اجاره روزانه انواع اقامتگاه در کردان با لوکس ویلا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
اجاره روزانه انواع اقامتگاه در کردان با لوکس ویلا

کردان در میان مناطق اطراف تهران، امروزه به‌عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری بین مردم تبدیل شده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر در این روزهای گرم تابستان با آلودگی هوا، شلوغی و مشکلات روزمره دست‌وپنجه نرم می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم خود را برای یک آخر هفته جذاب و خاطره انگیز در منطقه ای خوش آب و هوا و دلنشین آماده کنید. کردان در میان مناطق اطراف تهران، امروزه به‌عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری بین مردم تبدیل شده؛ چراکه این روستای جذاب و دیدنی هم از آب و هوای دلنشین برخوردار است و هم ویلاهایی که به‌صورت روزانه در کردان اجاره داده می‌شوند، از قیمت‌های بسیار خوبی برخوردار هستند. در ادامه می‌خواهیم شما را با انواع ویلا و بهترین راه برای اجاره ویلا در کردان بیشتر آشنا کنیم.

کردان را بیشتر بشناسیم

روستای کردان از مناطق ییلاقی اطراف تهران است که در غرب پایتخت و شمال غرب کرج قرار دارد. کردان به لطف فاصله ۳۵ کیلومتری تا تهران، از نزدیک‌ترین و خوش مسیرترین مناطق اطراف پایتخت است، به‌طوری که بخش زیادی از مسیر اتوبان بوده و میانگین یک ساعت هم طول می‌کشد تا از تهران به کردان رسید؛ اما در نظر داشته باشید این زمان یک ساعته در روزهای آخر هفته و برخی از ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که افراد بسیاری راهی کردان می‌شوند، به لطف ترافیک های سنگین گاه تا بیش از دو ساعت هم می‌رسد.

روستای کردان تا قبل از دهه ۸۰ هجری شمسی، بخشی از شهرستان چندار بود اما در سال ۱۳۸۱، به لطف تقسیمات کشوری صورت گرفته، کردان از شهرستان چندار جدا شده و در میان مناطق شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت. کردان در گذشته های دور، چندان در میان مردم شناخته شده نبود، اما بعد از اینکه پایتخت نشین ها با طبیعت زیبا و آب و هوای دلنشین منطقه بیشتر آشنا شدند، تصمیم گرفتند تا اوقات فراغت خود را در کردان سپری کنند. این موضوع تا زمانی خوب بود که کردان پاسخگوی نیاز گردشگران به اقامتگاه را داشت، اما بعد از محبوبیت بالای روستا و تبدیل شدن کردان به قطب اقتصادی شهرستان ساوجبلاغ، گردشگران چالش بزرگی برای پیدا کردن اقامتگاه داشتند.

طی سال‌های مختلف، افراد بسیاری وارد کردان شدند تا با ساخت‌وساز انواع ویلاها، سوئیت ها و اقامتگاه های مختلف، پاسخگوی نیاز گردشگران به رزرو ویلا کردان باشند. امروزه تقریبا هر نوع اقامتگاهی در این روستای زیبا و خوش آب و هوا وجود دارد که از اقامتگاه‌های ارزان قیمت تا ویلاهای لوکس و دیدنی با قیمت‌های قابل‌توجه بوده و هرکس با هر بودجه و سلیقه‌ای، می‌تواند خاطرات خوشی را از اقامتی چند روزه در کردان برای خود رقم بزنند.

رپورتاژ

اجاره ویلا در کردان و هرآنچه که باید بدانید

می‌خواهید هزینه‌های بالایی را  برای اجاره روزانه ویلا پرداخت کنید و چند روزی در اقامتگاهی لوکس و بی‌نظیر اقامت داشته باشید یا میخواهید با هزینه به مراتب کمتر و اقتصادی، خاطرات خوشی را در یکی از بهترین مناطق اطراف تهران برای خود رقم بزنید؟ در کردان از سوئیت های ارزان قیمت یک خوابه، دو خوابه تا ویلاهای لوکس و استخردار وجود دارد اما از آنجایی که هزینه پرداخت شده برای اجاره ویلا در کران برای مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افراد بسیاری هستند که میخواهند در ویلاهای ارزان قیمت یا خوش قیمت به‌همراه امکانات مطلوب اقامت داشته باشند.

اقامتگاه های ارزان قیمت کردان شامل تنوعی از ویلاهای عادی و سوئیت ها هستند، اما هزینه بسیار خوبی که برای آن‌ها پرداخت می‌شود باعث شده تقاضا برای اجاره روزانه این اقامتگاه‌ها بالا بوده و مردم برای اینکه بتوانند بهترین اقامتگاه ارزان قیمت کردان را انتخاب کنند، از یک هفته قبل از تاریخ سفر باید نسبت به رزرو آن‌ها اقدام کنند.

رپورتاژ

اجاره ویلا استخردار در کردان

در طول سالیان مختلف که ساخت و سازهای بسیاری در کردان صورت گرفت، اکثر ویلاهای منطقه دارای استخرهای روباز یا سرپوشیده بودند چراکه اکثر مسافران کردان علاقه شدیدی به اقامت در ویلاهای استخردار و به‌خصوص ویلاهی لوکس و جذاب را داشتند. امروزه هم با توجه به تقاضای بالا جهت اجاره ویلا استخردار کردان مشاهده می‌کنیم اکثر ویلاهای عادی منطقه در حال مجهز شدن به استخرهای روباز یا سرپوشیده می‌شوند. هرچند این تقاضای بالا باعث شده نرخ اجاره روزانه ویلاهای استخردار هم به مراتب بیشتر از سایر اقامتگاه‌ها باشد.

ویلاهای استخردار کردان دارای استخرهای روباز یا سرپوشیده هستند و در برخی از ویلاها هم که جزء ویلاهای لوکس منطقه به شمار میرود، درکنار استخر به‌خصوص استخرهای سرپوشیده، سونا و جکوزی هم مشاهده می‌شوند، هرچند سونا و جکوزی تنها در روزهای سرد سال فعال خواهند بود. ویلاها از امکانات رفاهی بسیار مطلوبی برخوردار هستند که شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به‌همراه باربکیو در باغ‌های بزرگ، سیستم‌های صوتی و غیره هستند.

اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم

به لطف ییلاقی بودن کردان، با شروع شدن فصل پاییز تا اوایل بهار، کردان وارد سردترین روزهای خود می‌شوند و دیگر هوای منطقه به دلنشینی فصل تابستان و گرم‌ترین روزهای سال نخواهد بود. در روزهای گرم سال، استخرهای ویلاهای کردان دارای آبسرد هستند و مسافران هم علاقه‌مند به استخرهای روباز هستند؛ اما در روزهای سرد سال، هوای کردان به‌قدری سرد می‌شود که دیگر نمی‌شود در هوای سرد و سوزناک، وارد استخرهای روباز آن هم با آبسرد شد.

اکثر ویلاهای استخردار کردان در روزهای سرد سال مجهز به استخرهای آبگرم می‌شوند و از طرفی، به لطف هوای سوزناک منطقه، در میان ویلاهای استخردار، تقاضا برای ویلاهای استخرهای آبگرم سرپوشیده هم به مراتب بیشتر از سایر اقامتگاه ها خواهد بود لذا برای اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان آن هم از نوع استخر سرپوشیده، می‌بایست هزینه به مراتب بیشتری نسبت به ویلاهای استخر آبگرم روباز پرداخت کرد.

بهترین راه برای اجاره ویلا ارزان در کردان با پروتکل های بهداشتی

در سایت لوکس ویلا، می‌توانید انواع ویلاها و اقامتگاه‌های مختلفی در کردان را مشاهده کنید تا هرکس بتواند با هر بودجه و سلیقه‌ای، بهترین اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و خاطرات خوشی را از سفر و همچنین گشت و گذار در میان جاهای دیدنی روستای کردان از جمله برج مقبره، سایت پروازی، رود کردان، کوه کهار و غیره برای خود ثبت کند. همچنین لوکس ویلا با ارائه تنوع بالا از انواع ویلاها، بهترین قیمت‌ها و حذف واسطه ها، تجربه متفاوتی از اجاره ویلا را برای گردشگران رقم خواهد زد.اگر شما هم به‌دنبال قیمت اجاره روزانه ویلا در کردان هستید می‌توانید وارد سایت لوکس ویلا شده و از ویلاهای ما دیدن کنید.

لازم به ذکر است تمامی ویلاهایی که در سایت لوکس ویلا به‌صورت روزانه اجاره داده می‌شوند، همواره پیش از رسیدن مسافر با مواد مخصوص کاملا ضدعفونی خواهند شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه