با نمودار قیمتی فلای تودی، دیگر هیچ وقت بلیط را گران نخرید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰
با نمودار قیمتی فلای تودی، دیگر هیچ وقت بلیط را گران نخرید

در این مطلب مهم‌ترین نکاتی را که هنگام خرید بلیط باید به آن‌ها توجه کرد و به کار بست، مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آیا می‌دانستید تنها با دانستن و به کار بردن چند نکته می‌توانید بلیط ارزان هواپیما بخرید؟ تابه‌حال راه‌های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما ارزان معرفی شده است؛ اما واقعیت این است که از بین تمامی آن‌ها، تنها چند مورد مسافران را به هدفشان در زمینه گران نخریدن بلیط هواپیما می‌رسانند.

به‌طور مثال، انتخاب مرجعی که از طریق آن می‌خواهید بلیط هواپیما خریداری کنید، تاثیری اساسی روی هزینه‌ای که در نهایت می‌پردازید، دارد. البته چند عامل مهم دیگر نیز وجود دارند. اگر می‌خواهید که همیشه بلیط هواپیما را ارزان بخرید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید بلیط باید به آن‌ها توجه کرده و به کار ببندید را مورد بررسی قرار دهیم.

چه زمانی را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب می‌کنید؟

تاثیر زمان روی قیمت بلیط هواپیما غیرقابل‌انکار است. اکثر مسافران درباره اثر زمان روی هزینه پرداختی بابت خرید بلیط هواپیما، این‌طور فکر می‌کنند که بیشتر، عواملی همچون فصل سفر یا هم‌زمانی تاریخ سفر با مناسبت‌های مختلف در زمان خرید مهم هستند. یا اینکه حتی می‌توان با خرید بلیط از چند وقت قبل‌تر، هزینه کمتری را نسبت به دیگران بابت خرید بلیط پرداخت کرد؛ اما این موارد تنها برخی از آن‌ها هستند.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، اینکه چه روزی در هفته پرواز را می‌خرید، چه ساعتی را برای پرواز خود انتخاب می‌کنید یا اینکه چه روزی در هفته می‌خواهید پرواز را انجام دهید هم روی میزان نهایی پرداختی شما بسیار تاثیرگذار هستند.

توصیه می‌کنیم که روزهای میانی هفته مثل دوشنبه و سه‌شنبه را برای خرید بلیط انتخاب کنید، پروازهای اول صبح یا آخر شب را انتخاب کنید و برای خریدی ارزان و داشتن سفری کم هزینه، فصل‌هایی را برای سفر انتخاب کنید که مقصدتان به‌دلیل آب و هوا یا اتمام فصل تعطیلات، خلوت باشد.

فلای تودی

 در انتخاب نوع بلیط هواپیما هوشمند باشید!

بلیط هواپیما چارتر و بلیط لحظه آخری دو نوع بلیطی هستند که اگر با آگاهی کامل و از مرجعی معتبر و ارزان همچون فلای تودی خریداری شوند، یکی از بهترین راه‌ها برای ارزان خریدن بلیط هستند.

 مثلاً بلیط هواپیما چارتر در واقع حق امتیاز صندلی‌های پرواز یک مسیر از ایرلاینی خاص هستند که توسط واسطه‌ای همچون چارتر کننده از پیش خریداری شده‌اند و سپس به قمیت مورد نظر آن به فروش می‌رسند. حال اگر این بلیط‌ها به فروش نروند، چارتر کننده آن‌ها را با قیمت کمتری عرضه می‌کند. گاهی اوقات و در روزهای پایانی، چارتر کننده برای جلوگیری از ضرر، حتی بلیط‌ها را کمتر از قیمت اولیه آن‌ها به فروش می‌رساند. به همین خاطر، یکی از راه‌های خرید بلیط ارزان، خرید بلیط چارتر است.

بلیط لحظه آخری هم شرایطی مشابه با بلیط چارتر را دارد اما لزوماً همیشه ارزان نیست. گاهی به‌دلیل استقبال مسافران یک مسیر خاص، بهای بلیط لحظه آخری بالاتر هم می‌رود. به همین دلیل، در زمان خرید باید اطلاعات کامل داشته باشید و از وب‌سایتی مطمئن خرید کنید. در غیر اینصورت، ممکن است حتی هزینه بیشتری هم بابت خرید بلیط بپردازید.

از امکانات یک وب‌سایت مرجع برای خرید بلیط ارزان استفاده کنید

و اما در این بخش می‌خواهیم روشی را معرفی کنیم که شما را زودتر به هدف می‌رساند. امروزه می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌های مطمئن و مرجعی همچون فلای تودی، هر چیزی که برای خرید بلیط ارزان هواپیما لازم است را به‌صورت جامع تنها در یک وب‌سایت داشته باشید.

بگذارید مثالی بزنیم. تصور کنید که با بودجه‌ای اقتصادی، قصد سفر به استانبول را دارید. برای پیدا کردن پروازهای ارزان استانبول، کافی است که بلیط آن را جست‌وجو کنید تا به سایت فلای تودی برسید. بعد از آن خواهید دید که علاوه بر فیلتر قیمت یا انتخاب نوع کلاس پروازی و ایرلاین‌ها، می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلفی مثل نمودار قیمتی فلای تودی ارزانترین بلیط استانبول را پیدا کنید.

نمودار قیمتی فلای تودی، با نمایش بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط هواپیما استانبول در بازه‌های زمانی نزدیک به تاریخ سفرتان، امکان مقایسه راحت قیمت‌ها در روزهای متوالی را به شما خواهد داد.

علاوه بر این، می‌توانید تمام کارهای سفرتان مثل رزرو هتل استانبول را همان زمان و از طریق فلای تودی انجام دهید و در سفرتان، حسابی خوش بگذرانید.

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه