هتل آتامان برای یک اقامت راحت در قشم

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
هتل آتامان برای یک اقامت راحت در قشم

هتل آتامان به‌عنوان یکی از لوکس‌ ترین هتل‌های چهار ستاره جزیره قشم امکانات زیادی را در اختیار مسافران قرار می‌ دهد. 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جزیره قشم یکی از زیباترین و جذاب‌ ترین جزایر جنوب ایران است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی و توریستی به این جزیره دیدنی سفر می‌ کنند. همه مسافرانی که جزیره قشم را برای سفر انتخاب می‌کنند، معمولا به فکر رزرو هتلی مناسب برای اقامت راحت و به‌یادماندنی هستند. یکی از بهترین هتل‌های جزیره قشم که موقعیت مکانی خوبی در کنار ساحل دریا دارد، هتل آتامان قشم است‌. این هتل به‌عنوان یکی از لوکس‌ ترین هتل‌های چهار ستاره جزیره قشم امکانات زیادی را در اختیار مسافران قرار می‌ دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل هتل آتامان در جزیره قشم بپردازیم.

هتل آتامان فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

هتل چهار ستاره آتامان یکی از هتل‌های جدید و نوساز جزیره قشم است که مراحل ساخت‌وساز آن در سال ۱۳۹۶ در نزدیکی بلوار گلستان و درست در میدان حافظ قشم به اتمام رسید. مراسم افتتاح و آغاز به کار این هتل نیز در اسفند ماه سال ۱۳۹۶ انجام شد. از مهم‌ ترین مزایای این هتل می‌توان به قرار گرفتن آن در ساحل زیبای خلیج فارس، نزدیکی به مجمتع تجاری خلیج فارس و نزدیکی به منحصربه‌فردترین و بهترین مراکز خرید جزیره قشم مانند مرکز خرید سیتی سنتر یک و دو اشاره کرد. هتل آتامان قشم دارای چهار طبقه و ۵۸ واحد اقامتی است. اگر جزو افرادی هستید که قصد سفر به جزیره قشم را دارند، هتل آتامان انتخاب مناسبی برای اقامت خواهد بود.

رپورتاژ

در هتل آتامان قشم چه امکانات و خدماتی به مسافران ارائه می‌شود؟

امکانات و خدماتی که در هتل آتامان به مسافران ارائه می‌شود، شامل موارد زیر است.

ارائه متنوع‌ ترین امکانات رفاهی در اتاق و سوئیت های هتل

در همه سوئیت ها و اتاق های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه‌ء هتل آتامان امکان رفاهی متنوعی مانند اینترنت رایگان و پرسرعت، تلویزیون LCD، یخچال، مبلمان، میز آرایش، لوازم بهداشتی، چای‌ ساز، فن کوئل، میز کار، حمام به‌همراه وان و جکوزی، سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایشی و سیستم گرمایشی در اختیار مسافران قرار گرفته است. معماری و طراحی اتاق‌های هتل به‌گونه‌ای است که پنجره آن‌ها رو به سوی دریای پهناور و بی‌کران خلیج فارس باز می‌شود. اتاق‌ ها پرنور و روشن هستند. 

ارائه امکانات ورزشی

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در هتل آتامان قشم امکانات ورزشی است. در این هتل سالن ورزشی وجود دارد که در آن تجهیزات ورزشی مختلف به‌همراه دستگاه‌های پیشرفته بدن‌سازی مانند دمبل، پرس سینه، دوچرخه های ثابت، تردمیل، هالتر و... در اختیار مسافران علاقه‌مند به ورزش قرار گرفته است. علاوه بر این امکان پیاده روی در فضای سبز هتل نیز وجود دارد. سالن بیلیارد بسیار لوکس و مجهز از امکانات ورزشی دیگر هتل آتامان به شمار می‌رود‌. سالن استخر نیز برای شنا و رفع خستگی مهمانان کاربرد زیادی دارد.

ارائه صبحانه‌ های خوشمزه، غذاهای درجه یک و لذیذ

مسافران هتل آتامان قشم با رزرو این هتل از بوفه صبحانه بهره‌مند می‌شوند. صبحانه های ارائه شده در این هتل بسیار کامل هستند. مسافران می‌توانند در وعده صبحانه خود نوشیدنی گرم و سرد، املت، لوبیا، عدسی، تخم‌مرغ آب‌پز، تخم‌مرغ نیمرو، میوه و آب‌میوه تازه، شیر، مربا، پنیر، کره و... میل کنند. محال است به این هتل بروید و عاشق صبحانه های خوشمزه و پرانرژی آن نشوید‌. در رستوران‌های هتل آتامان نیز غذاهای بسیار باکیفیت و لذیدی در وعده های غذایی ناهار و شام به مسافران ارائه می‌شود. خوراک های دریایی و غذاهای ایرانی این هتل طرفداران بسیار زیادی دارند. در کافی شاپ هتل نیز در تمام ساعات شبانه‌روز امکان سفارش کیک، قهوه، بستنی و نوشیدنی های دیگر وجود دارد. 

امکان استراحت مسافران در لابی هتل آتامان

یکی دیگر از امکانات هتل آتامان لابی دنج و بسیار آرام این هتل است. لابی در طبقه همکف واقع شده و دارای تلویزیون، اینترنت رایگان و همچنین تلفن است. مسافران با نشستن در لابی هتل می‌ توانند از آرامش لابی نهایت لذت را ببرند و با گوشی تلفن همراه خود از شبکه‌های اجتماعی بازدید داشته باشند.

ارائه سایر خدمات رفاهی

خدمات رفاهی ارائه شده در هتل آتامان قشم فقط به اتاق‌ های این هتل محدود نمی‌شود. سایر خدمات رفاهی ارائه شده در هتل آتامان عبارت‌اند از: خدمات فتوکپی، خدمات فکس، خدمات باربری، خدمات گشت نیمروزی، خدمات خشکشویی، خدمات تور، ارائه اتاق چمدان به مسافران، امکان استفاده از پله اضطراری، خدمات دستگاه واکس کفش، خدمات خودپرداز بانکی، خدمات بیدار باش و... .

رپورتاژ

رزرو آنلاین هتل آتامان از طریق سایت فلای تودی

کسانی که قصد سفر به جزیره قشم را دارند، برای رزرو آنلاین هتل آتامان قشم می‌توانند به سایت فلای تودی مراجعه کنند. در سایت فلای تودی امکان مقایسه و بررسی همه هتل‌های موجود در ایران وجود دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این سایت می‌توان به قابل‌اعتماد بودن، کاربری آسان، ارائه قیمت و اطلاعات مربوط به هتل‌ها اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه