی این ساختمان چندین فروشگاه و نانوایی قرار دارد و می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی خوراکی و وسایل مورد نیازتان را بخرید.

این آپارتمان با امکانات خوب و قیمت مناسب، اقامت ایده‌آلی را برایتان فراهم می‌کند. ممکن سفری کوتاه به مشهد داشته باشید و دنبال اجاره خانه روزانه در مشهد باشید. اگر این قصد را دارید، این مجموعه پیشنهادی ایدئال برایتان محسوب می‌شود.

رپورتاژ

خانه ویلایی

این خانه دیگر سوئیت نیست و یک واحد خانه ویلایی کامل است. در این خانه می‌توانید اقامتی باور نکردنی در قلب مشهد را تجربه کنید. اگر همراه خانواده به مشهد سفر می‌کنید، باید بگوییم که این ساختمان بهترین مکان برای اقامت شما است، زیرا برای اقامت کودکان زیر ۵ سال هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود.

اگر با قطار به مشهد می‌روید و قصد اجاره خانه روزانه در مشهد را دارید، حتما این مکان را برای اقامت انتخاب کنید، چون فاصله آن با راه‌آهن کمتر از ۱۰ دقیقه است. البته این مورد را هم مدنظر داشته باشید که فاصله این خانه با حرم مطهر امام رضا کمی فاصله دارد و باید با اتوبوس یا وسایل نقلیه عمومی به آن بروید.

با اتوبوس یا دیگر وسایل نقلیه حدود ۱۰ دقیقه از این خانه تا حرم فاصله است، البته این مدت زمان نسبت به ترافیک و شلوغی خیابان‌ها بیشتر می‌رود. از این خانه می‌توانید در مدت زمان کمی خودتان را به سوپر مارکت، نانوایی، میوه فروشی، فروشگاه و... برسید. همچنین از آن تا بازار رضا، بازار سپاد، الماس شرق، بازار فردوسی و... فاصله بسیار کمی بوده و با چند قدم پیاده روی می‌توانید به این بازارها برسید.

این خانه در زمینی به مساحت ۹۵ ساخته شده که ۲۵ متر آن به حیاط و ۷۰ متر به ساختمان اختصاص داده شده. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساختمان، مجهز بودن به اینترنت است و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنند. این خانه در محدوده بلوار گاز و بوستان گل‌ها واقع شده است.

در این مطلب تعدادی از سوئیت‌های مشهد را به شما معرفی کردیم. اگر قصد اجاره سوئیت در مشهد را داشته باشید، این مطلب تا حد زیادی می‌تواند به شما کمک کند. اگر تجربه اقامت در سوئیت‌های مشهد را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه