از شمال ایران تا غارنوردی در قلب منطقه ای کوهستانی در ماسال

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
از شمال ایران تا غارنوردی در قلب منطقه ای کوهستانی در ماسال

 شمال ایران مملو از دیدنی‌ها و جاذبه‌های توریستی است که با وجود اقامتگاه‌ها و ویلاهای متعدد، بستری مناسب برای جذب گردشگران دارد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بسیاری از افراد تمایل دارند تا برای سفرهای تابستانی خود شمال را انتخاب کنند. اگر برای شما هم شلوغی شهرهای شمالی و ساحل‌ دریاهای آن مسئله ساز است، این بار بکرترین جای شمال یعنی ماسال را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این بهشت گمشده گیلان، با جنگل‌های جذاب و دیدنی یک سفر خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر شما هم قصد دارید تا چند روزی از هیاهوی شهری و ترافیک‌های شلوغ تهران دور باشید، منطقه دیدنی ماسال را از دست ندهید. اگرچه اطراف تهران جاذبه‌های طبیعی بکر و منحصربه‌فردی وجود دارد، اما دیدن این منطقه کوهستانی حس و حال متفاوتی را به شما می‌بخشد. اما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفر به این منطقه، نسبت به اجاره ویلا اقدام کنید. برای اجاره ویلا شمال می‌توانید سری به سایت شب بزنید.

تهران پایتخت ایران با وسعتی نامحدود در شمال ایران

تهران

کلان‌شهر تهران به‌عنوان پایتخت ایران، شهری است که می‌تواند تمام نیازهای شما را به‌خوبی برآورده کند. جاذبه‌های تاریخی و دیدنی در تهران کم نیستند. علاوه بر این تهران با دارا بودن امکانات تفریحی و لوکس، همیشه از جذابیت بسیار بالایی در بین گردشگران برخوردار بوده است و این موضوع باعث شده است تا این شهر بزرگ، یک مقصد بسیار عالی برای مسافرت باشد.

برای این منظور می‌توانید با اجاره روزانه خانه در تهران و اجاره سوئیت در تهران چند روزی در این شهر، اقامت به‌یادماندنی داشته باشید. اما این شهر با وجود تمام امکانات مدرن خود و برج‌های چند طبقه، همیشه برای ساکنان آن جذاب نیست. از طرفی دیگر اگرچه زندگی لوکس و منحصربه‌فرد در تهران، مطابق آرزو و خواسته قلبی بسیاری از مردم است، اما روزها و شب‌های شلوغ و پرجنب و جوش این شهر به‌گونه‌ای است که گاهی دوست دارید تا برای لحظاتی از این هیاهو دور شوید و کمی استراحت کنید.

نزدیکی تهران به شمال ایران باعث شده است تا این شهر جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا با آب و هوای مطبوع در اطراف خود داشته باشد. بنابراین رفتن به دل طبیعت در اطراف تهران و نگاه کردن به آسمان آبی در یک منطقه بکر و زیبا، چند ساعتی ذهن شما را از همه استرس‌ها و نگرانی‌ها دور نگه می‌دارد.

 اگر ساکن تهران هستید یا به‌عنوان گردشگر به این شهر سفر کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که از روستاها و جاذبه‌های گردشگری تهران دیدن کنید. از جمله آن‌ها می‌توان به روستای زرین دشت، روستای آبنیک، روستای افجه، روستای کلوگان، دشت لار، پارک جنگلی چیتگر و... اشاره کرد.

برای اقامت چند روزه در این روستاها می‌توانید سری به سایت شب بزنید و نسبت به رزرو یک مکان عالی با قیمت مناسب اقدام کنید.

غارنوردی در قلب منطقه کوهستانی با اجاره ویلا در ماسال

غاری در ماسال

اگر شما هم به سفرهای هیجان‌انگیز علاقه دارید، منطقه دیدنی ماسال را از دست ندهید. ماسال به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی استان گیلان به شمار می‌رود که با زیبایی‌های منحصربه‌فرد خود، نظر هر گردشگری را به‌سمت خود جلب کرده است. یکی از زیبایی‌های اسرارآمیز این منطقه غار دیدنی آویشو است که در میان جنگل‌های شاندرمن، اسرار نهفته‌ای را در دل خود پنهان کرده است.

این غار در زبان تالشی به معنی فرورفتن آب در یک محل است. اگر شما هم کنجکاو هستید تا از زیبایی‌های این غار دیدن کنید و شگفتی‌های دیدنی آن را کشف کنید، سفر به اعماق غار آویشو در قلب یک منطقه کوهستانی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای این منظور می‌توانید با اجاره ویلا در ماسال چند شبی در این منطقه زیبا و دیدنی اقامت داشته باشید. همچنین می‌توانید با اجاره کلبه در ماسال یک سفر به‌یادماندنی را تجربه کنید.

این غار جزو غارهای آهکی و آبی ایران به شمار می‎رود که در آن چشمه‌ و آب رودخانه جریان دارد. در این غار تا چشم کار می‌کند اشکال آهکی وجود دارد که به‌صورت ستون‌هایی از سقف این غار آویزان هستند. البته برای رفتن به این غار مخوف پیشنهاد می‌کنیم که تجهیزات کامل به‌همراه داشته باشید. همچنین به‌صورت گروهی از این غار دیدن کنید.

در صورت سفر به ماسال در کنار دیدن غار آویشو، بازدید از سایر جاذبه‌های دیدنی این شهر را از دست ندهید. مناظر چشم‌نواز و ییلاق‌های دیدنی این شهر به‌گونه‌ای هستند که گویی در بهشت ساکن هستید. از جمله آن‌ها می‌توان به ملومه بند، خندیله پشت، واشیار، یادواره میرزا کوچک خان جنگلی، ییلاق سوچاله، پارک ساحلی ماسال و... اشاره کرد. آب و هوای پاک شهر ماسال حس دلنشینی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای داشتن یک سفر راحت و بی‌دغدغه پیشنهاد می‌کنیم که حتما مکانی را از قبل برای اقامت خود رزرو کنید. شهر ماسال، سویئت‌ها و ویلاهای بسیار زیادی برای اقامت دارد. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که با مراجعه به سایت شب از میان تعداد بسیار زیاد ویلاها و سوئیت‌های شهر ماسال، مناسب‌ترین مکان را برای اقامت خود انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه