پنل پیامک برای کسب و کارهای حوزه گردشگری

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
پنل پیامک برای کسب و کارهای حوزه گردشگری

پنل اس ام اس به‌عنوان یک ابزار کاربردی و کم‌هزینه اطلاع‌رسانی در زمینه فروش تور، پرواز و تبلیغات برای آژانس‌های مسافرتی است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جذب مشتری جدید و ارتباط با مشتریان قدیمی یکی از نیازهای دائمی آژانس‌های مسافرتی و کسب و کارهای حوزه گردشگری است. استفاده از ابزارهای ارتباط و جذب مشتری حضور کسب و کار شما را در بازار رقابت تضمین می‌کند؛ چراکه رقبای شما از تمام کانال های ارتباطی موجود استفاده می‌کنند. اگر صاحب آژانس مسافرتی هستید، پنل اس ام اس یک ابزار کاربردی برای شما است.

شما علاوه بر استفاده از پنل اس ام اس برای آژانس‌های مسافرتی به‌عنوان یک ابزار اطلاع‌رسانی در زمینه فروش تور و پرواز، می‌توانید بازاریابی پیامکی داشته باشید و تبلیغات خود را با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی انجام دهید.

بهترین راه برای ارتباط و حفظ مشتری های قدیمی

ذخیره اطلاعات و شماره مشتریان در طول سال یک استراتژی طولانی مدت و بهترین گزینه برای حفظ ارتباط شما با مشتریان است. ارسال پیامک کد تخفیف، آفر و اطلاع‌رسانی، راه‌حلی مناسب بازگشت مشتریان به کسب و کار شما است.

همین مشتری های سابق شما هستند که اگر برای آن‌ها خاطره ای خوشی بسازید، وفاداری بیشتری به کسب و کار شما نشان خواهند داد.

فراموش نکنید که در ارسال پیامک به مشتریان خود حتما نام مخاطب را در متن پیام بگنجانید و لینک سایت یا شبکه اجتماعی خود را برای اطلاعات بیشتر در متن پیام قرار دهید.

رپورتاژ

جذب مشتری جدید با اس ام اس انبوه

به‌طور حتم، شما به‌عنوان یک آژانس مسافرتی یا کسب و کار در حوزه گردشگری، ملزم به جذب مشتریان جدید به‌صورت دائمی هستید. اگر کسب و کار شما به صورتی است که باید مشتریان خود را در شهرهای دیگر مورد هدف قرار دهید، ارسال اس ام اس انبوه گزینه مناسبی برای شما است.

اس ام اس انبوه، امکان ارسال پیامک به طیف گسترده‌ای از مخاطبان را بر اساس کدپستی، منطقه، سن و جنسیت، اصناف و مشاغل مختلف فراهم می‌کند. هزینه جذب مشتریان جدید با ارسال پیامک انبوه از سایر روش‌های جذب، کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

مزیت سامانه پیامکی برای مشتریان شما

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پنل پیامک برای آژانس مسافرتی، اطلاع‌رسانی از تغییر زمان پرواز یا اطلاعات مربوطه به آن است. اطلاع‌رسانی این موارد در سایت مناسب نیست و پیامک گزینه مناسب‌تری برای شما است؛ چراکه ممکن است مخاطبان شما به اینترنت دسترسی نداشته باشند.

پیامک های ارسال شده شما از طریق پنل اس ام اس و خطوط خدماتی، مستقیم به دست مشتریان شما خواهد رسید و در جای امنی از گوشی آن‌ها ذخیره می‌شود، این موضوع سبب می‌شود تا به هنگام نیاز دوباره به آن رجوع و از اطلاعات آن استفاده کنند.

زمانی که مشتریان شما اطلاعات سفر خود را مثل اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… روی موبایل خود دریافت کنند، می‌توانند مسافرتی شیرین و لذت‌بخش را با آژانس مسافرتی شما تجربه کنند. با این کار شما به‌عنوان مجموعه‌ای منظم و حرفه‌ای در ذهن مشتری جلوه خواهید کرد.

رپورتاژ

سامانه پیامکی مدیانا

استفاده از سامانه پیامکی مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد و باعث صرفه‌جویی در انرژی کارکنان می‌شود.  با استفاده از پیامک دیگر نیازی نیست تل مسئولان آژانس، مشتریان را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات این‌چنینی مطلع کنند. و این امر به‌وسیله پنل پیامکی و در کسری از ثانیه انجام می‌شود. یکی از سامانه های ارائه‌دهنده سرویس پیامکی، شرکت مدیانا است.

مدیانا از قدیمی ترین سامانه های ارائه‌دهنده پنل اس ام اس در کشور است که خدمات پیامکی و سایر ابزارهای ارتباط با مشتریان را در یک پلتفرم به صاحبان مشاغل ارائه می‌دهد.

۲۰۰,۰۰۰ کسب و کار بزرگ و کوچک از سال ۹۲ تا به امروز از مدیانا خدمات پیامکی دریافت کرده‌اند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های سامانه پیامکی مدیانا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته تخصصی
  • پنل پیامک رایگان
  • تعرفه مناسب
  • مشاوره تخصصی رایگان

یکی از ویژگی‌های سامانه پیامکی مدیانا که خیال صاحبان کسب‌وکارها را از خرید پنل اس ام اس راحت می‌کند امکان استفاده از نسخه پنل پیامکی مدیانا به‌صورت رایگان و امکانات پایه است. از پنل مدیانا می‌توان به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، ارسال به مشتریان، پیام صوتی، وب سرویس پیامکی  استفاده کرد.

برای دریافت رایگان پنل اس ام اس، می‌توانید در صفحه اصلی سایت مدیانا ثبت‌نام کنید و در صورت نیاز به راهنمایی برای بازاریابی پیامکی و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از مشاوره تخصصی  این مجموعه استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه