برگزاری رالی تور شهری وسیله های نقلیه تاریخی در مجموعه سعدآباد

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر چهار شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
برگزاری رالی تور شهری وسیله های نقلیه تاریخی در مجموعه سعدآباد

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در امروز میزبان برگزاری رالی‌تور شهری وسیله‌های نقلیه تاریخی شد.

امروز چهارشنبه ۷ آذر ماه رالی‌تور شهری وسیله‌های نقلیه تاریخی، با حضور دکتر کیا پارسا مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، رامین افشاری مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و جمعی از علاقه‌مندان، به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

این رالی‌تور صبح امروز از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد آغاز شده و خودروهای تاریخی بعد از عبور از خیابان‌های ولی عصر، کریم خان و حافظ به موزه ملی ایران رسیدند و از آنجا نیز با عبور از خیابان امام خمینی و میدان حر در سازمان ساختمان مرکزی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گرد هم آمدند.

ایجاد نشاط اجتماعی، معرفی خودروهای تاریخی و آشنایی هرچه بیشتر مردم و گردشگران با خودروهای کلاسیک از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رالی‌تور بود.

۱۰۰ دستگاه خودروی تاریخی و تعدادی موتور سیکلت در این رالی حضور داشتند خودروهای شرکت‌کننده در این رالی تور از استان‌های تهران و البرز و متعلق به بخش خصوصی بود. این وسایل نقلیه تاریخی در ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای علاقه‌مندان به‌مدت یک روز به نمایش گذاشته شدند.

مجموعه‌ فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران در خیابان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، انتهای خیابان شهید کمال طاهری واقع شده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه