بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

در این مطلب اطلاعاتی را درباره تعدادی از بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران به شما ارائه خواهیم داد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هتل‌ها هر چقدر هم که تعریفی باشند، تا زمانی که مسافران آن‌ها را تایید نکنند، برای اقامت جذاب نیستند. خوشبختانه مسافران اکثر هتل های کیش را می‌پسندند و از نظر آن‌ها هر یک از این هتل‌های لاکچری دارای امکانات و موقعیت ویژه‌ای برای اقامت است. در اینجا با بعضی از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران آشنا می‌شویم.

حس شکوه و بزرگی در هتل داریوش

این هتل بزرگ به‌ویژه برای مسافرانی جذاب است که به تاریخ و فرهنگ ایران علاقه دارند و دوست دارند با اقامت در جایی که شبیه به آثار باشکوه ایران قدیم ساخته شده است، حس شکوه و بزرگی را تجربه کنند. از آنجا که هتل داریوش با الهام از طرح شکوهمند تخت جمشید توسط بهترین معماران ایرانی ساخته شده، می‌توان آن را موزه‌ای زنده دانست که شما با اقامت در آن، خود را در ایران باستان احساس کرده و حال‌وهوای پادشاهان آن روزگار را درک می‌کنید. هتل داریوش با ۱۸۴ اتاق، سوییت و اتاق‌های همکف با پنجره‌های بلند (کابانا) رو به باغ یا دریا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین هتل‌های دنیا به شمار می‌آید؛ جایی که یادگار عظمت مردمی سرافراز است که نامشان در تاریخ می‌درخشد.

می‌توان هتل داریوش کیش را به‌عنوان یک هتل پنج ستاره، یکی از مدرن‌ترین و مجهز‌ترین هتل‌های کیش در نظر گرفت که مسافران آن را یکی از بهترین‌ها می‌دانند. شما می‌توانید با اقامت در این هتل داریوش، نه‌تنها یک سفر رویایی در جزیره‌ کیش را تجربه کنید، بلکه می‌توانید زمانی که در اینجا هستید را به‌عنوان یک خاطره‌ به‌یادماندنی و مفرح در نظر بگیرید و به‌شکل مدرنی به درون تاریخ سفر کنید. هتل دارای دریاچه‌ای زیبا، مجموعه‌ آبی، اختصاصی، زمین‌های ورزشی، رستوران‌های عالی و فضای سبز بی‌نظیر است.

چرا مسافران هتل مارینا پارک را دوست دارند؟

چرا هتل مارینا پارک را دوست داریم؟ برای اینکه اگر در این هتل مجلل اقامت کنیم، آن‌قدر ساحل را در اختیار داریم که نیازی نباشد برای تفریحات دریایی به بخش دیگری از جزیره برویم. این پارک عالی و زیبا با بیش از ۷۵۰ متر ساحل اختصاصی در بخش مرجانی جزیره، فضاهایی بکر  و مناظری چشم‌نواز بکر را پیش روی مهمانان عزیز می‌گذارد. پارک آبی بادی مارینای کیش در حال حاضر مخصوص آقایان و دختران زیر ۱۱ سال است. شما می‌توانید با سوار شدن بر سرسره‌های آبی و شیرجه زدن به آب، حسابی تفریح کنید؛ چون که هم‌زمان می‌توانید روی تیوپ‌های بادی بزرگ بالا و پایین بپرید و در کنار ماهی‌های رنگارنگ شنا کنید.

هتل مارینا پارک علاوه بر این پارک آبی و ارائه‌ مناظر زیبای خارجی، معماری منحصربه‌فرد به‌همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرنی دارد که آن را به یکی از زیباترین هتل‌های کیش تبدبل می‌کند. هتل نزدیک به مسیر دوچرخه‌سواری دور جزیره است. شما می‌توانید در ساحل اختصاصی آن به ورزش‌های آبی مختلف بپردازید و در پارک بازی آبی آن تفریح کنید. به یاد داشته باشید که ارائه‌ کارت واکسن کرونا جهت پذیرش در هتل الزامی است.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

هتل میراژ، نوساز و محبوب مسافران

هتل پنج ‌ستاره و نوساز میراژ در سال ۹۷ افتتاح شده ‌است. این هتل بسیار زیبا از دید بسیاری از مسافران هتلی محبوب و جذاب است که اقامت در آن لحظات خوشی را برای شما فراهم می‎کند. هتل به برخی از مراکز خرید و اسکله‌ بزرگ دسترسی خوبی دارد و فاصله‌ آن با فرودگاه نیز نسبتاً کم است. اتاق‌های هتل به‌صورت استاندارد دو تخته، با دو تخت یک‌نفره یا یک تخت دو‌نفره ارائه می‌شود. شما می‌توانید در سوئیت‌هایی این هتل نیز اقامت کنید که نوع امکانات و خدمات آن‌ها با اتاق‌ها کمی متفاوت است. ظرفیت‌ سوئیت‌های هتل میراژ دو و سه نفر است. شما می‌توانید وارد سایت فلایتیو Flightio شده و واحدهای اقامتی رو به جزیره یا  چشم‌انداز رو به دریا را انتخاب کنید.

از امکانات هتل می‌توان به موارد استاندارد یک هتل پنج ستاره یعنی تختخواب‌هایی با تشک‌های بسیار آرامش‌بخش، طراحی داخلی زیبا و مدرن، تلویزیون مسطح، تهویه‌ مطبوع، مبل و مینی‌بار اشاره کرد. گاوصندوق، سشوار و لوازم ‌بهداشتی از سایر امکانات اتاق‌های شما است. رستوران صبحانه‌ای متنوع و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه داده و کافی‌شاپ در فضای زیبا با انواع دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم از شما پذیرایی می‎کند. شما می‌توانید در آلاچیق‌های موجود در فضای سبز هتل ریلکس کنید یا به استخر، سونا و جکوزی آن بروید. هتل میراژ دارای راهنمای گردشگری و دو سالن پذیرایی ویژه برای برگزاری انواع مراسم از جمله جشن‌ها، میهمانی‌ها و همایش‌ها است.

هتل ترنج شبیه هتل‌ های مالدیو است

شاید برایتان سوال باشد که چرا هتل ترنج اینقدر معروف است و اینقدر مسافران به آن علاقه دارند؟ پاسخ بسیار ساده است. این هتل تنها هتل‌های روی آب در ایران و خاور میانه است که نمونه‌ آن تنها در جزیره‌های زیبا و گران‌قیمت مالدیو و کارائیت وجود دارد و در هیچ جای دیگر جهان چنین هتل‌هایی وجود ندارد. این هتل دارای کف شیشه‌ای است که شما هنگام اقامت در آن، می‌توانید کف پاهایتان را درون آب تخیل کنید زیرا کف اتاق‌ها شیشه‌ای است و شما آبی خلیج فارس را زیر پایتان احساس می‌کنید. این هتل دارای دو فاز است که فاز دریایی آن بسیار بی‌نظیر بوده و از گران‌ترین هتل‌های ایران به شمار می‌آید.

این هتل دارای ۱۰۰ واحد اقامتی روی آب است و اتاق‌های دو‌تخته‌ آن نام‌های دوتخته‌ ترنج، دوتخته‌ دریا و دو‌تخته‌ غروب را دارند و تخت‌های آن به دو صورت دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره است. هتل دارای سوئیت‌های یک‌خوابه و دو خوابه هم است که از بهترین امکانات برخوردارند. هتل ترنج دارای رستوران‌های خورشید و گلف روی دریا و رستوران ساحلی و ترنج به‌همراه کافی‌شاپ و لمکده‌ ساحلی است.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

هتل فلامینگو یکی از بهترین هتل‌های چهار‌ستاره

هتل فلامینگو از بهترین هتل‌های چهار‌ستاره در جزیره‌ است که در نزدیکی بازارهای مروارید، زیتون، مرکز تجاری، ونوس، بیست و مریم قرار دارد. این هتل با دکوراسیون عالی و امکانات کامل رفاهی کامل از جمله سیستم تهویه‌ ‌مطبوع، تختخواب‌های راحت، فضای نشیمن، میز و صندلی، کتری برقی و یخچال به‌همراه سشوار و لوازم ‌بهداشتی درون حمام، اقامت آرامی را برای شما فراهم می‎کند. شما می‌توانید در اتاق‌های دو‌ تخته (دبل و توئین)، سه‌ تخته و چهار‌ تخته در داخل ساختمان هتل یا ویلاهای معمولی و لوکس دو تخته، سه‌ تخته و چهار‌تخته در محوطه‌ هتل اقامت کنید.

هتل دارای یک رستوران است که لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما سرو می‌کند. از فضای بیرونی هتل فلامینگو غافل نشوید که دارای آب‌نما، باغچه‌ها و درختان زیبا است. هتل دارای یک سالن همایش با ظرفیت ۱۰۰ نفر و اتاق کنفرانس با ظرفیت ۲۵ نفر نیز هست.

مطالب مرتبط:

دیدگاه