خدمات هتل اسپیناس برای افراد دارای معلولیت

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
خدمات هتل اسپیناس برای افراد دارای معلولیت

هتل اسپیناس تهران امکانات مدرن و تجهیزات به‌روزی برای راحتی بیشتر مسافران خود فراهم کرده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

حالا که برای یک کار اداری یا پزشکی قصد دارید به تهران مسافرت کنید، اقامتگاه‌های مختلفی برای سکونت چندروزه در تهران وجود دارد. اما بهتر است گزینه‌های درجه‌یک و مناسب مانند هتل اسپیناس تهران را برای اقامت انتخاب کنید که امکانات متفاوتی در اختیار شما قرار می‌دهند. به‌خصوص اگر قصد شما از مسافرت به تهران امور پزشکی و درمانی باشد یا اینکه هم‌سفرانی با معلولیت جسمانی دارید، حتما به‌دنبال اقامت در جایی باشید که راحتی و آسایش بیشتر را برای آن‌ها در پی داشته باشد.

خوشبختانه این هتل امکانات مدرن و تجهیزات به‌روزی برای راحتی بیشتر مسافران خود فراهم کرده است. یکی از این موارد توجه به شرایط معلولان است و به همین دلیل در طراحی هتل به فاکتورهای مختلف توجه شده است. در ادامه قصد دارم خدمات هتل اسپیناس تهران برای افراد دارای معلولیت را بررسی کنم.

افراد معلول به چه امکاناتی در هتل نیاز دارند؟

قبل از آشنایی با امکانات متعدد هتل اسپیناس تهران برای افراد معلول بهتر است با نیازهای این عزیزان در هتل‌ها آشنا شویم. در ادامه تمام این موارد را باهم مرور می‌کنیم.

اتاقی مناسب برای حرکت ویلچر

رپورتاژ

اولین چیزی که در لیست هتل های تهران  مناسب برای افراد معلول باید به آن توجه کرد، طراحی اصولی اتاق برای افراد دارای ویلچر است. باید این امکان وجود داشته باشد که میهمانان معلول بتوانند بدون هیچ مانعی به بخش‌های مختلف هتل دسترسی داشته باشند و ویلچر را در اتاق و سایر بخش‌ها حرکت بدهند. بنابراین باید لانژ، اتاق جلسات، راهروها و مواردی از این دست به‌راحتی بدون نیاز به پله برای افراد معلول قابل در دسترس باشد.

اتاقی بدون محدودیت حرکتی

اتاق مناسب برای افراد معلول، اتاقی بزرگ است که امکان تردد راحت در آن وجود داشته باشد. علاوه بر آن باید هر اتاق دارای حمامی بزرگ و یک هال جادار باشد تا محدودیتی در حرکت برای معلولان ایجاد نکند. علاوه بر آن هر اتاق باید دارای تختی بزرگ و دونفره باشد تا برخی از معلولان حرکتی به‌راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

برخورداری از درهای کشویی

یکی دیگر از امکانات به‌ظاهر ساده و ابتدایی، درهای کشویی هستند تا ورود و خروجی به اتاق را برای معلولان راحت و بی‌دردسر کند. شاید این امکانات در نگاه اول بسیار ابتدایی به نظر برسند، اما در صورت نبودن آن‌ها،  افراد معلول با مشکلات مختلفی روبه‌رو خواهند شد و نمی‌توانند از تمام امکانات هتل به‌شکل مناسب و بهتری استفاده کنند.

داشتن رمپ در سطوح ناهموار

اگر یک معلول حرکتی با ویلچر بخواهد از هتل استفاده کند، باید فضایی برای او در نظر گرفته شود که نیاز به بالا رفتن از پله نداشته باشد. بنابراین در کنار آسانسور که در فضای داخلی هتل طراحی‌شده، باید در قسمت درب ورودی هم رمپ برای استفاده قرار داده شود. البته فضای داخلی هتل هم نیاز به رمپ در کنار آسانسور دارد تا در صورت متوقف بودن آسانسور، معلولان بتوانند از رپم به‌جای پله برای جابه‌جایی استفاده کنند.

داشتن توالت فرنگی

البته در حال حاضر بیشتر هتل‌ها دارای توالت فرنگی  و ایرانی به‌طور هم‌زمان هستند. اما بهتر است قبل از رزرو کردن اتاق در یک هتل از این موضوع اطمینان پیدا کنید. افراد معلول نیاز به اتاقی برای اقامت دارند که سرویس بهداشتی توالت فرنگی سالم داشته باشد.

رپورتاژ

آسانسور

شاید داشتن آسانسور در یک هتل جزء ابتدایی‌ترین امکانات محسوب شود؛ اما در عینِ حال نیاز مهمی برای معلولان است تا به‌راحتی بین طبقات حرکت کنند و مانعی برای این کار وجود نداشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده یک هتل مناسب مانند هتل اسپیناس تهران باید دارای تسهیلاتی برای رفاه حال معلولان جسمی و حرکتی باشد. به‌طور مثال برخورداری از دوش‌های چرخشی در حمام، سیستم‌های هشدار نوری برای ناشنوایان، ساعت زنگ‌دار، چشمی در چندتایی و... مواردی هستند که در هتل‌های مطرح  و مرغوب به آن‌ها توجه شده است.

امکانات هتل اسپیناس تهران برای افراد معلول

هتل بین‌المللی اسپیناس یکی از بهترین هتل‌های مرکز تهران است که با ظرافت و طراحی هنرمندانه ساخته‌شده است. این هتل با امکانات متعدد خود نظر تمام مسافران با سلیقه‌ها و انتظارات مختلف را پاسخ می‌دهد.  علاوه بر آن با طراحی زیبا و ظریف خود تلفیقی از هنر معماری مدرن و همراه با المان‌های طبیعی را به‌کاربرده تا آرامش را القا کند. همچنین تجربه سفری خوش، راحت و دل‌چسب را برای مسافران خود به ارمغان بیاورد.

لابی هتل با طراحی زیبا و باشکوه خود محیطی مجلل را برای پذیرایی از شما آماده کرده است. اما در کنار توجه به فاکتورهای زیبایی و طراحی دکوراسیون، رفاه حال تمام مسافران به‌خصوص معلولان در نظر گرفته شده است. بنابراین در ورودی هتل رمپ طراحی‌شده و برخورداری از آسانسورهای بزرگ کمک می‌کند که جابه‌جایی مسافران معلول در طبقات به‌راحتی صورت گیرد.

نکته جالب دیگر در طراحی این هتل زیبا، دور بودن آن از فضای شلوغ و ترافیک شهر تهران و نزدیک بودن به جاهای دیدنی شهر تهران است. بنابراین اگر شما برای درمان و امور پزشکی به تهران آمدید می‌توانید بعد از یک روز خسته‌کننده  در ترافیک شهری، از آرامشی جذاب در هتل اسپیناس تهران لذت ببرید.

هتل اسپیناس تهران علاوه بر در نظر گرفتن امکانات راحتی و آسایش برای مسافران بدون معلولیت و مشکل حرکتی، فاکتورهای مختلفی را برای آسایش افراد دارای معلولیت حرکت در نظر گرفته است تا همه مسافران و کسانی که از امکانات مختلف این هتل استفاده می‌کنند، خاطراتی خوش از بودن در هتل در ذهن خود ثبت کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه