۱۸ تا از بهترین رستوران های متل قو؛ از فرزین تا تیستلند

زیبا وکیلی
زیبا وکیلی یکشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
۱۸ تا از بهترین رستوران های متل قو؛ از فرزین تا تیستلند

رستوران های متل قو مقصدی عالی برای صرف غذاهای باکیفیت و متنوع در سفر به این شهر زیبا، ساحلی و گردشگرپذیر هستند. 

متل قو، سلمان شهر یا ساقی کلایه، شهری مدرن و زیبا است که در منطقه عباس‌آباد استان مازندران قرار دارد. این شهر از یک سو با دریا و از سوی دیگر با جنگل محصور شده است. یکی از جذابیت‌های سفر به متل قو، صرف غذاهای گوناگون محلی و بین‌المللی در رستوران‌های مختلف آن است. متل قو اولین شهرک ساحلی دریای خزر محسوب می‌شود و حدود ۱۶۵ کیلومتر (سه ساعت رانندگی) با تهران فاصله دارد. آزادراه تهران-شمال و جاده چالوس بهترین مسیرهای دسترسی به متل قو هستند. بازدید از دیدنی های متل قو در کنار صرف غذا در رستوران‌های این شهر، سفر شما را تکمیل می‌کند.

بهترین رستوران های متل قو

رستوران فرزین

رستوران فرزین در خیابان ساحلی متل قو و نزدیک برج‌های عظیم‌زاده قرار دارد. این رستوران برنده چهار دوره تندیس زرین رستوران محبوب کشوری است. فضای لوکس و دکوراسیون به‌روز، پرسنل منظم و حرفه‌ای و تنوع غذایی از نقاط قوت رستوران فرزین هستند. این مجموعه دو فضای مجزا (سالن و روباز) برای سرو غذا و پارکینگ اختصاصی دارد.

رستوران فرزین متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: azar 

در منوی رستوران فرزین انواع غذاهای ایرانی و ایتالیایی به چشم می‌خورند و این ویژگی سبب شده است تا سلایق مختلف را پوشش دهد. در بخش غذاهای ایرانی پیش‌غذاهای‌های متنوع و سنتی همچون میرزا قاسمی و باقالی قاتق، مخلفاتی چون سالاد فصل، ماست دلال و ترشی شاه خاتون، انواع کباب همچون شیشلیک، سلطانی و ترش، انواع خوراک و خورش چون ماهیچه بره، گردن بره، مرغ ترش و مرغ اناردون، چلوهای متنوع و قالبی و انواع ماهی همچون اوزون برون، سفید و قزل‌آلا دیده می‌شود. 

در منوی ایتالیایی رستوران فرزین انواع پیش‌غذاها همچون سالادهای سزار، پستو و سبز و غذاهایی چون استیک و بیف استراگانف، انواع پیتزا، پاستا و ساندویچ وجود دارد. دوغ لیوانی محلی فرزین و دلستر لیوانی فرزین با طعم لیمونعنا دو نوشیدنی مخصوص و محبوب این رستوران هستند.

رستوران فرزین متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: sara Shaw

منوی کافه فرزین شامل انواع نوشیدنی‌های گرم همچون چای، قهوه، کاپوچینو و شیرعسل دارچین، انواع دمنوش‌های سنتی مانند گل گاوزیان، بهار نارنج، به لیمو و آویشن، قهوه‌های دمی، انواع شیک و فراپه، نوشیدنی‌های سرد و آب‌میوه، انواع کوکتل، بستنی‌های متنوع، دسرها و کیک‌های لذیذ است. 

 پتیموس پلاس متل قو

  • آدرس: جاده ساحلی، طبقه همکف برج های ساحل قو، مجتمع مسکونی روانپاک (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۸۰۰۰۱۶۳
  • ساعات کاری: هشت تا یک بامداد
  • وب‌سایت: optimus
  • اینستاگرام: optimus_plus_motelghoo@

فست فود اپتیموس پلاس در موقعیتی نزدیک به ساحل متل قو و زیر برج‌های مسکونی روانپاک در محیطی دنج، مدرن و زیبا میزبان مشتریان است. شعبه مرکزی این رستوران ایتالیایی در اصفهان قرار دارد. منوی متنوع و جذاب، توجه به سلایق مشتری‌ها، استفاده از مواد اولیه باکیفیت و به‌کارگیری پرسنل مجرب و کارآزموده از ویژگی‌های مثبت مجموعه غذایی اپتیموس پلاس محسوب می‌شوند. شعبه متل قو این مجموعه سالن‌های مجزای VIP و شیکی برای برگزاری مراسم و مهمانی‌های خاص دارد.

اپتیموس پلاس متل قو

منبع عکس: اینستاگرام اپتیموس پلاس 

در منوی جذاب رستوران اپتیموس پلاس انواع پیش‌غذا، سوپ، نوشیدنی کلاسیک و سالادهای محبوب به چشم می‌خورند. آشپزهای این رستوران خلاقیت بالایی در طبخ غذاها به‌خرج می‌دهند. انواع بورک ترکی، پیتزا، پاستا، برگر، استیک و سوخاری در لیست غذاهای اپتیموس پلاس قرار دارند. 

خدمات کافه و صبحانه اپتیموس پلاس در فروردین سال ۱۴۰۲ آغاز شده است. منوی متنوع کافه این رستوران انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را شامل می‌شود؛ همچنین همه‌روزه از ساعت هشت تا ۱۳ سرو صبحانه در رستوران برقرار است. طبخ تخم‌مرغ به روش‌های مختلف، صبحانه رژیمی پروتئینی، خامه، عسل و خوراک لوبیا بخشی از منوی صبحانه اپتیموس پلاس هستند. 

اپتیموس پلاس متل قو

منبع عکس: اینستاگرام اپتیموس پلاس / سالن‌های وی‌آی‌پی ایتیموس پلاس متل قو

رستوران ارکیده متل قو

رستوران زنجیره‌ای ارکیده هفت شعبه فعال در استان‌های کرج، تهران و مازندران دارد. شعبه مرکزی این رستوران که از رستوران های جاده چالوس است، حدود ۷۰ سال پیش افتتاح شد. تیم مدیریتی ارکیده در تلاش هستند تا منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و پیش‌غذاهای لذیذ را در فضایی استاندارد و دلنشین در اختیار مشتریان سخت‌پسند خود قرار دهند.

رستوران ارکیده متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: مریم دهقانی

سیستم یک‌پارچه تامین مواد اولیه تازه و طبخ غذا، به‌کارگیری پرسنل حرفه‌ای و کارآزموده، سایت به‌روز، امکان سفارش آنلاین غذا و راه‌اندازی اپلیکیشن همگی نشان از تلاش مجموعه ارکیده در جهت جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات باکیفیت دارند. 

ارکیده از رستوران‌های ساحلی متل‌قو به‌ شمار می‌رود

شعبه متل قو رستوران ارکیده در کنار ساحل زیبای این شهر و فضایی دلنشین میزبان شهروندان عزیز و مسافران است. در این رستوران امکان سرو غذا در فضای باز (جوار دریای زیبای خزر) و سالن سرپوشیده (میزهای سنتی و میزو صندلی‌های مدرن) وجود دارد. پارکینگ اختصاصی و خانه بازی کودک از بخش‌های دیگر رستوران ارکیده متل قو هستند. امکان رزرو حضوری مراسم و تزیین و آماده‌سازی میزها (با تم‌های درخواستی) برای برگزاری جشن‌های خانوادگی و دوستانه وجود دارد. 

منبع عکس‌ها: گوگل مپ / عکاس‌ها: به‌ترتیب از راست به چپ پویان اسماعیل زاده، محمد محسنی، مرتضی دلالان و merve kaya tayyeb

رستوران ارکیده منویی بلندبالا و طولانی از انواع کباب‌های ناب شاهانه (همچون برگ، بره، شیشلیک، جوجه، سلطانی، بختیاری)، غذاهای پارسی (مانند زرشک پلو، لوبیا پلو و انواع چلو)، غذاهای محلی و دریایی (همچون باقالاقاتق، میرزا قاسمی، کته کباب، کباب ترش، ماهی سفید ترش، ماهی قزل ترش)، پیش‌طعام‌ها (انواع سالاد، ماست، ترشی و نوشیدنی) و کافی‌شاپ (اسموتی، ماکتیل، آب‌میوه، نوشیدنی‌های سنتی، چای و دمنوش، قهوه، کیک، شیک، بستنی و گلاسه) دارد. 

کته کبابی محمدی

  • آدرس: جاده ساحلی، روبه‌روی مجتمع الماس متل قو، جنب (شرق) بانک ملی (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۳۷۷۲
  • ساعات کاری: ۱۲ تا ۱۷
  • اینستاگرام: hamid_mohamadi_۴۹@

اگر در سفر به متل قو به‌دنبال غذایی سنتی به سبک و سیاق مردم شمال هستید کته کبابی محمدی گزینه مناسبی است. این غذاخوری‌های سنتی، ساده و قدیمی مشتریان پای ثابت خود را دارد. سرو غذا در فضای بی‌آلایش و کوچک این کته کبابی تجربه متفاوتی خواهد بود. استفاده از گوشت و برنج محلی و با‌کیفیت، طبخ حرفه‌ای و سنتی غذا و خون‌گرمی و مشتری‌مداری نکات مثبت این غذاخوری در نگاه کاربران محسوب می‌شوند.

کته کبابی محمدی متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: Mаscho

چنجه گوسفندی، کباب ترش، کوبیده و جوجه‌کباب به‌همراه چند مدل نوشیدنی، ترشی، زیتون پرورده و ماست از گزینه‌های منوی کته کبابی محمدی متل‌قو هستند. 

رستوران شاندیز متل قو

  • آدرس: جاده ساحلی، شمال تقاطع بلوار مسجد جامع، پلاژ مرکزی، مجتمع مهدی سنتر، طبقه پنج (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۰۱۰۱۰۱۰
  • ساعات کاری: ۱۱ تا ۲۳:۳۰
  • اینستاگرام: shandiz_motelghoo@

رستوران شاندیز اصل مشهد در متل قو و پلاژ مرکزی این شهر شعبه دارد. این رستوران با طبخ و سرو کباب‌های متنوع ایرانی توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. منظره عالی از ساحل متل قو، دسترسی مناسب، مشتری‌مداری، محیط آرام و تمیز و کیفیت مواد اولیه از نکات مثبت این مجموعه به شمار می‌روند.

رستوران شاندیز متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: سجاد صفری

کباب شیشلیک، فیله کباب، کباب برگ، کباب لقمه، جوجه‌کباب، خوراک ماهیچه، خوراک گردن غذاهایی هستند که در رستوران شاندیز متل قو سرو می‌شوند. مشتریان در صورت تمایل چلوی ایرانی را به‌صورت جداگانه سفارش می‌دهند. سالاد، سوپ و انواع نوشیدنی در کنار غذا ارائه می‌شود. 

رستوران دانانو

  • آدرس: جاده ساحلی (۲۲)، شرق تقاطع خیابان باهنر (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۳۰۴۶۹ - ۰۱۱۵۴۶۳۰۰۰۰ - ۰۱۱۵۴۶۳۰۴۶۸
  • ساعات کاری: ۱۲:۳۰ تا ۲۴
  • اینستاگرام: danano.restaurant@

کافه رستوران ایتالیایی دانانو از رستوران‌های محبوب و مطرح متل قو است. این مجموعه از نظر موقعیت، نزدیک به برج‌های متل قو واقع شده است که از جاهای گردشگرپذیر و پر‌رفت‌وآمد شهر محسوب می‌شود. تمیزی و نظافت خوب سالن و میزها، برخورد حرفه‌ای و محترمانه پرسنل، حجم مناسب غذا و تنوع منو از نکات مثبت دانانو متل قو از نظر کاربران هستند.

رستوران دانانو متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: مرصاد شفیعی

در رستوران دانانو امکان سرو غذا در محیط باز و البته زیر سایبان (با سیستم گرمایش و سرمایش مطلوب) وجود دارد. سالن‌های این رستوران (در طبقه همکف و بالا) نیز از دکوراسیون مدرن و به‌روزی برخوردار هستند. انواع پیش‌غذا، سالاد، برگر، ساندویچ، چیزبرگر، استیک، میگو و ماهی کبابی، پاستا، لازانیا و پیتزا در منوی رستوران دانانو به چشم می‌خورند. منوی کافه دانانو شامل انواع کوکتل‌، کیک، بستنی، چای دمنوش، گلاسه و قهوه است.

رستوران محلی لاکو

  • آدرس: جاده ساحلی متل قو (جاده ۲۲)، غرب تقاطع خیابان طالقانی (مشاهده روی نقشه
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۹۴۴۴
  • ساعات کاری: ۱۲ تا ۱۷ و ۱۹:۳۰ تا ۲۲
  • اینستاگرام: lakorestaurant@

رستوران لاکو از غذاخوری‌های محلی متل قو است که توسط خانواده‌ای بومی اداره می‌شود. سرو انواع غذاها و پیش‌غذاهای سنتی خطه مازندران در فضایی نوستالژیک و دنج این رستوران را پرمخاطب کرده است. نما و دکوراسیون رستوران محلی لاکو شما را به قلب خانه‌های مازندران می‌برد و در کنار طعم دلچسب غذاهای شمالی لحظات خوشی را برایتان رقم می‌زند.

رستوران محلی لاکو متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: مسعود حبیبی

امکان سرو غذا در حیاط و کنار حوض آبی کوچک آن یا در سالن لاکو وجود دارد. مدیر رستوران بین میزها سرکشی می‌کند تا از مرتب بودن شرایط و رضایت مشتریان اطمینان حاصل کند. سرآشپز رستوران محلی لاکو بانویی هنرمند و کدبانو است که در طبخ غذاها بسیار تبحر دارد.

انواع کباب همچون کباب‌های کوبیده، فیله، کول و ترش، ماهی سرخ‌شده، انواع خورش‌های محلی همچون واویشکا، مرغ شکم پر، باقالا قاتق، پنیر برشته، بادمجان کباب و ترش واش و برج محلی قالبی به‌همراه پیش‌غذا (انواع ماست، زیتون پرورده و ترشی) و نوشیدنی در منو این رستوران به چشم می‌خورند که همگی در لیست غذاهای محلی استان مازندران و بهترین غذاهای گیلانی قرار دارند. چای، رشته خوشکار و کیک خانگی نیز رستوران لاکو سرو می‌شود.

منبع عکس‌ها: گوگل مپ / عکاس: mahdi luis

فست فود ژرژ

  • آدرس: خیابان ساحلی (جاده ۲۲)، شرق تقاطع خیابان باهنر (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۳۲۶۶۶
  • ساعات کاری: ۱۱:۱۵ تا یک بامداد
  • اینستاگرام: jorj_sandwich@

ژرژ ساندویج از مجموعه‌های غذایی فعال در کشور است که چند شعبه در تهران، کرمان و متل قو دارد. رستوران ژرژ متل قو در تقریبا روبه‌روی برج‌های عظیم‌زاده واقع شده است و تا نیمه‌های شب به مشتریان و مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. جو پرانرژی، تنوع در منو، کیفیت مواد اولیه، تبحر در طبخ غذا، برخورد مناسب و محترمانه پرسنل و بهداشت محیط نکات مثبت ژرژ ساندویچ در نگاه کاربران هستند. در این غذاخوری امکان سرو غذا در  سالن و محیط باز وجود دارد.

فست فود ژرژ متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: امیر اویسی

فضای جلوی ساندویچی ژرژ با سایبان‌های بزرگ و به‌کارگیری هیترهای پرقدرت (برای گرمایش در زمستان) برای سرو غذای مشتریان آماده شده است. در منوی این رستوران انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، سیب‌زمینی و سالاد به چشم می‌خورند. 

کته کبابی نازخاتون

  • آدرس: خیابان باهنر، خیابان دهم بهشتی (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۱۰۴۴۲۱۹ - ۰۱۱۵۴۶۱۴۱۴۴
  • ساعات کاری: ۱۲ تا ۲۳
  • اینستاگرام: nazkhatoon.kebab@

کته کبابی نازخاتون رستورانی محلی در متل قو است که مشتریان پای ثابت خود را دارد. آقای «سجاد رودبارکی» مدیر این واحد صنفی هستند. این رستوران حیاطی مرکزی و بزرگ دارد. آب‌نمای حیاط و جوی آب خروجی از آن، فضا را برای سرو غذا بسیار دلنشین کرده‌اند. برخی مشتریان سفارش خود را در حیاط و در میز و صندلی‌ها و میزهای سنتی آن میل می‌کنند و برخی تمایل دارند در سالن دنج رستوران وقت بگذرانند.

رستوران ناز خاتون متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: اتابک

سرویس‌دهی سریع، کیفیت مواد اولیه و طبخ به روش اصیل از نکات مثبت کته کبابی نازخاتون به شماره می‌روند. انواع کباب‌های محلی و سنتی، غذاهای شمالی و پیش‌غذا و دسرهای لذیذ در ظروف سنتی برای مشتریان این رستوران سرو می‌شوند. 

کافه رستوران ادمیرال

  • آدرس: جاده ساحلی، پلاژ مرکزی، مجتمع مهدی، طبقه چهار (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۰۳۰۸
  • ساعات کاری: ۱۲ تا ۲۴
  • اینستاگرام: cafe.admiral@

ادمیرال کافه رستورانی مشرف به ساحل متل قو است و چشم‌انداز بسیار زیبایی به دریای خزر دارد. اجرای موسیقی زنده از برنامه‌های جانبی و هر روزه این رستوران محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. در منوی جذاب ادمیرال انواع غذاهای ایتالیایی همچون پاستا، پیتزا و برگر، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و قلیان‌های عربی و اسپیشیال به چشم می‌خورند. 

کافه ادمیرال متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: فرهاد کریمی

کافه رستوران قوپلازا

  • آدرس: جاده ساحلی، مرکز تجاری قو الماس خاورمیانه (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۳۳۲۷۲ - ۰۹۱۲۲۷۲۹۵۸۵ - ۰۹۱۲۳۸۲۸۰۰۵
  • ساعات کاری: ۱۰ تا ۲۲
  • اینستاگرام: ghooplaza@

کافه رستوران قوپلازا در مرکز خرید قو الماس خاورمیانه واقع شده که از بلندترین برج های ایران است و چشم‌انداز زیبایی به ساحل متل قو دارد. طراحی داخلی جذاب، منوی متنوع، کیفیت خدمات، محیط دنج و آرام و دسترسی مناسب از نکات مثبت قوپلازا به شمار می‌روند. در این کافه رستوران امکان سرو سفارش در فضای باز (زیر سایبان) وجود دارد.

رستوران ساحلی قوپلازا متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: علی احمدی

در منوی رستوران قوپلازا سوپ و انواع فرنچ، سالاد، پیتزا، برگر، پاستا، گریل و پنینی با سس‌های متنوع به چشم می‌خورند. در کافه قوپلازا انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی، نوشیدنی‌های دمی و سنتی ایرانی، کیک و دسر با دیزاینی عالی سرو می‌شود. 

فست فود ویکولند

  • آدرس: جاده ساحلی، بین خیابان‌های فرهنگ و رمضانی، جنب (غرب) بانک تجارت (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۳۰۸۳۰ - ۰۱۱۵۴۶۳۰۸۳۱
  • ساعات کاری: ۹ تا ۲۴
  • وب‌سایت: wikoland.com
  • اینستاگرام: wiko.land@

مجموعه رستوران‌های ویکولند با چهار شعبه در کیش، چابهار، تهران و متل قو فعال است. شعبه متل قو نزدیک به ساحل این شهر و کنار خیابان پرتردد ساحلی قرار دارد. دکوراسیون متفاوت رستوران، فضای دنج و صمیمی، پرسنل خوش‌برخورد، ظروف خاص و زیبای سرو غذا، کیفیت مواد اولیه و مهارت سرآشپزان در طبخ انواع فست‌فود از نکات مثبت ویکولند در نگاه کاربران محسوب می‌شوند.

ویکولند متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: Messi “Mehdi.messi” Messi

در منوی رستوران ویکولند متل قو انواع پیتزا، برگر، سوخاری و پیش‌غذا (سالاد، سیب‌زمینی و قارچ سوخاری) به چشم می‌خورند. سرویس غذای کودک (کیدز باکس) و صندلی کودک حضور خانوادگی در ویکولند را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده است.

باماهاس ساندویچ متل قو

  • آدرس: جاده ساحلی، برج‌های ساحلی قو (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۶۶۷۶ - ۰۹۱۰۲۰۰۰۱۸۱
  • ساعات کاری: ۱۱ تا چهار بامداد
  • وب‌سایت: bamahas.com
  • اینستاگرام: bamahas.sandwich@

باماهاس ساندویج از مجموعه غذایی فعال در ایران است که ۴۰ شعبه در استان‌های مختلف دارد. باماهاس متل قو در برج‌های ساحلی قو در خیابان پرتردد شهر واقع شده است و با ارائه ساندویچ‌های متنوع، باکیفیت و جذاب بسیاری از رهگذران و گردشگران را به سوی خود می‌کشد.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراحل تهیه ساندویچ‌ها، نظافت مداوم سالن غذاخوری، پرسنل جوان و مجرب، تنوع در منو و دسترسی مناسب از نکات مثبت باماهاس ساندویچ متل قو محسوب می‌شوند.

ساندویچ باماهاس متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: یاسین حسین پور

امکان سفارش آنلاین غذا از سایت باماهاس وجود دارد. انواع ساندویچ‌های سرد و گرم، پاستا، سالاد و سس‌های متنوع در منوی این مجموعه به چشم می‌خورند. 

رستوران بچه شمرون

  • آدرس: جاده ساحلی، شرق تقاطع خیابان گل شمالی (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۵۱۷۸
  • ساعات کاری: ۱۱ تا ۲۳
  • وب‌سایت: bacheshemroon.com
  • اینستاگرام: bache.shemroon.kabab@

کته کبابی بچه شمرون در جاده ساحلی متل قو یکی از رستوران‌های فعال و شلوغ شهر است. چشیدن طعم اصیل کباب‌های بچه شمرون لذت سفر شما را دو چندان می‌کند. امکان سفارش آنلاین غذا، کیفیت در مواد اولیه و تبحر در طبخ غذا، سرویس‌دهی مطلوب و دسترسی مناسب از نکات مثبت کباب سرای بچه شمرون متل قو هستند.

کته کبابی بچه شمرون متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: سعید فارنو

در رستوران، انواع کباب‌های ایرانی همچون کوبیده، کباب ترش، کباب بره، جوجه‌کباب و شیشکیک سرو می‌شود. خوراک ماهیچه، ماهی سرخ‌شده، فسنجان، باقالی قاتق، میرزا قاسمی، ماست بورانی و دلال و انواع ترشی از دیگر غذاها و پیش‌غذاهای رستوران بچه شمرون محسوب می‌شوند. 

کافه رستوران سوآن

  • آدرس: خیابان دریاگوشه، شمال تقاطع خیابان ۶۶ (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۱۱۴۴۴۶۸۱۵۰ - ۰۱۱۴۴۴۶۸۱۶۰ - ۰۱۱۴۴۴۶۸۱۷۰
  • ساعات کاری: ۹ تا ۲۴:۳۰
  • اینستاگرام: swan_cafe_restaurant@

کافه رستوران ایتالیایی سوآن در بلوار اصلی متل قو (دریاگوشه) واقع شده است. این مجموعه توانسته است با ایجاد محیطی زیبا و آرام و سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت نظر مشتریان خود را جلب کند.

اجرای موسیقی زنده (هر شب) از برنامه‌های جذاب رستوران سوآن متل قو است. دکوراسیون به‌روز و آرامش‌بخش، پرسنل حرفه‌ای، بهداشت محیط و سرویس‌دهی مطلوب از نکات مثبت این مجموعه محسوب می‌شوند. امکان سرو غذا در فضای باز و زیر سایبان نیز وجود دارد.

رستوران سوآن متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: سهیلا جهانی

انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، استیک و سالاد در منوی رستوران سوآن به چشم می‌خورند. سرو صبحانه مقوی، لذیذ و متنوع از خدمات هر‌روزه سوآن به شمار می‌رود. انواع بستنی، شیک، کیک، وافل و نوشیدنی‌های سرد و گرم از گزینه‌های پیش روی مشتریان کافه سوآن متل قو محسوب می‌شوند.

باربیکیو برگر قو

  • آدرس: جاده ساحلی، شرق تقاطع خیابان باهنر (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۸۳۴۰۰۳۹ -۰۱۱۵۴۶۱۱۴۰۱
  • ساعات کاری: ۱۱ تا ۲۴
  • اینستاگرام: bbq_burger_ghoo@

باربیکیو برگر قو روبه‌روی برج‌های ساحل قو و در بلوار پررفت‌وآمد متل قو واقع شده است. مشتریان غذای خود را در محیط باز محوطه سرپوشیده (سایبان) جلوی رستوران میل می‌کنند؛ سیستم سرمایش نیز تعبیه شده است. کیفیت مواد اولیه، تنوع و طعم خوب غذاها، برخورد مناسب و حرفه‌ای پرسنل، دسترسی عالی و قیمت‌های مناسب، باربیکیو قو را به یکی از غذاخوری‌های محبوب متل قو تبدیل کرده‌اند.

باربیکیو برگر متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: مجمدرضا خاجی

انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، سالاد سزار، سیب‌زمینی ذغالی، پاستا آلفردو و پستو، استیک و چند نوشیدنی دست‌ساز در منوی فست فود باربیکیو برگر قو به چشم می‌خورند. 

کافه رستوران لندن

  • آدرس: بلوار دریاگوشه، بین خیابان‌های ۶۲ و ۶۴ (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۱۱۴۴۴۶۸۱۲۳
  • ساعات کاری: هشت تا ۲۳
  • اینستاگرام: london__coffee@

کافه رستوران لندن در سال ۱۳۹۸ و در بلوار دریا گوشه افتتاح شد. گذراندن وقت در این کافه رستوران به‌دور از هیاهوی متل قو دوست‌داشتنی خواهد بود. محیط دنج و آرام، پرسنل مجرب، دکوراسیون خلاقانه و لوکیشن‌های جذاب برای عکاسی و خاطره‌بازی، نظافت و بهداشت محیط، کیفیت مواد اولیه، مهارت در طبخ انواع فست‌فود و تهیه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به‌صورت حرفه‌ای از نکات مثبت لندن کافی محسوب می‌شوند. در این کافه رستوران امکان سرو سفارش در طبقه همکف، اول و پشت‌بام وجود دارد. 

کافه رستوران لندن متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: کتایون غفاری

در منوی رستوران لندن انواع پیتزا، استیک گوشت و مرغ، برگر و ساندویچ و سالاد به چشم می‌خورند. منو کافه لندن نیز شامل انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های سرد و گرم خلاقانه و فرح‌بخش همچون کوکتل‌، قهوه، شیک، بستنی، کیک، وافل، چای، دمنوش و سرویس قلیان است. همه‌روزه از ساعت هشت صبح در لندن کافی صبحانه (ایرانی و فرنگی) سرو می‌شود. 

 تیست لند متل قو

مجموعه غذایی تیست لند در فاصله کمی از ساحل متل قو و برج‌های ساحل قو واقع شده است و چشم‌اندازی عالی دارد. اجرای موسیقی زنده شبانه، برخورداری از پارکینگ اختصاصی، تمیزی و نظافت سالن، کیفیت مواد اولیه، تبحر در طبخ و تهیه غذاها و نوشیدنی‌ها و تنوع در منو از دلایل محبوبیت این کافه رستوران در میان مشتریان محسوب می‌شوند.

سکوی موسیقی زنده تیست لند متل قو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس: سعید اسدالهی

فضای بزرگ تیست لند متل قو امکان سرو سفارش در طبقات همکف و اول، حیاط و بالکن را فراهم آورده است. استفاده از میزو صندلی‌های زیبا و متنوع و ایجاد لوکیشن‌های مختلف لذت حضور و عکاسی در این کافه رستوران را دوچندان می‌کند. امکان برگزاری مراسم دوستانه و خانوادگی (با رزرو قبلی) در تیس تلند وجود دارد.

انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی همچون فینگرفود، سالاد، برگر، پیتزا، استیک، پاستا و کباب در منوی مجموعه غذایی تیست لند دیده می‌شوند. تیست لند همه‌روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح میزبان مشتریان برای سرو صبحانه است. کروسان موز، انواع املت با دورچین‌های جذاب، نیمرو و خوراک لوبیا بخشی از منوی جذاب صبحانه محسوب می‌شوند. در کافی‌شاپ تیست لند، اسپرسو بار و نوشیدنی‌های کافئینه، شیک، دمنوش‌های متنوع، نوشیدنی‌های ابتکاری، بستنی و کیک سرو می‌شود.

رستوران های متل قو - رستوران دانالو

منبع عکس: گوگل مپ / عکاس:  سعید فارنو / رستوران دانانو

اگر تاکنون به متل قو سفر کرده‌اید یا از شهروندان این شهر ساحلی و گردشگرپذیر هستید، لطفا تجربه خود را در رابطه با رستوران‌ های متل قو با مخاطبان کجارو به اشتراک بگذارید. 

پرسش‌های متداول

بهترین رستوران های متل قو کدامند؟

رستوران‌های متعدد و متنوعی از جمله شاندیز، اپتیموس پلاس، فرزین، لاکو، نازخاتون، تیست‌لند و لندن از بهترین رستوران های متل قو به شمار می‌روند. 

رستوران با موزیک زنده در متل قو کجاست؟

کافه رستوران ادمیرال، کافه رستوران سوآن و مجموعه غذایی تیست لند از رستوران موسیقی زنده متل قو هستند.

منبع عکس کاور: گوگل مپ / عکاس: سجاد سحرکرد / رستوران دانانو

مطالب مرتبط:

دیدگاه