دو تن از مسافران بعد از ورود به هواپیما همزاد خود را پیدا کردند

شیرین روستا
شیرین روستا جمعه، ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۱
دو تن از مسافران بعد از ورود به هواپیما همزاد خود را پیدا کردند

موارد زیادی وجود دارد که در هنگام سوار شدن به هواپیما، انتظار برخورد با آن ها را دارید مثل: یک هواپیما پر از تنقلات و خوردنی‌های خوشمزه، برخورد مداوم آرنج دستتان با دسته صندلی هواپیما، تحمل بچه‌های پرسروصدا که در حال گریه هستند. اما این شانس هم وجود دارد که در چنین موقعیتی همزاد خودتان را ملاقات کنید. ولی همچین اتفاقی در لیست انتظارات ما در هواپیما نیست و این دقیقا همان اتفاقی است که برای نِیل توماس داگلاس افتاد. با کجارو همراه باشید .

وقتی که او در اواخر ماه گذشته برای مسافرت به ایرلند سوار هواپیمای رایان اِیر (Ryanair) شد. پس از اینکه داگلاس روی صندلی خود نشست، متوجه شباهت بیش از حد خود و مسافر کناریش شد.

شباهت آن ها به حدی زیاد بود که با وجود اینکه با هم هیچ نسبتی نداشتند، اما به نظر می رسید این فرد واقعا برادر دوقلوی داگلاس باشد. به تدریج با به اشتراک گذاری و انتشار عکس های این دو همزاد در شبکه اجتماعی توییتر توجه بسیاری از کاربران در جهان به آن ها جلب شد.

عکاسی از این دو مرد تا پایان پرواز و فرود آمدن هواپیمای آن ها ادامه داشت و بعد از انتشار این داستان مردان مو قرمز بیشتری در سراسر جهان پیدا شدند که شباهت بسیار زیادی به دوقلو های واقعی داشتند. این اتفاق چه در صورت تصادفی بودن و یا از پیش طراحی شدن آن توسط شرکت رایان اِیر برای جلب توجه، این واقعیت را اثبات می کند که پرواز کردن همچنان می تواند برای ما اسرارآمیز باشد.

منبع: travelandleisure

مطالب مرتبط:

دیدگاه