روش استرداد آنلاین بلیط قطار با اسنپ با کمترین هزینه

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
روش استرداد آنلاین بلیط قطار با اسنپ با کمترین هزینه

از همان زمانی که تصمیم به خرید اینترنتی بلیط قطار می‌گیرید تا زمانی که کاری پیش می‌آید و مجبور به لغو بلیط می‌شوید، اسنپ در کنارتان است. 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید بلیط قطار دیگر هیچ زحمتی ندارد. پس‌دادن آن هم همین طور. این روزها که اسنپ روزبه‌روز به خدمات جذابش اضافه می‌کند، خیلی از کارها مثل خرید و پس‌دادن بلیط هم آسان شده است. ما برای خرید بلیط قطار اسنپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم چون اگر به هر دلیلی قصد کنسل کردن بلیط را داشته باشید، ساده‌تر از همیشه می‌توانید این کار را انجام دهید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چطور می‌توانید در یک چشم به هم زدن بلیط قطار بخرید و چطور به همان سادگی بلیط‌تان را پس بدهید!

بلیط قطار اسنپ و تجربه بهترین‌ها حتی در زمان لغو سفر 

خرید اینترنتی بلیط قطار

وقتی صحبت از خرید اینترنتی بلیط قطار می‌شود، خیلی‌ها دچار شک و تردید می‌شوند. چرا؟ چون برای رزرو آنلاین بلیط قطار یا پس‌دادن آن همیشه با مشکلاتی روبه‌رو بوده‌اند. این دسته از دوستان حق دارند چون قبلا برای بلیط قطار اسنپ را انتخاب نکرده‌اند.

اسنپ فکر همه‌چیز را کرده است و نمی‌گذارد که بخش‌های مختلف فرایند خرید با تجربه‌ای ناخوشایند همراه شود. از همان زمانی که تصمیم به خرید اینترنتی بلیط قطار می‌گیرید تا زمانی که کاری پیش می‌آید و مجبور به لغو بلیط می‌شوید، اسنپ در کنارتان است. 

خرید اینترنتی بلیط قطار 

 برای خرید بلیط قطار می‌توانید از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. لازم نیست که اپلیکیشن تازه‌ای نصب کنید. تمام خدمات جذاب اسنپ در همان اپلیکیشن معروفی حضور دارند که با آن تاکسی می‌گیرید یا خرید سوپرمارکتی می‌کنید. از طریق اپیکیشن موبایلی یا نسخه وب مراحل زیر را طی کنید: 

  • بعد از ورود به اپلیکیشن، گزینه «بلیط سفر» را انتخاب کنید؛
  • گزینه قطار را انتخاب کنید و وارد صفحه خرید بلیط شوید؛
  • مبدا، مقصد و تاریخ سفر را در کنار یک‌طرفه/دوطرفه‌بودن بلیط مشخص کنید؛
  • فهرست قطارهای شرکت‌های مختلف ریلی را مرور کنید؛
  • از فیلترهایی مانند ارزان‌ترین، گران‌ترین، بیشترین تخفیف، زودترین و دیرترین کمک بگیرید؛
  • گزینه موردنظرتان را انتخاب کنید؛
  • هزینه را بپردازید و تمام!

یادتان باشد که در طول انتخاب قطارهای شرکت‌های مختلف، بخشی مربوط به قوانین استرداد بلیط هم برایتان نمایش داده می‌شود. سعی کنید در همان زمان انتخاب بلیط از قوانین هر شرکت باخبر شوید. با دانستن اینکه در صورت لغو، شرایط استرداد چطور خواهد بود، تصمیم‌گیری‌ آگاهانه‌تری در هنگام رزرو آنلاین بلیط قطار خواهید داشت. 

استرداد بلیط قطار 

 
استرداد بلیط قطار

همان طور که گفته شد، امکان استرداد بلیط قطار اسنپ وجود دارد. هر شرکتی هم قواعد و قوانین مخصوص به خودش را در این زمینه دارد. بعضی‌ها جریمه بیشتری برای لغو بلیط در نظر می‌گیرند و برخی هم کمتر. اگر در اسنپ گشت‌وگذاری داشته باشید با تمام این شرکت‌های ریلی و قوانین‌شان آشنا می‌شوید. 

در زمان انتخاب بلیط هم می‌توانید این قوانین را در صفحه‌ای مخصوص مشاهده کنید اما به‌طور کلی، شرایط استرداد به‌شکل زیر است: 

  • تا ساعت ۱۲ روز قبل از حرکت، پس‌دادن بلیط باعث کسر ۱۰درصد از هزینه پرداختی‌تان می‌شود.
  • از ساعت ۱۲ روز قبل از حرکت تا ۳ ساعت قبل از آن، پس‌دادن بلیط باعث کسر ۳۰درصد از هزینه پرداختی‌تان می‌شود.
  • از ۳ ساعت مانده به حرکت قطار تا لحظه حرکت آن، جریمه لغو بلیط ۵۰درصد می‌شود.
  • بعد از حرکت قطار هم خبری از استرداد نیست و هیچ هزینه‌ای به مسافر برگردانده نمی‌شود.

راهنمای مسیر: کمک‌گرفتن از تیم پشتیبانی 

اگر برای خرید بلیط قطار اسنپ را انتخاب کنید و بعدا بخواهید بلیط خود را پس بدهید و در این بین با مشکل روبه‌رو شوید، تیم پشتیبانی در کنارتان خواهد بود. این تیم ۲۴ساعته و در تمام روزهای هفته در کنار کاربران است و نمی‌گذارد که مشکلات‌شان بدون راهکار یا پرسش‌هایشان بدون پاسخ بمانند. 

با شماره‌های پشتیبانی تماس بگیرید و اگر سؤتا درباره استرداد دارید، از آن‌ها همه‌چیز را بپرسید. هدف اسنپ راحتی و سرعت‌بخشیدن به خواسته‌های مختلف مشتریان است. برای همین هم نمی‌گذارد که در هیچ بخشی از فرایند خرید دل‌نگرانی و ضررکردن به مسیر کاربران وارد شود. 

در آخر 

 برای تهیه بلیط قطار اسنپ مثل همیشه در کنار شما است و نمی‌گذارد هیچ دغدغه‌ای داشته باشید. به نسبت اینکه چه زمانی بلیط را پس می‌دهید، درصد قابل‌توجهی از هزینه صرف‌شده به شما باز می‌گردد. پس این ‌بار که عزم سفر کردید، به‌جای صرف وقت و انرژی زیاد برای مراجعه حضوری به خرید اینترنتی بلیط قطار فکر کنید و برای خرید بلیط قطار اسنپ را با خیال راحت انتخاب کنید و روی ریل راحتی پیش بروید!

مطالب مرتبط:

دیدگاه