با تفریحات شبانه کیش آشنا شوید؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
با تفریحات شبانه کیش آشنا شوید؟

شب‌های کیش یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های سفر به جزیره مرجانی خلیج همیشه فارس ایران است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شب‌های کیش یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های سفر به جزیره مرجانی خلیج همیشه فارس ایران است. به‌دلیل روزهای به نسبت گرم کیش هم در نیمه نخست سال و هم نیمه دوم، گردشگران این جزیره ترجیح می‌دهند که شب‌گردی کنند. از دوچرخه سواری تا ساحل‌گردی و حتی پاساژ نوردی و رستوران‌گردی روی کشتی.

سفرمارکت به‌عنوان بازار خدمات آنلاین گردشگری مانند تور کیش، بلیط هواپیما کیش، رزرو هتل کیش و اجاره ویلا و سوئیت در کیش، در این گزارش شما را با بهترین مقصدهای شب‌گردی در کیش آشنا می‌کند. یادتان باشد که بهترین قیمت رزرواسیون تور و بلیط هواپیما کیش در طول سال در سفرمارکت در دسترس است.

پارک شهر کیش

یکی از مقصدهای واقعا زیبای شب‌گردی در جزیره است. پارک شهر کیش در بلوار خلیج فارس واقع شده و مخاطبان زیادی دارد. این قلب جزیره، در جوار بلوار مروارید است. نیمی از مساحتش، فضای سبز داشته و مبلمان شهری آن، چشم‌نواز است. حتما این پارک را برای بازی کودکان و نوجوانان در نظر داشته باشید. عاشقان تماشای رقص فواره‌ها، شب‌گردی در پارک شهر را فراموش نکنند.

شهربازی‌هایلند

اگر با  خانواده هستید، شب بهترین فرصت برای برای کودکان است. شهربازی هایلند یکی از بهترین شهربازی‌های جزیره بوده و در بلوار خلیج فارس قرار دارد. هایلند در فهرست شهربازی‌های مجهز ایران قرار دارد.

هایلند انواع وسایل بازی از ترن آبی تا سفینه و ماشین برقی ضربتی و سیمیلاتور را در اختیار کودکان قرار داده است. اتاق فرار و اتاق ارواح سرگردان از دیگر بازی‌های هیجان‌انگیز‌ هایلند است.

شب گردی در پارک تفریحی میرمهنا

پارک تفریحی میرمهنا، از جمله مقصدهای کیش گردی در شب است. پارک تفریحی میرمهنا در حد فاصل مسجد خاتم الانبیا و میدان جاسک واقع شده و یکی از اسکله‌های پر بازدید جزیره به شمار می‌رود.

این پارک در شاحل شمالی و شمال غربی جزیره قرار دارد و میزبان گردشگران زیادی در شب می‌شود. شهرباستانی حریره، مرکز خرید پارس خلیج و کشتی یونانی در نزدیکی پارک تفریحی میرمهنا قرار دارد.

دقت کنید که تنها اسکله ماهی گیری در جزیره همین اسکله میرمهنا بوده و یک صد و سی متر طول دارد. قدم زدن روی اسکله در شب، هوس انگیز است. مخصوصا کباب خوردن در اطرافش.

پارک ساحلی مرجان

گفتیم که پارک ساحلی مرجان از جمله مقصدهای شب گردی در جزیره کیش است. پارک ساحلی مرجان در شرق جزیره واقع شده و جنب بازار مرجان است. پس می‌توانید بعد از پاساژگردی به این پارک بروید.

پارک مرجان محوطه تحسین برانگیزی داشته و معماری منظرش، ارزش شب گردی دارد. آلاچیق‌هایش زیاد و اسکله بتنی مرجان، فرصت ساحل گردی را برای شما فراهم می‌کند. غروب آفتاب کیش از این پارک ساحلی تماشایی است.

توجه داشته باشید که پیست دوچرخه سواری کیش از پارک ساحلی مرجان عبور می‌کند. جت اسکی و پاراسل و شاتل و بنانا از جمله تفریح‌های آبی پرطرفدار کیش است که در طول روز می‌توانید استفاده کنید.اسکه تفریحی کیش

از جمله مقصدهای زیبای کیش‌گردی در شب، اسکله تفریحی کیش است که در انتهای بلوار دریا قرار دارد. حدود پانصد متر طول داشته و حدود ۱۵ سال پیش افتتاح شد.

پیاده روی و عکاسی و تماشای افق دریا، از جمله فعالیت‌هایی است که در اسکله تفریحی کیش فرا روی شما قرار دارد. بنابراین شب‌های خارق‌العاده اسکه تفریحی کیش را در نظر داشته باشید. سینما چهار بعدی و بولینگ کیش نیز در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد. شما می‌توانید با رزرو هتل سفرمارکت در بهترین هتل های این جزیره در نزدیکی پارک ساحلی مرجان اقامت داشته باشید.

رپورتاژ

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش، از دیگر مقصدهای شب‌گردی در جزیره است. همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ باز بوده و پذیرای بازدید علاقه‌مندان است. خانه مردم شناسی بومیان کیش، در محله سفین قرار دارد.

محله سفین، رو‌به‌روی اسکله صیادی بوده و از همه نقاط شهر، وسیله نقلیه برای انتقال گردشگران به این نقطه وجود دارد. برای آشنایی با سبک زندگی بومیان کیش توصیه می‌شود.

در خانه بومیان کیش، ابزار صید و ماهی گیری و انبار خرما و تهیه شیره خرما و اتاق خواب‌های زمستانه و تابستاانه را نظاره خواهید کرد.

کشتی‌های تفریحی شبانه

اگر به کیش رفتید، خوب است حداقل یک بار، تجربه کشتی گردی شبانه را داشته باشید. زیرا مثل کشتی گردی در تنگه بسفر استانبول، جذاب خواهد بود.

از کشتی‌های تفریحی شبانه گرفته تا کشتی‌های آکواریومی و قایق‌های کف شیشه‌ای، کلکسیونی از انتخاب‌های شبانه شما در سفر به این جزیره دوست داشتنی است. بسته به بودجه و سلیقه خود، آن را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که کشتی تفریحی اوستا، از بزرگ‌ترین کشتی‌های تفریحی جزیره بوده که گشتی ۲ ساعته را برای شما به ارمغان می‌آورد و برنامه‌های موسیقی زنده و شام و استندآپ کمدی دارد.

کشتی آرتمیس کیش و کشتی سیمرغ نیز از دیگر وسایل شب گردی روی آب‌های نیلگون خلیج فارس است تا هم نسیم دریا را استشمام کنید هم از تماشای امواج دریا در شب لذت ببرید.

جنگ‌های شبانه کیش که با موسیقی زنده و گاه جوایز همراه می‌شود، بخشی از ظرفیت‌های گردشگری کیش در شب‌های طولانی نیمه دوم سال است.

سخن پایانی

اگر مسافر کیش هستید، خرید ارزان تور کیش و بلیط هواپیما کیش از طریق سفرمارکت را در نظر داشته باشید. بلیط چارتر و تور چارتر کیش در طول هفته در دسترس است.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه