نمایشگاه آشپزی تایوان با هدف معرفی فرهنگ متنوع غذایی تایوان

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵
نمایشگاه آشپزی تایوان با هدف معرفی فرهنگ متنوع غذایی تایوان

غذا بخش مهمی از فرهنگ تایوان را تشکیل می‌دهد؛ این کشور بخشی از شهرت خود را مدیون تنوع و کیفیت غذاهای آن است. 

بیست و هفتمین نمایشگاه سالانه‌ی آشپزی تایوان، با هدف ارج نهادن به روش آشپزی و غذاهای مهم تایوان، از ۱۰ الی ۱۳ اوت در سال شماره‌ی ۱ نمایشگاه تجارت جهانی تایپه برگزار می‌شود.

تایوانی‌ها به خاطر تعلق خاطری که به غذاهای سنتی و با کیفیت خود دارند، در جهان معروف هستند. کافه‌ها و رستوران‌های بزرگ در این کشور، طعم‌های مختلف غذاهایی از بخش‌های مختلف کشور را به رخ خارجی‌ها می‌کشند؛ غذاهای تایوانی به خاطر متمایز بودن‌شان معروف هستند. غذاهای مخصوص تایوانی‌ها عبارت هستند از نودل برنج و کوفته، چای لی-چا (lei-cha) و کیک آناناس و خیلی از غذاهای دیگر.

نمایشگاه غذای تایوان

انتظار می‌رود که نمایشگاه آشپزی تایوان امسال بتواند بازاریابی بین المللی برای این صنعت را در تایوان تقویت و ۱۸۰۰۰۰ بازدیدکننده داخلی و خارجی را جذب کند. این رویداد، علاوه بر برپایی غرفه‌های غذایی مختلف، همچنین شامل مسابقات آشپزی و برگزاری کلاس‌های آموزشی است تا غذا را به فرهنگ تایوانی وارد کنند. تایوان، در ماه اوت میزبان چندین رویداد مهم آشپزی و برنامه‌های متنوعی خواهد بود که با محوریت غذا برگزار خواهند شد.

با انتشار اولین کتاب راهنمای میشلین ویژه‌ی تایپه (MICHELIN Guide Taipei) در مارس ۲۰۱۸، این نمایشگاه باز هم به اعتبار روش آشپزی معتبر تایوان خواهد افزود. ۱۱۰ سازمان، شامل ۳۳ نوع غذا انتخاب و ۲۰ رستوران موفق به کسب یک یا چند ستاره از میشلین شدند.

مایکل الیس، مدیر بخش بین المللی راهنمای میشلین، ضمن تحسین غذاهای تایوانی می‌گوید:

تاپپه، شهری با تاریخی باورنکردی و غنی از غذا است و تنوع خوراکی‌هایی که در آن یافت می‌شود، شگفت‌انگیز است. تایپه، زادگاه غذاخوری‌های پویا و واقعا نوآورانه است که مشتری‌های محلی را سر ذوق می‌آورد تا طعم‌های جدید و تجربه‌های مختلف را کشف کند.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه