بهترین رستوران های بام لند چیتگر که باید تجربه کنید

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی چهار شنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۴
بهترین رستوران های بام لند چیتگر که باید تجربه کنید

بام‌لند، مرکز خرید معروفی در تهران است که در کنار خرید و گشت‌وگذار می‌توانید به رستوران‌ها و کافه‌های متعدد آن سر بزنید و از منوی غذایی متنوع آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

مجموعه تفریحی بام لند یکی از مراکز خرید معروف و جاهای دیدنی تهران است که علاوه بر انواع مغازه‌ها و فروشگاه‌ها، تعداد زیادی کافه و رستوران‌ را در خود جای داده است. بنابراین، پایتخت‌نشینانی که به این محل می‌روند، در کنار خرید و گشت‌و‌گذار می‌توانند خود را به یک وعده غذای لذیذ یا نوشیدنی در یکی از بهترین رستوران های بام لند دعوت کنند که اغلب چشم‌انداز زیبایی به دریاچه چیتگر دارند. اگر اهل شکم‌گردی و چشیدن طعم غذاهای متفاوت و جدید هستید، رستوران‌های بام‌ لند را از دست ندهید.

بهترین رستوران های بام لند

رستوران رویال لانژ

کشتی رویال لانژ در طول روز

عکاس:‌ Mahsa 

کافه رستوران رویال لانژ، محل دنج و آرامی است که می‌توانید با نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه همراه با کیک و همچنین یک وعده غذای دلچسب، برای لحظاتی از دغدغه‌های زندگی روزمره فاصله بگیرید. این کشتی دو طبقه که از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود، شب‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ به وسط دریاچه می‌رود و تجربه منحصر‌به‌فردی را پیشکش مهمانان خود می‌کند. حرکت کشتی روی دریاچه حدود نیم ساعت طول می‌کشد که علاوه بر هزینه ورودی باید مبلغ جداگانه‌ای بپردازید. در صورت تمایل نیز می‌توانید در ساعات توقف کشتی، از رستوران آن استفاده کنید.

طبقه اول کشتی با شیشه احاطه شده است و امکان تماشای بیرون وجود دارد؛ ضمن اینکه اجرای موسیقی زنده جذابیت آن را دوچندان می‌کند. این بخش را فقط می‌توانید برای شام رزرو کنید. طبقه بالای کشتی، روباز است و به کافی‌شاپ اختصاص دارد.

سینه مرغ گریل با سبزیجات

عکاس: ناشناس

در منوی رستوران از پیش‌غذا (سالاد بیف اسپیناچ، سالاد چیکن سزار، پاتاتا اسپشیال و...)، نوشیدنی‌های گرم و سرد (اسپرسو، آمریکانو، موکا،‌ آیس کارامل)، دمنوش (چای، چای و باقلوا، به لیمو)، اسموتی، ماکتیل و... به چشم می‌خورد. برای غذای اصلی نیز می‌توانید از بیف‌ها (استیک شاتو بریان، دایان استیک، میکس گریل استیک)، چیکن (چیکن پارمزان، چیکن اسپیناچ)، پاستا (پاستا پولو آلفردو آلفرنو، پاستا دی وردوره آفردو آلفرنو و...) و غذاهای دریایی دست به انتخاب بزنید.

رستوران رویال لانژ، در یک کشتی دو طبقه روی دریاچه چیتگر خدمات‌دهی می‌کند

درصورتی که از حرکت کشتی جا بمانید، می‌توانید با قایق اختصاصی خود را به کشتی برسانید که مستلزم پرداخت هزینه جداگانه است. در نظر داشته باشید که در صورت وضعیت بد آب‌وهوایی، کشتی حرکت نخواهد داشت و ۵۰ هزار تومان بابت موسیقی زنده و مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر عودت داده می‌شود.

این کشتی تفریحی که از کافه های لوکس تهران محسوب می‌شود، علاوه بر امکانات پذیرایی و کافه رستوران، برای برگزاری جشن‌ها و ملاقات‌های خصوصی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. فضای پذیرایی رستوران حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر است و علاقه‌مندان می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

  • تلفن: ۰۹۱۲۱۶۹۳۲۰۹
  • ساعت کاری: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۳، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۲ تا ۲۴
  • سانس‌های ثابت رزرو همراه با موسیقی زنده: روزهای شنبه تا سه‌شنبه سانس اول از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ و سانس دوم از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰
  • آدرس: تهران، دریاچه چیتگر، بام‌لند (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ایرانی بام‌ لند چیتگر

رستوران ته دیگ

رستورانی مشرف به دریاچه با میزهای چوبی و لوسترهای سه تایی

عکاس: صبا سلحشور

رستوران ته دیگ، رستورانی ایرانی با انواع غذاهای سنتی و چشم‌انداز بی‌نظیر رو به دریاچه چیتگر است. این رستوران دارای فضای داخلی و تراس است که اگر تراس را انتخاب کنید، می‌توانید از منظره دریاچه نیز لذت ببرید. از معروف‌ترین غذاهای رستوران می‌توان به کباب چنجه لاری دو آتیشه، پلاس پلاس، لوبیاپلو ته دیگی، ماکارونی ته دیگی، میکس ترش، کباب ترش اصل رشتی، کشک بادمجان اصل تهرونی، ته چین هندی، ماهی سفید اصل دریایی، چوبی مرغ دو آتیشه، باقالی پلو ته دیگی با مرغ و گوشت و غیره اشاره کرد. اگر گذرتان به این رستوران افتاد، پیش‌غذاهای خوش‌طعم آن را از دست ندهید که از آب دوغ خیار تا باقلاقاتق، ماست و بادمجان، اشبل، باقالی و مغز گردو، ماست و خیار را شامل می‌شود.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۳۲۶۵
  • آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام‌لند، بلوک B، رستوران ته دیگ (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ایرانی بام‌ لند چیتگر

رستوران چراغان

رستورانی با چندین لوستر بزرگ در شب

عکاس: کاوه قبادی

رستوران چراغان از رستوران‌های محبوب بام‌لند است که پرطرفدارترین غذاهای آن شامل ته‌چین قیمه نثار، زرشک پلو با مرغ ربی (ران)، چلو خورشت قیمه نثار و چلو کباب کوبیده چراغان هستند. علاوه بر این، می‌توانید از میان چلو کباب‌ها (چلو کباب تاج بره، چلو کباب لوله، چلو جوجه‌کباب تندوری)، غذاهای اصلی (کته ماهیچه، رشته پلو با گردن گوسفندی، کته استیک مرغ، باقالی پلو با ران مرغ)، خورش‌ها (چلو خورش کاری، ته دیگ خورشتی)، ساندویچ‌ها (برگر زغالی پنیری، ساندویچ زبان) دست به انتخاب بزنید. ضمن اینکه امکان سفارش پیش‌غذا (سوپ روز، ماست موسیر، کشک بادمجان)، سالاد (سالاد سزار، سالاد یونانی) و نوشیدنی نیز وجود دارد.

اینترنت، تحویل رایگان در محل، کارت‌خوان، پارکینگ و رزرو تلفنی از جمله امکانات و خدمات رستوران چراغان هستند. تنها نکته منفی رستوران شاید این موضوع باشد که چشم‌اندازی به دریاچه ندارد.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۹۴
  • آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، دریاچه چیتگر، بام‌لند، بلوک VIP، رستوران چراغان (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ایرانی بام‌ لند چیتگر

چلو کباب رفتاری

میز و صندلی های رستوران در کنار پنجره های بلند رو به دریاچه

عکاس: رضا بابائیان

رستوران رفتاری از قدیمی‌ترین رستوران‌های پایتخت است که یکی از شعبه‌های آن در بام‌لند فعالیت دارد. ته‌چین مرغ، خوراک کباب کوبیده، زرشک پلو با ران مرغ از پرطرفدارترین غذاهای این محل هستند که می‌توانند جزو انتخاب‌های شما باشند. در منور رستوران کباب‌های متنوعی همچون چلو کباب سلطانی، چلو فیله کباب گوسفندی، چلو کباب لقمه، چلو جوجه‌کباب ترش، چلو رولت مرغ مخصوص، خوراک کباب شیشلیک، خوراک ماهی قزل‌آلا کبابی و... در نظر گرفته شده است. سایر غذاهای ایرانی مانند چلو خورش قیمه سیب‌زمینی، چلو خورش قورمه سبزی، زرشک پلو با ران مرغ و خوراک گردن نیز در چلوکباب رفتاری سرو می‌شود. در کنار غذاهای لذیذ می‌توانید از سالاد و پیش‌غذا (سوپ روز، سالاد یونانی و...) نهایت لذت را ببرید.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۹۵۱
  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت غرب، خیابان کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، مجموعه بام‌لند، چلو کباب رفتاری (بام‌لند) (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ایرانی بام‌ لند چیتگر

رستوران شاندیز بام‌لند

یک بشقاب شیشلیک با جوجه کباب

عکاس: Alireza

رستوران شاندیز بام‌لند با ظرفیت ۱۲۰ نفر در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد و انتخابی عالی برای رستوران‌گردی به حساب می‌آید. استفاده از مواد غذایی تازه و تهیه به‌صورت روزانه، فضای لوکس و زیبا، چشم‌انداز بی‌نظیر دریاچه از کل رستوران، از جمله مزایای این رستوران هستند که آن را مکانی منحصربه‌فرد برای قرارهای دو نفره و مهمانی‌ها کرده‌اند.

شیشلیک، گردن مخصوص، جوجه‌کباب، ماهیچه مخصوص، ماهی کباب مخصوص، منو فامیلی (سینی ۶ نفره سردست شاندیز، سینی چهار نفره سرآشپز)، منو سبک (نیم‌پرس شیشلیک، نیم پرس جوجه‌کباب) و نوشیدنی‌های گوارا را می‌توانید در این رستوران انتخاب و میل کنید.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۵۳
  • آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت، خروجی کاشان جنوب، میدان موج، بلوار موج، بام‌لند، رستوران شاندیز (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ایرانی بام‌ لند چیتگر

رستوران باب البحر

رستورانی با لوستر بزرگ و مبلمان طوسی رنگ

عکاس: soroush aa

رستوران باب البحر یکی از بهترین رستوران‌های لبنانی تهران است که به‌لطف سرآشپز ماهر و لبنانی خود و فضایی کاملا عربی با چشم‌اندازی دریاچه چیتگر، تجربه متفاوتی از رستوران‌گردی را نصیبتان می‌کند. این رستوران که در ضلع شرقی بام‌لند قرار دارد، مناسب کسانی است که عاشق غذاهای لبنانی هستند یا می‌خواهند این نوع غذاها را نیز در رژیم غذایی خود داشته باشند.

علاوه بر غذاهای لذیذ و خوشمزه مانند انواع گریل، سوخاری‌ها، غذاهای ایرانی، لبنانی، عربی و سالادهای مختلف که با ادویه‌های لبنانی تهیه می‌شوند، دسرهای محبوب لبنانی را از دست ندهید که شما را شگفت‌زده خواهند کرد. بال مرغ پرونسال لبنانی، حمص بالطحینه و کبه جزو بهترین غذاهای این رستوران هستند.

یک دیس کباب و یک پرس برنج زردرنگ

عکاس: مهدی فقیهی

قوزی (گوشت کتف تازه گوسفندی با برنج و ادویه‌های لبنانی)، کبه، فلافل لبنانی، فطایر اسفناج، سمبوسک لبنانی، عرایس کفتا، شاورما، دیس کبابی عربی، سالاد فتوش، سوپ مرغ و میکس گریل رستوران (شامل كفتا، شش طاووق، لحم مشوی، ريش غنم با سالاد باربیکیو و سس لبنانی) در منوی غذاهای باب البحر دیده می‌شود.

اینترنت رایگان، فضای سیگار و قلیان، پارکینگ و سایر امکانات در این مجموعه وجود دارد.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۸۲
  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت غرب، کاشان جنوب، دریاچه چیتگر، بام‌لند، بلوک C، رستوران باب البحر (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ملل و فست فود بام لند

رستوران بی کباب

رستورانی با میزهای چوبی و مملو از گلدان

عکاس: علی کاشانی‌زاده

رستوران ترکی بی کباب، محلی عالی برای تجربه غذاهای ترکی است؛ به‌خصوص اگر به کباب‌های ترکی، دونر کباب‌، انواع پیده و بیتی‌ علاقه دارید. کوفته کباب، میکس کباب، بیتی گوشت یا مرغ، شیش کباب و جغور بغور از جمله غذاهایی هستند که در منوی رستوران به چشم می‌خورد. علاوه بر صرف این غذاهای لذیذ می‌توانید چای و باقلوا، پیتزا، صبحانه و انواع پیش‌غذا را سفارش دهید. از پیش‌‌غذاهای این رستوران پرطرفدار می‌توان به سوپ سیرابی، چوبان سالاد، سالاد لوبیا، سوپ ازوگلین، خوراک بادمجان و اسفناج و آش دوغ اشاره کرد.

این رستوران محوطه‌ای در فضای باز نیز دارد که محیط خوبی برای چشیدن غذاهای ترکی به حساب می‌آید.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۳۱۸۴
  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت غرب، كاشان جنوب، ميدان موج، درياچه چيتگر، بام‌لند، بلوک A۲، رستوران بی کباب (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ملل و فست فود بام لند

رستوران روتی

یک بشقاب غذای هندی

عکاس: ناشناس

رستوران روتی با طعم غذاهای خیابانی دهلی، کلکته و بمبئی به استقبال شما می‌آید. در این رستوران که غذاهای هندی را به سبک خاص خود تهیه می‌کند، بنشینید و حین تماشای چشم‌انداز دریاچه چیتگر، غذای لذیذی را نوش جان کنید. از آنجا که طعم غذاهای آن متناسب با ذائقه ایرانی‌ها است، هیچ دغدغه‌ای از نظر تندی بیش از حد غذا نداشته باشید. مرغ تیکا، کباب بره، مرغ و میگو تندروی، رایتا، سمبوسه هندی، بریانی هندی، نان گشنیز، کباب بره سیخی روتی و مرغ مالاکایی از غذاهای پرطرفدار رستوران روتی هستند که باید برای یک بار هم که شده آن‌ها را امتحان کنید.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۴۱۹
  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت غرب، كاشان جنوب، ميدان موج، درياچه چيتگر، بام لند، ساختمان VIP، رستوران روتی
  • رستوران های ملل و فست فود بام لند

رستوران کوبابا

رستورانی با میزهای چوبی و لوسترهای متعدد

عکاس: Soroush aa

کوبابا یکی دیگر از رستوران‌های بام‌لند است که با غذاهای خاص، فضای زیبا و دکوراسیون جذاب، بین تهرانی‌ها به‌عنوان رستورانی شیک شهرت دارد. این رستوران دو طبقه دارد و از طبقه دوم آن می‌توان مناظر زیبای دریاچه چیتگر را به نظاره نشست. در رستوران مذکور از غذاهای عربی و لبنانی تا خاورمیانه‌ای و ایتالیایی سرو می‌شود که می‌تواند هر ذائقه‌ای را راضی نگه دارد. در آخر هفته‌ها نیز امکان صرف صبحانه در رستوران وجود دارد.

فست فودی با سس سفید در سینی سیاه رنگ

عکاس: Soroush aa

از منوی کوبابا می‌توانید بشقاب پرسی (بشقاب گوشت مخصوص شاورما، کفتا کباب، جوجه‌کباب لبنانی)، ساندویچ (ساندویچ رول شاورما گوشت، رول جوجه لبنانی)، انواع پیتزا (پیتزا پرشوتویی فونگی، پیتزا پپرونی، پیتزا کریزی تهران) و پیش‌غذاهای سرد و گرم (سیب‌زمینی تند لبنانی، پیراشکی ترکی، بال مرغ لبنانی، حمص مرغ، بشقاب میکس از پنج مزه سرد) را سفارش دهید. سالادها اعم از سالاد فتوش، سالاد سزار و تبوله (سالاد جعفری) را نیز فراموش نکنید.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۴۱۷
  • آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت، بزرگراه خرازی، بزرگراه کاشان جنوب، میدان موج، انتهای بلوار موج، میدان صدف، مجتمع تجاری بام‌لند، ساختمان VIP، رستوران کوبابا (بام لند) (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ملل و فست فود بام لند

رستوران زاهد العراقی

رستورانی مجلل با مبلمان آبی رنگ

عکاس: منصور فاضلی

رستوران زاهد العراقی از آن دست رستوران‌های عربی فوق‌العاده در پایتخت است که در طبقه اول بلوک B1 بام‌لند قرار دارد. این رستوران که یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های بام‌لند به حساب می‌آید، دارای دکوراسیون جذابی مزین به طاق‌نماهای هلالی و مشبک چوبی است که در کنار چشم‌انداز دریاچه و آهنگ‌های عربی، لذت صرف غذا را مضاعف می‌کنند.

سه نوع برنج با گوشت پخته و آب گوشت

عکاس: زهرا قیاسی 

رستوران زاهد العراقی انواع غذاهای عراقی و لبنانی را سرو می‌کند

غذاهای رستوران شامل انواع غذاهای عراقی و لبنانی می‌شود که پرطرفدارترین بخش منوی رستوران زاهد العراقی شامل میکس پیش‌غذا، حمص باللحمه و مندی دجاج می‌شود. کباب (ریش ضلوع الغنم، دجاج مسحب، کباب عراقی)، غذای اصلی (قوزی زاهد العراقی، خاروف مشوی، مقلوبه بادمجان، سمک مسکوف)، پیش‌غذا (متبل، حمص، باباغنوج)، سالاد (سالاد فتوش، سالاد زیتون، سالاد بیروتی) و نوشیدنی سایر بخش‌های منوی رستوران را تشکیل می‌دهند. در این رستوران سرویس کامل چای و قلیان عربی نیز ارائه می‌شود.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۱۳۸
  • آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت، بزرگراه خرازی به‌سمت درياچه چيتگر، خيابان ارغوان، ميدان موج، ورودی مركز خرید بام‌لند، رستوران زاهد العراقی (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ملل و فست فود بام لند

مَم‌مَد استیک هاوس

رستورانی با صندلی های چرمی و لوسترهای متعدد و مملو از جمعیت

عکاس: علیرضا کیخا

هدف اصلی رستوران مم‌مد استیک هاوس، ارائه طعم واقعی گوشت بدون طعم‌دهنده و فقط با چاشنی نمک دریایی است. ممد استیک دارای شعب مختلف در شهر تهران است که شعبه بام‌لند به‌واسطه استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه، ارائه منوی متنوعی از استیک‌های خوش‌طعم با بالاترین کیفیت، محیطی مدرن و شیک، سرو و پذیرایی توسط کادری مجرب و خوش‌برخورد، طرفداران خود را در میان پایتخت‌نشینان دارد.

بی‌شک نشستن پشت میزهای چوبی و تماشای چشم‌انداز بی‌نظیر دریاچه چیتگر، لذت صرف استیک‌ را دوچندان می‌کند. ویترین گوشت‌های تازه در کنار ورودی رستوران قرار گرفته است و جالب اینکه می‌توانید تمام مراحل طبخ و آماده‌سازی استیک را ببینید!

گوشت دنده همراه با لیمو ترش

عکاس: حسین گوهرچی

امکان سفارش انواع استیک از تبری و فیله مینیون تا استیک برگر و غذای دریایی در این رستوران وجود دارد. از منوی رستوران می‌توانید، پیش‌غذا (سوشی گوشت، سالاد مخصوص مم‌مد استیک هاوس) و غذاهای اصلی (استیک تبری، مم‌مد تی‌بن اسپشیال، مم‌مد اسپشیال، دنده یونانی، فیله گوسفند، لاکوم (استیک ترکی)، دالاس استیک، مم‌مد برگر، فیله شیشلیک) را سفارش دهید. این رستوران انواع فیله، ماهی سالمون و دسر مخصوص نیز سرو می‌شود.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۳۱۳۴
  • آدرس: تهران، دریاچه چیتگر، میدان صدف، مجتمع بام‌لند، بلوکB، رستوران ممد استیک هاوس (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ملل و فست فود بام لند

رستوران بالن رویایی

یک فنجان قهوه و کیک ردولوت در کنار گلدانی زیبا

عکاس: شادن سلیمانی

رستوران بالن رویایی، محلی دنج برای صرف یک وعده غذای لذیذ به‌همراه نوشیدنی است؛ به‌خصوص که به‌لطف کارکنان مودب و کاردان، تجربه خوبی برایتان رقم خواهد خورد. فضای زیبای این رستوران در کنار چشم‌انداز دریاچه و منوی کامل، متناسب با سلیقه هر مشتری خواهد بود.

بستنی فوق‌العاده بی‌نظیر، کیک هویج و چای، هات چاکلت، وافل‌های جالب و متفاوت، کوکتل‌های هوس‌انگیز و پنینی سبزیجات از جمله بخش‌های جذاب منوی رستوران هستند. ضمن اینکه در اینجا می‌توانید صبحانه نیز میل کنید.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۶۹
  • آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، دریاچه چیتگر، بام‌لند، بلوک B، طبقه منفی یک، واحد 3L، رستوران بالن رویایی (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ملل و فست فود بام لند

رستوران تومو

پاستا با ژامبون و زیتون سیاه

عکس تزیینی

رستوران تومو از دیگر رستوران‌های مطرح بام‌لند است که با فست‌فود، پیتزا، نوشیدنی سرد و بستنی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در منوی رستوران، انواع پیتزا (پیتزا مرغ پستو، پیتزا کواترو ستاجیونی، پیتزا مانسون، پیتزا ارتلانا، پیتزا پرشوتویی فونگی) و پاستا (اسپاگتی کاربونارا، تومو اسپشیال، لازانیا پستو، لازانیا گوشت) و نوشیدنی وجود دارد.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۴۱۵
  • آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت، بزرگراه خرازی، بزرگراه کاشان جنوب، میدان موج، انتهای بلوار موج، میدان صدف، مجتمع تجاری بام‌لند، ساختمان VIP، رستوران تومو (بام‌لند)
  • رستوران های ملل و فست فود بام لند

رستوران باروژ 

یک کاسه سالاد با خیار و گوجه گیلاسی و نان تست شده

عکاس: Ema Afshar

رستوران زنجیره‌ای باروژ جزو بهترین پیتزایی های تهران است و شعبه‌های متعددی در اکثر نقاط تهران از جمله میرداماد، سعادت‌آباد، سردار جنگل، الهیه و... دارد که یکی از آن‌ها در بام‌لند فعالیت می‌کند.

از منوی رستوران می‌توانید پیش‌غذا (سیب‌زمینی با سس قارچ و خامه، بال مرغ سوخاری)، سالاد (سالاد کرنبری، سالاد کینوا)، سوخاری (مرغ سوخاری، میگو سوخاری)، پیتزا (نوستالژی، پپرونی، چیکن آلفردو)، ساندویچ (رست بیف، استیک کبابی)، برگر (کنل کریسپی برگر، چیز برگر)، پاستا (پاستا پنه بلونز، پاستا پنه پستو) و نوشیدنی سفارش دهید. پرطرفدارترین غذاهای رستوران باروژ عبارت‌اند از چیکن استریپس چهار تکه، پیتزا باروژ، مرغ سوخاری سه تکه اسپایسی، چیز برگر و پیتزا نوستالژی ۳۰ سانتی.

استفاده از مواد اولیه تازه و باكیفیت، سرویس‌دهی مطلوب، فضای تراس با نمای دریاچه و... دست‌به‌دست هم داده‌اند تا صرف غذا در این محل دلپذیر و فراموش‌نشدنی باشد.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۳۲۲۴
  • آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت، خیابان کاشان جنوب، میدان موج، بام‌لند، بلوک A، رستوران باروژ (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ملل و فست فود بام لند

جو گریل فود

رستورانی با پنجره های بلند مشرف به دریاچه

عکاس: محمد رضا اکتفا

جو گریل فود بین مشتریان حسابی محبوبیت دارد که این موضوع به رفتار محترمانه کارکنان، محیط تمیز، چشم‌انداز خوب، غذاهای باکیفیت و عالی مربوط می‌شود. برای اینکه بیشترین لذت را از این رستوران ببرید، وسط هفته را انتخاب کنید که امکان صرف غذا در محیطی دنج و خلوت و آرام برایتان فراهم است. رستوران رنجیره‌ای جو دو شعبه دیگر در شهرک غرب و زعفرانیه دارد.

گرین برگر، سالاد سزار با مرغ، چیز برگر، پیتزا تسورو و سالاد مرغ گردو جزو پرطرفدارترین غذاها و سالادهای جو گریل فود هستند که باید آن‌ها را یک بار امتحان کنید. موارد دیگری که امکان سفارش آن‌ها وجود دارد، شامل انواع پیتزا (بزرگ پیتزا فیلی چیز استیک، بزرگ پیتزا آمیگو استیک، بزرگ پیتزا استیک و بادمجان، بزرگ پیتزا دیاولو، بزرگ پیتزا روکولا چهار پنیر، کوچک پیتزا کاپریچیوزا)، انواع برگر، گریل (مرغ بالزامیک گریل‌شده)، پاستا (اسپاگتی بیف پومودورو، فتوچینی میگو)، سالاد، پیش‌غذا و نوشیدنی می‌شود.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۳۲۵۸
  • آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، مرکز تجاری تفریحی بام‌لند، بلوک C2، جو گریل فود (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ملل و فست فود بام لند

چیکن فکتوری

رستورانی با دکوراسیون چوبی و پنجره های بلند

عکاس: کوروش کالی

چیکن فکتوری همانند بسیاری از رستوران‌های بام‌لند، مشرف به دریاچه است که مزیت خوبی برای آن محسوب می‌شود. علاوه بر این، دکوراسیون چوبی و گل‌وگیاه موجود در آن، فضای آرامش‌بخشی به وجود آورده‌اند؛ همچنین رستوران مذکور با توجه به نامش، تم کارخانه دارد. این محل در دو طبقه خدمات ارائه می‌کند و در روزهای تعطیل، تراس آن حسابی شلوغ می‌شود که باید قید نشستن در تراس را بزنید یا کمی معطلی را به جان بخرید. در شب‌های تابستان که هوا گرم است، مه‌پاش کمی به تلطیف هوای تراس کمک می‌کند. رستوران در هر طبقه، آشپزخانه جداگانه دارد و همه غذاها با مرغ پخته می‌شود.

منوی رستوران شامل پیتزا (پیتزا فکتوری چیکن، پیتزا پستو)، ساندویچ (ساندویچ مرغ با سس تندوری، ساندویچ زینگر)، کباب (مرغ یونانی با سس تزاتزیک، مرغ هالوپینو با سس چیلی)، سوخاری، پیش‌غذا (پیاز سوخاری، قارچ سوخاری، سوپ مرغ و قارچ) و سالاد (سالاد فرانسوی) است. هات وینگز با سس‌های مختلف نظیر سس هالک، سس رد چیلی، سس باربیکیو و... می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. قیمت غذاها کمی بالا است؛ هرچند به نسبت حجم غذا و محیط، ارزش امتحانش را دارد.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۳۰۱۵
  • آدرس: تهران، منطقه ۲۲، ضلع شرقی دریاچه چیتگر، بام‌لند، بلوک C، چیکن فکتوری (نمایش روی نقشه)
  • رستوران های ملل و فست فود بام لند

کافه رستا

کافه کوچکی با تم زرد و طوسی و قفسه ای مملو از ماگ

عکاس: علیرضا کیخا

کافه رستا از جمله کافه‌های پرطرفدار در بام‌لند به حساب می‌آید که با طراحی و دکوراسیون شاد و فضای بزرگ و راحت خود، انتخاب بسیاری از گروه‌های دوستانه یا خانوادگی‌ است. بخشی از کافه رو به بیرون و دارای دیوار‌های شیشه‌ای است که مشتریان زیادی طرفدار آن هستند. انواع نوشیدنی گرم و سرد، ساندویچ و صبحانه در این کافه سرو می‌شود.

کروسان همراه با سالاد در ظرفی چوبی

عکاس: ناشناس

اگر گذرتان به کافه رستا بیفتد، موقع سفارش نوشیدنی به نام‌های جالبی برخورد خواهید کرد. از جوانه لبخند که برای ترکیب چای سبز، چای سفید، چای اولانگ، گل سرخ، نعنا و به لیمو در نظر گرفته شده است تا بال‌های فرشته که به ترکیب نعنا، لیمو، زعفران، هل، دارچین و گل سرخ اختصاص دارد.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۴۵۴
  • آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت، خیابان ارغوان، میدان موج، مرکز خرید بام‌لند،  بلوک B،‌ کافه رستا (نمایش روی نقشه)

کافه شمرون

کافه شمرون از کافه‌های زنجیره‌ای بزرگ است که یک شعبه در بام‌لند دارد. در این کافه از قهوه دمی و پاستا تا پیتزا، ساندویچ، بستنی، میلک شیک، کیک و دسر، نوشیدنی، چای و دمنوش، نوشیدنی داغ و اسموتی سرو می‌شود.

رستوران بزرگی با صندلی های حصیری رو به دریاچه

عکاس: سبحان صفری

پیتزا چیکن پستو (ایتالیایی)، پیتزا استیک و پاستا پنه آلفردو با مرغ جزو پرطرفدارترین غذاهای منوی کافه هستند. اگر به‌دنبال غذاهای ایرانی می‌شد، کباب دیگی، مرغ ناردون، جوجه چوبی و کته استیک را سفارش دهید. برای طرفداران پیتزا می‌توان پیتزا استیک، پیتزا چیکن باربیکیو، پیتزا چهار فصل (ایتالیایی) و پیتزا شمرون (ایتالیایی) را پیشنهاد داد. در فهرست غذاهای فرنگی، پنه آرابیتا با گوشت، پنه کربونارار با بیکن، استیک مرغ و پاستا پنه آلفردو با مرغ قرار دارد. ساندویچ‌ها (برگر کلاسیک، برگر گوشت و بادمجان)، سالاد و پیش‌غذا و نوشیدنی‌ها نیز بخش دیگری از منوی کافه شمرون را تشکیل می‌دهند. کافه شمرون جزو رستوران‌های بام‌لند به حساب می‌آید که صبحانه را نیز در منوی خود گنجانده است و شامل سوسیس تخم‌مرغ، بیکن تخم‌مرغ، املت گوجه‌فرنگی، کرپ نوتلا، بشقاب ایرانی، املت قارچ و اسفناج و... می‌شود.

کافه شمرون از کافه‌های زنجیره‌ای بزرگ پایتخت است که یک شعبه در بام‌لند دارد

کافه رستوران شمرون برای پذیرایی از ۱۵۰ نفر در نظر گرفته شده است و از کافه‌های بزرگ‌ بام‌لند به حساب می‌آید. به همین دلیل، میزهای زیادی در چیدمان آن به چشم می‌خورد و احتمال اینکه در زمان‌های شلوغ جا پیدا نکنید، بسیار کم است.

چندین لایه نان تست همراه با موز و توت فرنگی

عکاس:‌ Amin Abc

فضای بیرونی کافه در طبقه دوم، انتخاب اکثر مشتریان است که علاوه بر طراحی زیبا، امکان تماشای نمای دریاچه و اطراف آن را برای شما مهیا می‌کند. کارکنان مودب و حرفه‌ای این محل، با روی خوش از شما استقبال کرده و نیازهای شما را در اسرع وقت برطرف می‌کنند.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۴۲
  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت غرب، خروجی کاشان جنوب، میدان موج، بلوار موج، بلوار صدف، مجموعه بام‌لند، بلوک B، طبقه دوم، رستوران کافه شمرون (بام‌لند) (نمایش روی نقشه)

کافه روژ

رستورانی با صندلی های چرمی و پنجره های قدی رو به دریاچه

عکاس: محمد مهدی آهنگری

کافه روژ یکی از کافه‌های خوب بام‌لند است که علاوه بر منوی متنوع، دکوراسیون عالی و سرویس‌دهی فوق‌العاده‌ای دارد. در صورتی که از میان کافه‌های بام‌لند، این محل را انتخاب کنید، می‌توانید پیش‌غذا (سوپ روز، سیب‌زمینی با دیپ پنیر)، سالاد، قهوه دمی، صبحانه (انگلیش لند، نیمرو، املت تونسی، سوسیس، املت گوجه)، ساندویچ (فیله استیک، چیزبرگر)، پاستا (لازانیا با سس سه رنگ، لینگویینی)، شیک‌، کیک، نوشیدنی سرد و گرم، چای و دمنوش را از منوی آن سفارش دهید. غذای اصلی نیز شامل ریبای استیک، سالمون با پستو چیلی، چیکن گریل و بیف استراگانف می‌شود. علاقه‌مندان به قلیان نیز می‌توانند از این امکان در کافه روژ بهره‌مند شوند.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۹۵۲
  • آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت، بزرگراه کاشان جنوب، مجتمع تجاری بام‌لند،، بلوک B، طبقه دوم

کافه رستوران آنتیکا

رستورانی با مبلمان رنگی و دکوراسیون چوبی و دیوارهای شیشه ای

عکاس: baqir almosawi

کافه رستوران آنتیکا فضای دل‌باز و جذابی دارد و دکوراسیون آن بی‌شباهت به رستوران‌های عربی تهران نیست. همچنین به‌دلیل قرارگیری در طبقه دوم امکان تماشای چشم‌انداز زیبای دریاچه را برای مشتریان فراهم می‌کند. کلیه غذاهای رستوران به‌صورت فست‌فود هستند که همراه با نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شوند. اگر به این محل بروید، می‌توانید از میان پیش‌غذا (بروسکتا، سیب‌زمینی چیلی لبنانی، چیکن تندر)، سالاد (سالاد فتوش، تبوله)، پیتزا (مارگاریتا، پپرونی، چهار پنیر)، غذای اصلی (استیک آنتیکا، چیکن آنتیکا)، ساندویچ (فاهیتا، فیلادلفیا)، ‌پاستا، شیک، کیک و دسر، نوشیدنی گرم، آب‌میوه، عرقیات، اسموتی، قهوه، ماکتل، چای و دمنوش دست به انتخاب بزنید. کافه رستوران آنتیکا علاوه‌ بر غذا و نوشیدنی، قلیان نیز سرو می‌کند.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۳۰۲۹
  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت غرب، مجتمع بام‌لند، بلوک A2، کافه رستوران آنتیکا (نمایش روی نقشه)

کافه رستوران وارف

اجرای موسیقی زنده در فضای باز رستوران وارف

عکاس: اشکان احمدی

وارف، شامل بستنی‌فروشی، رستوران و کافی شاپ می‌شود که در منوی آن، از پیتزا و ساندویچ تا پاستا و نوشیدنی، میان‌وعده، قهوه، دسر و بستنی به چشم می‌خورد. میکس برگر، ساندویچ استیک و قارچ، ساندویچ هات ویژه، اسپرینگ رول، بیف آلفردو، چیکن فلورنتین، فاهیتا گوشت، بشقاب مرغ ایتالیایی، سالاد (سالاد سزار گریل، سالاد پاریس، سالاد اسفناج) و... از جمله غذاهایی هستند که از خوردن آن‌ها در کافه رستوران وارف لذت خواهید برد. برای صبحانه نیز می‌توانید صبحانه انگلیسی، صبحانه ایرانی، املت، پنکیک مخصوص، عدسی،‌ کالیفرنیا و... را سفارش دهید.

وارف یکی از کافه های تهران در کنار دریاچه چیتگر است که علاوه بر فضای سرپوشیده می‌توانید از فضای باز نیز استفاده کنید. گلدان‌های رنگی و قاب عکس‌های رنگارنگ، حس‌وحال متفاوتی به فضای آن بخشیده‌اند که لذت صرف غذا را مضاعف می‌کنند.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۱۴
  • آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شههید همت، خیابان صدف، مجتمع تجاری بام‌لند، بلوک C، کافه رستوران وارف (نمایش روی نقشه)

کافه رستوران کرد ونوشک

رستورانی سنتی با صندلی های چرمی با سقف چوبی

عکاس: پیام فهیمی

رستوران ونوشک با غذاهای اصیل ایرانی، فضایی دنج و آرام، محیطی کاملا بهداشتی، کارکنان مجرب و حرفه‌ای، کلیه مشتریان خود را راضی نگه می‌دارد. این مجموعه با اجرای موسیقی زنده فارسی، از جمله رستوران های موسیقی زنده تهران به شمار می‌رود.

خورشت خلال کرد ونوشک را حتما امتحان کنید که با ترکیب خلال بادام، گوشت گوساله، پیاز، زرشک سیاه، گلاب، چوب دارچین، رب خانگی، هل، لیمو و روغن کرمانشاهی حسابی خوشمزه و لذیذ است. از دیگر غذاهای پرطرفدار رستوران می‌توان به چلو ایرانی با خوراک اضافه، خوراک دنده کباب کرمانشاهی، خوراک کباب اسمعلی سنقر و خوراک کباب کوبیده طاق بستانی اشاره کرد. سایر غذاهای منوی کافه رستوران کرد ونوشک را خوراک ماهی کباب زریوار، خوراک جوجه‌کباب با استخوان طاق بستانی، چلو ماهیچه، ترشی زو، ونوشک ترشی، بورانی کنگر و نوشیدنی تشکیل می‌دهند. سه مدل دوغ در این محل سرو می‌شود، به نام‌های دوغ کز، دوغ ونوشک و دوغ خص که باید در کنار غذایتان سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید.

ماست و بورانی بادمجان و نان سنتی و زیتون روی سبد حصیری

عکاس: پیمان فصاحتی

صبحانه‌های این رستوران نیز رنگ‌وبوی کردی دارند و شامل قاورمه (دل، جگر، قلوه، خوش‌گوشت و سیب‌زمینی)، املت کنگر، آش عباسعلی، شپله، سولکه (پنیر محلی)، کره، سرشیر، عسل طبیعی مریوان، تخم‌مرغ و پنج معجون (معجون توت، خرما، ارده، انگور، کنجد) می‌شود. قطعا صرف صبحانه‌ای متفاوت با نان تازه‌ای که در رستوران پخته می‌شود، روز شما را خواهد ساخت.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۶۵
  • آدرس: تهران، دریاچه چیتگر، مجتمع تجاری تفریحی بام‌لند، بلوک A، پلاک F1، کافه رستوران کرد ونوشک (نمایش روی نقشه)

کافه قمر

رستورانی با دکوراسیون چوبی و مبلمان رنگی

عکاس:‌ علیرضا فرجامی

کافه قمر بام‌لند یکی از بهترین کافه رستوران‌های بام‌لند است که به‌لطف منظره زیبای دریاچه چیتگر، طراحی داخلی به سبک عربی، کیفیت خوب غذاها و... مشتریان زیادی را جذب خود می‌کند.

پرطرفدارترین غذاهای منو در کافه قمر، پیتزا بیروتی، پاستا آلفردو، پیتزا مخصوص قمر و پیتزا بعلبکی هستند. علاو بر این، می‌توانید انواع برگر (چیز برگر، دبل برگر، ماشروم چیز برگر)، پاستا و لازانیا (پاستا اربیتا)، غذای اصلی (رپ مرغ، بشقاب کبه)، پیش‌غذا (حمص، باباغنوج، سیب‌زمینی سرخ‌کرده با سس قارچ و پنیر)،‌ سالاد و نوشیدنی را نوش جان کنید. کیک، میان‌وعده، صبحانه و قلیان عربی نیز در این کافه سرو می‌شود.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۹۲
  • آدرس: تهران، شهرک راه آهن، خیابان صدف، مجتمع بام‌لند بلوک A، رستوران قمر (نمایش روی نقشه)

کافه رستوران رولینجا

برگر و سیب زمینی سرخ شده در سینی چوبی

عکاس: The Food Hunter

کافه رستوران رولینجا نیز از آن دست محل‌های عالی در بام‌لند است که می‌توانید حین صرف غذا، از تماشای دریاچه چیتگر لذت ببرید.

اگر به این کافه رستوران بروید، گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار می‌گیرد. از بشقاب ساندویچ (بشقاب ساندویچ وجی فرومانژ، بشقاب ساندویچ بیف تانگ) و سالاد (سالاد یونانی، سورپرایز سالاد) تا سیب‌زمینی (چیکن پتیتو، کلاسیک پلاس پتیتو)، استافد چیکن (وجی استافد چیکن، کراکف استافد چیکن)، پنینی (پنینی دل‌باز کراکف)، استیک، کاتانا، کیک، آب‌میوه، قهوه، چای و شربت در منوی آن وجود دارد.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۰۴
  • آدرس: تهران، بام‌لند، بلوک C، طبقه دوم، کافه رستوران رولینجا (نمایش روی نقشه)

کافه امضا

کیک شکلاتی با دو لیوان قرمزرنگ نوشیدنی

عکاس: خالد رحیمی

کافه امضا در مجموعه بام‌لند قرار گرفته است و علاوه بر فضای داخلی، تراسی مشرف به دریاچه دارد که می‌توانید از منظره دریاچه نیز استفاده کنید. دکوراسیون داخلی بسیار شکیل و زیبای این کافه نیز باعث می‌شود که محیطی آرام برای دوری از دغدغه‌های روزمره در اختیارتان قرار بگیرد.

در منوی کافه امضا، سالاد، گریل، پنینی، برگر، پاستا، دسر، نوشیدنی گرم، قهوه، نوشیدنی سافت، فراپه و قهوه سرد به چشم می‌خورد که برای افراد عاشق فست‌فود، انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد.

از نقاط قوت کافه می‌توان به ارائه بهترین صبحانه های تهران اشاره کرد که از صبحانه انگلیسی و ایرانی تا پیگی، وافل، املت و پنکیک در آن پیدا می‌شود. ضمن اینکه علاقه‌مندان به قلیان، امکان سفارش آن را در این محل دارند.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۹۸- ۰۹۱۹۹۸۳۳۵۳۵
  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت غرب، دریاچه چیتگر، مجتمع بام‌لند، بلوک C3، طبقه دوم، کافه امضا (نمایش روی نقشه)

کافه رستوران بلک لانژ

پیتزای استیک در کنار چشم انداز دریاچه

عکاس: Golden A P

کافه رستوران بلک لانژ به‌واسطه چشم‌انداز بسیار زیبا، فضای بزرگ و شیک، امکان کشیدن سیگار، برخورد مناسب کارکنان، محلی ایدئال برای صرف یک وعده غذای لذیذ به حساب می‌آید.

در این کافه رستوران علاوه بر پیش‌غذا که شامل بشقاب مزه گرم، اسپرینگ رول، فرنچ فرایز آلفردو و... می‌شود، سالاد، ساندویچ (پنینی مرغ و جعفری، پنینی بوقلمون، برگر)، پاستا، پیتزا و بشقاب‌ها (جوجه تندوری، چیکن استیک، شاه میگو کبابی) نیز در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل می‌توانید بستنی‌ها، شیک‌ها، کیک و دسر، چای و دمنوش، اسموتی، نوشیدنی سرد و گرم، آب‌میوه، قهوه‌های سرد و قهوه را نیز سفارش دهید. صبحانه انگلیسی، پنکیک، نوتلا، املت سوجوک و... نیز در منوی صبحانه وجود دارد. انواع قلیان‌های مختلف در این کافه سرو می‌شود که در صورت علاقه می‌توانید در کنار صرف غذا، از قلیان نیز استفاده کنید.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۱۸۲
  • آدرس: تهران، دریاچه چیتگر، مجتمع تجاری تفریحی بام‌لند، بلوک C3، طبقه اول، کافه رستوران بلک لانژ (نمایش روی نقشه)

کافه ایلی

ساختمان کافه ایلی و فضای باز برای نشستن مشتریان

عکاس: امیر نیکرو

کافه ایلی یکی دیگر از کافه‌های نزدیک به دریاچه چیتگر است که نه‌تنها امکان استفاده از فضای داخلی آن وجود دارد؛ بلکه می‌توانید از محیط بیرونی و نزدیک به دریاچه نهایت لذت را ببرید. از آنجا که فضای بیرون کافه در فصل سرد سال مجهز به وسایل گرمایشی است، در همه فصول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قهوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد (کافه لاته، کاپوچینو ونیزی، فراپه آل کافه)، چای و دمنوش‌های گیاهی (چای ماسالا، چای ترکی با باقلوا)، کیک‌ و دسر (چیز کیک، براونی، کیک هویج و...) نوشیدنی‌های تازه (موکتل قرمز، اسموتی پرتقال و هلو)، ساندویچ و سالاد (کلاب کلاسیک، رست بیف و قارچ، بروسکتای گوجه، سالاد پنیر ریکوتا و سس پستو) منوی این کافه را تشکیل می‌دهند. این کافه انتخاب بسیاری از مشتریان برای صرف صبحانه است که می‌توانند از بین صبحانه کنتیننتال همراه با سوسیس، صبحانه ایرانی، املت سورپرایز، صبحانه صبح بخیر ایتالیا و... یک وعده غذای دلچسب نوش جان کنند.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۹۹۴
  • آدرس: تهران، مجموعه تجاری بام‌لند، بلوک A، کافه ایلی (نمایش روی نقشه)

کافه رستوران دوکاتی

فضای بیرونی کافه دوکاتی باملند

عکاس: علیرضا کیخا

کافه رستوران دوکاتی، طرفداران زیادی بین افراد عاشق موتورهای دوکاتی دارد؛ زیرا المان‌های مربوط به این موتورهای مسابقه‌ای در گوشه‌وکنار کافه دیده می‌شود. این کافه رستوران دو طبقه دارد و در دو بخش فضای سرپوشیده و سرباز از مشتریان خود پذیرایی می‌کند.

کافه دوکاتی با منوی متنوعی از پیش‌غذاها، قهوه دمی، ساندویچ (پنینی مرغ، ساندویچ بوقلمون)، پاستا (پنه کاربونارا)، کیک و دسر (پای سیب،‌ دبل چاکلت، ترامیسو)، شیک، قهوه، قهوه سرد، دمنوش، نوشیدنی سرد و گرم، انتخاب را برای هر سلیقه‌ای آسان کرده است. صبحانه با مواردی همچون املت گوجه‌فرنگی، صبحانه ایرانی و انگلیسی، پنکیک، فرنچ تست و وافل، گزینه‌های خوبی برای آغاز روزی مملو از فعالیت هستند.

استفاده از مواد خوراکی تازه و تهیه روزانه، فضای دنج و متفاوت در کنار دریاچه چیتگر، سرو و پذیرایی توسط کادر حرفه‌ای و خوش‌برخورد، سرویس قلیان عربی، امکان برگزاری مراسم و جشن تولدها با پرداخت ورودی جداگانه، از جمله مزایای دوکاتی به حساب می‌آیند.

  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۱۵۰
  • آدرس: تهران، دریاچه چیتگر، مجموعه بام‌لند، کافه رستوران دوکاتی (نمایش روی نقشه)

کافه دوناتو

دوناتو نیز یکی دیگر از کافه‌های زنجیره‌ای تهران است که شعبه بام‌لند آن در کنار منظره‌ای بی‌نظیر از دریاچه چیتگر، مشتریان را به صرف دونات، چای و قهوه دعوت می‌کند. با اینکه کافه مذکور فضای پذیرایی کمی دارد؛ می‌توانید دونات‌ها را به‌صورت بیرون‌بر تهیه کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. منوی نوشیدنی دوناتو بام‌لند از بقیه شعب مختصرتر است؛ اما واقعا در چنین محیطی می‌چسبد.

دونات‌های تازه هرروز از ساعت ۱۱ صبح تا چهار بعدازظهر به فروش می‌رسد که از آن جمله می‌توان به رینگ دونات با تاپینگ شکلات سفید و پودر پسته، فیلد دونات با فیلینگ کرم کاستارد و قهوه، رینگ دونات با تاپینگ گلیز بلک بری و میوه بلک بری، ‌دونات بلک فارست، سالتد کارامل و... اشاره کرد. در این میان، دونات نوتلا، دونات شوکوناتس و دونات کریسپی جزو پرطرفدارترین‌ها هستند. قهوه و نوشیدنی گرم، چای و دمنوش، نوشیدنی سرد و شیک نیز در این کافه ارائه می‌شود.

  • تلفن: ۰۹۰۲۳۰۰۸۷۶۷
  • آدرس: دریاچه چیتگر، خیابان موج، بلوار صدف، مجموعه بام‌لند، ورودی B، کافه دوناتو (نمایش روی نقشه)

کافه دوناتو با فضای روباز برای نشستن مشتری

منبع عکس: سایت donutto.cafe

در این مقاله از کجارو سعی کردیم، رستوران‌ها و کافه‌های بام‌لند را معرفی کنیم. اگر تاکنون فرصت استفاده از هر یک از رستوران‌ها را داشته‌اید، تجربه و نظر خود را با کاربران ما در میان بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین رستوران های بام لند چیتگر کدامند؟

رستوران رویال لانژ، رستوران ته دیگ، رستوران چراغان، چلوکباب رفتاری، رستوران شاندیز، رستوران باب البحر، رستوران بی کباب، رستوران روتی، رستوران کوبابا و رستوران زاهد العراقی بهترین رستوران های بام لند هستند.

رستوران‌های ایرانی بام ‌لند کدامند؟

رستوران شاندیز بام‌لند ، چلو کباب رفتاری ، رستوران چراغان رستوران ته دیگ و رستوران ر.یال لانژ از جمله رستوران‌های ایرانی بام لند هستند

بهترین کافه‌های باملند کدامند؟

کافه دوناتو ،کافه رستوران دوکاتی کافه ایلی ،کافه رستوران بلک لانژ ،کافه امضا ،کافه رستوران رولینجا ، کافه قمر کافه رستوران کرد ونوشک ، کافه رستوران وارف کافه روژ ، کافه شمرون و رستا از جمله بهترین کافه‌های بام‌لند هستند.

رستوران‌های بین‌المللی بام لند کدامند؟

رستوران باب البحر ،رستوران بی کباب ،رستوران روتی ،رستوران کوبابا رستوران زاهد العراقی و مَم‌مَد استیک هاوس بهترین رستوران‌هلی بین‌المللی بان لند محسوب می‌شوند.

عکس کاور: علی منصوری

مطالب مرتبط:

دیدگاه