اجاره خودرو لاکچری در استانبول

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
اجاره خودرو لاکچری در استانبول

 اجاره خودرو در استانبول به‌ویژه خودروهای لاکچری همیشه طرفداران زیادی دارد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خودروهای لاکچری و پریمیوم همیشه جزو بهترین‌های دنیا محسوب می‌شوند. آن‌ها توسط مشتریانی انتخاب می‌شوند که دوست دارند سفر راحتی را تجربه کنند. همچنین خودروهای لاکچری توسط افراد برای جلسات کاری یا سفرهای چند روزه اجاره می‌شوند. استانبول در چندسال اخیر مقصد اصلی بسیار از توریست های ایرانی و گردشگرانی است که ازایران به‌منظور تور یا قصد سفرکاری راهی این کشور می‌شوند. اجاره خودرو در استانبول به‌ویژه خودروهای لاکچری همیشه طرفداران زیادی دارد.

این خودروها با ظرافت، زیبایی و کیفیت بالا متمایز می‌شوند و همچنین به نظر می‌رسد که در خودروهای کلاس پریمیوم، خودروسازان همیشه الزامات بالاتری برای ایمنی راننده و سرنشینان دارند.

آن‌ها از نظر ایمنی مسافران به آخرین دستاوردهای فنی مجهز هستند. همچنین شایان ذکر است که چنین خودروهایی مجهز به مدرن ترین نوآوری های فنی هستند که باعث افزایش راحتی و ایمنی تمامی مسافران و مشتریان می‌شود.

چرا خودروهای لاکچری در استانبول را برای اجاره انتخاب کنیم؟

هنگام برنامه‌ریزی سفر به استانبول، گردشگران میزان پول مورد نیاز برای اقامت ۱۰ تا ۱۴ روزه در استانبول را تعیین می‌کنند. که در این مدت افراد سعی می‌کنند درصورتی که حتی سفر کاری نیز داشته باشند بازدید از جاذبه‌های اصلی ترکیه و شهر استانبول را در برنامه سفر خود قرار دهند که اجاره خودرو لاکچری و پریمیوم در استانبول می‌توان یک گزینه ایدئال محسوب شود.

خودروهای لاکچری که قصد اجاره آن را دارید به گونه ای طراحی شده‌اند که مسافران در هر زمانی از روز در هر جاده و در هر آب و هوایی احساس راحتی کند. شاید برای برخی به نظر برسد که کرایه یک ماشین لوکس غیر ضروری است، اما زمانی که چندین روز در سفر هستید، می‌خواهید در سفر امن و راحت باشید.

تهویه مطبوع خنک، صندلی‌های نرم، داشبورد راحت، صدای با کیفیت بالا از بلندگوها و نمای وسیع از پنجره، سفر شما را به یک پرواز واقعی با یک هواپیمای درجه یک تبدیل می‌کند و همچنین قیمت‌های پایین و محبوبیت زیادی برای مدت طولانی دارد.

رپورتاژ

چرا کیفیت خودروهای لوکس برای سفر به استانبول مهم است؟

امروزه ده ها شرکت کرایه خودرو مدل های خودروهای رده بالایی را ارائه می‌دهند. محبوب ترین شرکت‌های رده بهبودیافته کرایسلر و بیوک هستند و گاهی اوقات می‌توانید مدل های تویوتا را هنگام جست‌و‌جوی یک خودروی مناسب مشاهده کنید.

چرا بسیاری از مشتریان دسته‌بندی لوکس را برای خودروی اجاره ای انتخاب می‌کنند؟ این یک راه بسیار مطمئن، سریع و اقتصادی برای حرکت در استانبول است. با وجود این واقعیت که قیمت آن ۳۰ تا ۴۰ درصد گران‌تر از رده خودروهای استاندارد است، هنوز هم پول کمتری نسبت به استفاده از حمل و نقل عمومی و تاکسی خرج می‌کنید. اجاره خودرو در استانبول از کرایه تاکسی ارزان‌تر است و این شعار بسیاری از کمپانی‌های رنت ماشین است.

چگونه یک ماشین لوکس برای اجاره در استانبول بگیریم

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر خود هستید و از قبل در مورد تاریخ ورود خود تصمیم گرفته‌اید، می‌توانید هم‌اکنون یک ماشین برای اجاره رزرو کنید. اجاره های اولیه نه‌تنها کلاس خودروی انتخابی تضمینی را برای شما فراهم می‌کند، بلکه در هزینه شما نیز صرفه‌جویی می‌کند. برخی از شرکت‌ها ممکن است قیمت اجاره را برای چند روز افزایش دهند، زیرا بسیاری از مشتریان می‌خواهند از این مزیت استفاده کنند. ماشین مناسب برای سعادت رنت را تنها در پنج دقیقه انتخاب کنید. فقط باید تاریخ ورود، محل دریافت خودرو (از گزینه بازگرداندن خودرو در جای دیگر نیز استفاده کنید) و تعداد روزهای اجاره را مشخص کنید.

در صورت سفارش چند روزه خودرو از تخفیف برخوردار خواهید شد. در طول سفر نیز می‌توانید ماشین سفارش دهید. سعادت رنت یک سرویس مناسب برای گردشگران است، بنابراین شما می‌توانید اتومبیل های کرایه ای را نه‌تنها در فرودگاه، بلکه در سایر نقاط شهر و دفاتر ما نیز دریافت کنید. ثبت قرارداد اجاره سریع است و فقط باید پاسپورت و بخشی از پرداخت خدمات اجاره را داشته باشید.

هزینه کرایه ماشین لاکچری

قیمت استفاده از ماشین اجاره ای نه‌تنها به دسته‌بندی مدل بستگی دارد. همچنین به‌مدت اجاره، نوع پرداخت سوخت، تعداد رانندگان اضافی و سن راننده اصلی بستگی دارد. هنگام کرایه خودرو برای سه تا چهار روز، قیمت حدود پنج درصد در روز کاهش می‌یابد و در هنگام کرایه برای هفت روز یا بیشتر، بسته به دوره اجاره، ممکن است هفت تا ۱۰ درصد یا بیشتر کاهش یابد. همچنین می‌توانید خدمات و تجهیزات اضافی را برای سفر خود با ماشین کرایه ای سفارش دهید:

  • اجاره خودرو با راننده کمکی
  • ناوبر GPS
  • صندلی کودک

قرارداد اجاره خودروهای لوکس در استانبول

امضای قرارداد برای اجاره هر ماشینی اجباری است، حتی اگر فقط برای چند ساعت به آن نیاز داشته باشید. در واقع، این سندی است که پایان معامله را تأیید می‌کند، که متقاضی ماشین را گرفته، پول آن را پرداخت کرده و اکنون می‌تواند با خیال راحت از آن استفاده کند. این اسناد به تفصیل حقوق هر دو طرف و تعهدات آن‌ها را شرح می‌دهد. هر شرکت باکیفیت مطمئناً قرارداد را از نزدیک بررسی می‌کند، قبل از امضا همه چیز لازم را مطالعه می‌کند و در صورت لزوم، نمایندگان حتی تمام جزئیات نامشخصی را که شما شک دارید توضیح می‌دهند. امضای چنین قراردادی، صرف‌نظر از مدت عملیات، اما شرایط آن ممکن است متفاوت باشد. به‌عنوان مثال، اگر از خودرو استفاده طولانی مدت می‌کنید، اجاره می‌تواند یک قرارداد نامحدود را اجرا کند، ناگهان تصمیم می گیرید بعدا از خودرو استفاده کنید.

محدودیت در سن راننده

خودروهای کلاس لوکس حداقل به ۲۱ سال سن نیاز دارند تا شرکت از مهارت ها و مسئولیت‌پذیری مشتری اطمینان داشته باشد. برای گرفتن ماشین، باید یک دسته رانندگی در دسترس در گواهینامه رانندگی خود داشته باشید و حداقل یک سال تجربه داشته باشید. این امر برای دریافت بیمه نامه کامل برای راننده و سرنشینان جوان در صورت تصادف یا آسیب به اموال یا سلامتی الزامی است. هزینه اجاره خودرو برای مدت طولانی کاهش نمی یابد و این مبلغ شامل ۱۴ درصد مالیات دولتی است.

هنگام استفاده از امکان رانندگان اضافی نیز باید حداقل ۲۱ سال سن داشته باشند. برای استفاده از خودروی لوکس اجاره ای، نه‌تنها باید تمامی مجوزها، مدارک و پرداخت کمیسیون را داشته باشید، بلکه باید از مهارت های رانندگی خود نیز اطمینان داشته باشید. به یاد داشته باشید که شما در حال رانندگی یک ماشین گران قیمت هستید و برای راحتی بیشتر لازم است، نه برای رانندگی با سرعت بالا. قوانین جاده را دنبال کنید.

اکنون کیفیت بالا را امتحان کنید

اجاره خودرو برای اکثر مشتریان زمانی مرتبط است که خودروی شخصی شما دور از دسترس باشد. به‌عنوان مثال، خراب شده و تحت تعمیر و نگهداری طولانی است. با این حال، نمی توانید تمام سفرهای خود را لغو کنید و سفر با وسایل نقلیه عمومی برای شما سخت و غیرعملی است. چنین مواردی و افراد را به کرایه یک ماشین لوکس می آورد. این امر به‌ویژه برای افرادی که در تجارت فعالیت می‌کنند بیشتر است. بسیاری از سفرهای کاری که با مترو می‌روید می‌تواند به تصویر و ظاهر شما آسیب برساند. علاوه بر این، بسیار سودآورتر از رانندگی در طول روز با تاکسی است.

همچنین یک راه‌حل عالی برای مواقع اضطراری اجاره خودروهای لوکس است. به‌عنوان مثال، هنگامی که یک شرکت نیاز به ملاقات با یک سرمایه‌گذار رده بالا دارد که مشخصاً به تجمل و راحتی عادت کرده است، می‌توانید کرایسلر ۳۰۰ را اجاره کنید که یکی از نام‌های آن یادآور احساس راحتی و اطمینان است. برای دو یا سه سفر در اطراف شهر، خرید چنین ماشینی منطقی نیست، اما تهیه آن در اجاره CARNGO بسیار راحت است. ما برای شما سفرهای خوشی آرزو می‌کنیم!

چرا با سعادت رنت ماشین اجاره کنید؟

  • مقایسه سریع و آسان قیمت ماشین کرایه
  • بهترین قیمت رزرو ماشین
  • پرداخت با کارت اعتباری و پول نقد
  • خدمات مشتری ۲۴/۷ ساعته
  • بیمه ماشین اجاره‌ای کامل با قیمت مناسب
  • نیروی کمک در صورت خرابی خودرو

مطالب مرتبط:

دیدگاه