اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در تهران با اسنپ روم

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در تهران با اسنپ روم

با سفر به تهران و اجاره روزانه خانه در تهران و اجاره آپارتمان مبله در تهران، با بهترین قیمت می‌توانید یک روز به‌یادماندنی را در بزرگترین مرکز خرید جهان رقم بزنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

همیشه تجربه خرید کردن به‌خصوص برای خانم‌ها لذت‌بخش و خاطره‌انگیز است. مرکز خرید برای افراد مختلف، معنای متفاوتی دارد، برای برخی فقط یک فروشگاه است، برای برخی، جایی است که کالا‌هایی مانند لباس، کفش‌های مارک بین‌المللی، ساعت‌های فانتزی و غیره را در اختیار خریداران قرار می‌دهند و برای برخی دیگر مکانی برای تفریح است.

حالا تصور کنید، با سفر به تهران و اجاره روزانه خانه در تهران و اجاره آپارتمان مبله در تهران، با بهترین قیمت می‌توانید یک روز به‌یادماندنی را در بزرگترین مرکز خرید جهان رقم بزنید.

تعداد کمی از مراکز خرید در دنیا با ساختن سازه‌های غول پیکر این تجربه را به سطح متفاوتی رسانده‌اند. این مجموعه­‌ها که در مساحت میلیون‌ها مترمربع ساخته شده‌اند، دارای امکانات رفاهی متنوع از جمله سینما، رستوران و مراکز بازی هستند. در این مقاله سفر به یک شهر کوچک در دل تهران بزرگ را تجربه می‌کنید.

ایران مال را بهتر بشناسید!

بازار بزرگ ایران مال، در شمال غربی دریاچه مصنوعی چیتگر و در جنوب بزرگراه شهید خرازی واقع شده است. این مجتمع تجاری بزرگ با مساحتی بالغ بر ۱۷۰۰۰۰۰ مترمربع بزرگترین مجتمع تجاری اداری ایران و خاورمیانه است.

این بازار از چهار بخش مجزا تشکیل شده است که شامل فرش ایرانی، اقلام قدیمی ایرانی، صنایع دستی و خشکبار و آجیل است. برای اولین بار در ایران مال تهران می‌توان به‌جای کافی شاپ، شربت خانه سنتی را مشاهده کرد. بزرگترین مرکز نمایشگاهی ایران در ایران مال نیز با مساحتی بیش از ۴۰۰۰۰ متر مربع واقع شده است. در اسنپ روم با رزرو سوئیت تهران یا اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله تهران، می‌توانید از این نمایشگاه دیدن کنید.

ایران مال نزدیک به ۷۰۰ فروشگاه، ۲۰۰ رستوران پراکنده در سه فودکورت و یک پردیس سینمایی ۲۰۰۰ نفره دارد. در این مجموعه فضای زیادی برای فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و سرپوشیده نیز وجود دارد. بیش از ۲۵۰۰۰ کارگر در ساخت این مرکز خرید مشارکت داشتند. این مرکز خرید به‌خودی‌خود یک شهر کوچک است.

مساجد، پیست‌های یخی، تالار الماس، هتل‌های ۵ ستاره، بازار بزرگ، آمفی تئاتر، ایوان بلورین، گالری ماشین و شهربازی سرپوشیده از دیگر امکانات ایران مال است. برای دیدن جاذبه‌های این مرکز خرید به تهران سفر کنید و با اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله تهران از اسنپ روم اقامت خاطره‌انگیز داشته باشید.

رپورتاژ

اهداف پروژه ایران مال، یکی از ۵ مرکز خرید برتر جهان

هدف بنیانگذاران این پروژه ایجاد یک مرکز خرید بین‌المللی بود که صاحبان مشاغل داخلی و بین‌المللی را کنار هم جمع کند. در ادامه به سایر اهداف این پروژه اشاره می‌کنیم.

  • کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور
  • جذب گردشگر ایرانی و خارجی
  • ایجاد بستر جذب سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی
  • فراهم آوردن محیطی سالم برای همه مردم به‌ویژه نسل جوان
  • آشنایی مردم با فرهنگ ایرانی اسلامی
  • توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی
  • کمک به اقتصاد محلی از طریق افزایش مبادلات تجاری

در طراحی پروژه، باور‌های ملی، مذهبی، تاریخی، جغرافیایی و فرهنگی برای دستیابی به معماری مدرن ایرانی اسلامی در نظر گرفته شده است.

در این راستا طراحان از مفهوم بازار سنتی برای شبیه‌سازی آن در ساختمان استفاده کردند. با اجاره روزانه خانه یا اجاره سوئیت در تهران در سایت اسنپ روم، از این مجموعه شگفت‌انگیز بازدید کنید.

بنیانگذاران ‌امیدوارند این مرکز خرید با جذب تولیدکنندگان و صنعتگران سنتی ایرانی از شهرهای اصفهان، تبریز، قم، کاشان، شیراز و قزوین به‌عنوان یک مرکز بین‌المللی برای افزایش کالا‌های صادراتی ایران فعالیت کند.

رپورتاژ

باغ دیدار ایران مال

باغ دیدار (باغ ملاقات) باغی در این مرکز خرید است که مفهوم آن از باغ ماهان ایران نشات گرفته است. این باغ یکی از هیجان انگیزترین مکان‌ها برای بازدید در ایران مال است. باغ دیدار نیز مانند باغ ماهان که در دل کویر است، فضایی سرسبز در داخل محیط سفت‌وسخت معماری ایران مال است.

همچنین در این مجموعه، باغ دیگری به نام باغ کتاب طراحی شده است که مردم بتوانند از آن برای مطالعه کتاب استفاده کنند. با اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله تهران یا رزرو سوئیت تهران از گردش در این باغ به‌همراه خانواده لذت ببرید.

این پروژه یکی از جاه طلبانه‌ترین پروژه‌های معماری معاصر ایران است که توسط طراحان و مهندسان ایرانی و بین‌المللی ساخته شده است. علاوه بر این، بسیاری از افراد مشهور و چهره‌های عمومی از این مرکز خرید به‌دلیل طراحی و دستاورد‌های آن در مراسم افتتاحیه اولیه تمجید کردند.

پیست روی یخ در ایران مال

محل برگزاری پیست روی یخ ایران مال در ضلع شرقی مجموعه با مساحت ۳۶۰۰ متر مربع قرار دارد. این مجموعه بر اساس استاندارد‌های المپیک زمستانی، فضایی را برای یادگیری و لذت بردن از ورزش‌های مرتبط مانند اسکیت روی یخ و هاکی روی یخ فراهم می‌کند. برخی از امکانات و ویژگی‌های این مجموعه به شرح زیر است:

  • پیست اسکیت، هاکی روی یخ و اسکیت نمایشی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع
  • جایگاه تماشاگران با ظرفیت ۴۰۰ نفر و ۱۰ صندلی برای تماشاگران معلول و کم توان
  • امکان لذت بردن از کافه‌ها و رستوران‌های داخل محل
  • برگزاری دوره‌های آموزشی برای گروه‌های سنی مختلف به‌صورت خصوصی و گروهی
  • امکان اجاره کفش حرفه‌ای و سایر تجهیزات اسکیت در سایز‌های مختلف

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بزرگترین مرکز خرید جهان در تهران پرداختیم. شما می‌توانید با اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله تهران در سایت اسنپ روم، اپلیکیشن اسنپ روم و سوپر اپلیکیشن اسنپ از این مرکز زیبا دیدن کنید. همچنین از طریق تماس تلفنی گزینه‌های مختلف سوئیت تهران را بررسی و در نهایت اجاره کنید.

اسنپ روم با پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی خود در تمام مدت سفر همراه شما است و کارشناسان پشتیبانی آن در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه