هتل های لوکس اصفهان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
هتل های لوکس اصفهان

در این مقاله قصد داریم شما را بهترین هتل‌های اصفهان آشنا کنیم تا بتوانید با بررسی و مقایسه آن‌ها بهترین هتل را به‌صورت اینترنتی برای خودتان رزرو کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در ایام تعطیل سال یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توان انجام داد، سفر به شهر زیبای اصفهان است؛ چراکه آثار تاریخی و مکان‌های تفریحی آن می‌تواند سفر شما را به یکی از بهترین سفرهای عمرتان تبدیل کند. میدان نقش جهان، سی‌وسه پل، پل خواجو، باغ پرندگان، منار جنبان و بسیاری از مکان‌های دیگر، اصفهان را به یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری ایران تبدیل کرده است و سالانه میلیون‌ها گردشگر ایرانی و خارجی را به خود جذب می‌کند. هتل های اصفهان از جمله بهترین هتل‌های ایران برای اقامت گردشگران در طول زمان سفر به این شهر تاریخی و باشکوه محسوب می‌شوند. تلفیق فضاهای سنتی و مدرن همراه با بهترین امکانات رفاهی و پرسنل مجرب، هتل های اصفهان را به یک مکان رویایی برای اقامت تبدیل کرده است. یکی دیگر از مزیت‌های مهم هتل‌های اصفهان این است که می‌توان آن‌ها به‌صورت اینترنتی و غیرحضوری رزرو کرد. در نتیجه نیازی به جست‌وجوهای چند ساعته برای پیداکردن یک هتل خوب در اصفهان نیست؛ بلکه می‌توان با مراجعه به سایت علی بابا رزرو هتل اصفهان را در چند دقیقه انجام داد. در این مقاله قصد داریم شما را بهترین هتل‌های اصفهان آشنا کنیم تا بتوانید با بررسی و مقایسه آن‌ها بهترین هتل را به‌صورت اینترنتی برای خودتان رزرو کنید.

هتل عباسی اصفهان

اقامت در قدیمی‌ترین هتل اصفهان هیجان سفر به این موزه تاریخی را کامل می‌کند. هتل عباسی اصفهان در دوران صفویه به دستور شاه سلطان حسین ساخته شد؛ البته از این بنا ابتدا به‌عنوان کاروانسرا و مدرسه استفاده می‌کردند. پس از احداث این مجموعه شاه سلطان حسین صفوی تصمیم گرفت آن را به‌خاطر احترامی که برای مادرش قائل بود، به‌عنوان هدیه تقدیم کند. در سال ۱۳۳۶ این بنا به دستور دولت بازسازی و در سال ۱۳۴۵ هتل عباسی اصفهان به‌عنوان تاریخی‌ترین هتل جهان افتتاح شد. رستوران‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، کافی‌شاپ، تالارها، سالن‌های ورزشی، استخر، سالن‌های ماساژ و محوطه بسیار چشم‌نواز، هتل عباسی را به یکی از لوکس‌‎ترین هتل‌های اصفهان تبدیل کرده است. اتاق‌های این هتل تاریخی معماری الگو گرفته از سبک معماری دوران صفویه دارند و بهترین امکانات را برای رفاه مسافران ارائه می‌دهند. محوطه هتل عباسی با زیباترین گل‌ها و درختان تزیین شده است و می‌تواند بهترین شب‌های اقامت شما را در اصفهان رقم بزند. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت علی بابا همه اطلاعات لازم را درباره این هتل به‌دست بیاورید و با رزرو هتل اصفهان از علی بابا کمترین هزینه ممکن را پرداخت کنید.

هتل اصفهان

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های این شهر زیبا به‌حساب می‌آید که از سال ۱۳۵۰ تاکنون گردشگران زیادی را میزبانی کرده است. یکی از مواردی که سبب محبوبیت این هتل بین گردشگران ایرانی و خارجی شده، بازسازی و به‌روزرسانی امکانات هتل و اتاق‌های آن است. با اقامت در این هتل می‌توانید از پارکینگ، استخر، سالن‌های ورزشی، رستوران‌، کافی‌شاپ، فروشگاه‌های لباس و وسایل ورزشی، حمام ترک، آرایشگاه و اتاق‌های بسیار شیک همراه با بهترین امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای روز دنیا استفاده کنید. موقعیت مکانی این هتل به‌گونه‌ای است که می‌توانید فقط با چند دقیقه پیاده‌روی به دیدن آثار باستانی مانند سی‌وسه‌پل، پل خواجو، میدان نقش جهان و مسجد امام بروید. رزرو اتاق‌های هتل کوثر به‌صورت اینترنتی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با استفاده از تقویم قیمتی وب‌سایت علی بابا هزینه رزرو هتل اصفهان از علی بابا را در بازه سه روزه مشاهده و به‌صرفه‌ترین هزینه را برای آن پرداخت کنید.

هتل سفیر اصفهان

 این مطلب را هم بخوانید:

هتل سفیر اصفهان در مرکز شهر و نزدیکی مکان‌های مهمی مانند بازار هنر، خیابان چهارباغ، میدان نقش جهان و مجموعه عباسی قرار دارد. این هتل مجلل در سال ۱۳۷۱ افتتاح و در سال ۱۳۹۵ برای افزایش کیفیت امکانات برای رفاه بیشتر مسافران در طول اقامت بازسازی شده است. هدف اصلی مدیران و پرسنل هتل سفیر اصفهان این است که شما در طول زمان اقامت‌تان احساس راحتی کنید و از آرامش فضاهای مختلف آن لذت ببرید؛ به همین منظور این هتل زیبا امکاناتی مانند رستوران، سالن‌های ورزشی، استخر، اتاق‌های بسیار راحت همراه با بهترین امکانات را ارائه می‌دهد. تجربه غذاهای سنتی اصفهان همراه با گواراترین نوشیدنی‌ها یا غذاهای بین‌المللی با استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه می‌تواند یک خاطره بسیار به‌یادماندنی از سفر به اصفهان را در ذهنتان رقم بزند.

هتل آسمان اصفهان

اقامت در بلندترین ساختمان اصفهان و تجربه غذاهای لذیذ سنتی یا بین‌المللی در رستوران گردان در آخرین طبقه ساختمان تجربه‌ای است که فقط با اقامت در هتل آسمان اصفهان به‌دست می‌آید. هتل آسمان یکی از پرطرفدارترین هتل‌های گردشگری این شهر زیبا است که نزدیکی زاینده‌رود قرار دارد و با استفاده از بهترین امکانات رفاهی و پرسنل مجرب اقامتی رویایی را برای شما فراهم می‌کند. امکانات این هتل شامل رستوران گردان در آخرین طبقه هتل، سالن‎های ورزشی همراه با بهترین امکانات، پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت، خدمات ترانسفر و استخر می‌شود. اگر می‌خواهید رزرو هتل اصفهان از علی بابا را انجام دهید کافی‌ است با مراجعه به وب‌سایت علی بابا و وارد کردن تاریخ ورود، تاریخ خروج و تعداد نفرات، اتاق موردنظرتان را به‌راحتی رزرو کنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه