شرایط استثنایی خرید ملک در ترکیه برای ایرانیان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
شرایط استثنایی خرید ملک در ترکیه برای ایرانیان

خرید ملک در ترکیه یکی از راه‌های اخذ تابعیت و اقامت این کشور است؛ البته قیمت خانه در ترکیه تعیین می‌کند که به متقاضی اقامت یا تابعیت داده شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ترکیه از جمله کشورهایی است که به افراد بیگانه در صورت خرید ملک اقامت و تابعیت اعطا می‌کند. قیمت خانه در ترکیه تعیین می‌کند که به متقاضی اقامت یا تابعیت داده شود. در این مطلب می‌خواهیم از شرایط استثنایی خرید خانه در ترکیه بگوییم و راه دریافت پاسپورت ترکیه با هزینه‌ای کمتر و حتی دریافت سود بسیار مناسب را به شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه این مطلب اطلاعات کامل در مورد شرایط استثنائی خرید ملک در ترکیه را بیان خواهیم کرد.

قوانین اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه

طبق قوانین کشور ترکیه شخصی که در این کشور ملکی به ارزش حداقل ۶۰,۰۰۰ دلار خریداری کند، می‌تواند اقامت کشور ترکیه را دریافت کند. در واقع این اقامت نوعی اقامت موقت است که هر سه سال یک بار باید تمدید شود. برای تمدید اقامت باید ملک خریداری شده همچنان در تملک شما باشد. نکته‌ای که در این مسئله حائز اهمیت است این است که این اقامت به تابعیت کشور ترکیه منجر نمی‌شود و شخص امتیازات یک شهروند ترکیه را با خرید ملک با این قیمت نخواهد داشت. به عبارت دیگر شما در این نوع اقامت اجازه کار نخواهید داشت و تنها در صورتی که یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرما داشته باشید و کارفرما قصد استخدام شما را داشته باشد می‌توانید مشغول به کار شوید. در واقع در این روش شما باید نوع اقامت خود را به اقامت کاری تبدیل کنید. به‌دلیل همین محدودیت‌ها این روش محبوبیت چندانی ندارد و اغلب افراد برای برنامه تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک اقدام می‌کنند.

قوانین اخذ پاسپورت از طریق خرید ملک در ترکیه

با خرید خانه در ترکیه متقاضیان می‌توانند به تابعیت کشور ترکیه نیز برسند. اما طبق قوانین این کشور متقاضی می‌بایست ملکی حداقل به قیمت ۲۵۰ هزار دلار آمریکا خریداری کند. در این حالت شخص متقاضی می‌تواند به‌صورت مستقیم پاسپورت و تابعیت کشور ترکیه را دریافت کند و به شهروند ترکیه‌ای تبدیل شود. در این روش شخص متقاضی تمامی امکانات شهروندی ترکیه را خواهد داشت و می‌تواند در این کشور اجازه کار داشته باشد و فرزندان او تحصیلات رایگان داشته باشند. از طرفی تابعیت کشور ترکیه نیاز به تمدید ندارد و شخص متقاضی به هر میزان که بخواهد می‌تواند در داخل کشور ترکیه یا خارج از این کشور زندگی کند. اما یکی از شروطی که در این حالت وجود دارد این است که متقاضی باید ملک خریداری شده را به‌مدت حداقل سه سال نگهداری کند و از فروش آن خودداری کند. زیرا در صورت فروش ملک تابعیت متقاضی از بین خواهد رفت. این روش یکی از سریع‌ترین راه های کسب پاسپورت در یک کشور خارجی است. با دریافت پاسپورت ترکیه بسیاری از محدودیت‌هایی که شهروندان ایرانی برای سفر به کشورهای دیگر و انجام معاملات تجاری دارند، برطرف می‌شود.

قیمت استثنایی برای خرید ملک ارزان در ترکیه

سوالی که بسیاری از افراد مطرح می‌کنند این است که آیا می‌توان با مبلغ کمتری در کشور ترکیه ملک خرید و پاسپورت این کشور را کسب کرد؟

خوشبختانه برخی موسسات از جمله موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش)، امکانی را فراهم آورده‌اند که شما در پروژه‌های خاصی سرمایه‌گذاری کنید و با پرداخت مبلغ کمتری تابعیت ترکیه را کسب کنید.

این شرایط استثنایی خرید ملک در ترکیه فراهم شده است و متقاضیان می‌توانند با هزینه کمتری به تابعیت کشور ترکیه دست پیدا کنند و حتی سود قابل توجهی نیز از این سرمایه‌گذاری به دست آورند. در این پروژه ها شخص متقاضی به‌جای ۲۵۰ هزار دلار تنها ۱۵۰ تا ۱۷۰ هزار دلار آمریکا را در خرید ملک هزینه می‌کند و مابقی قیمت ملک را از اجاره ملک خریداری شده به‌صورت اقساطی پرداخت می‌کند و تابعیت کشور ترکیه را از همان ابتدا دریافت می‌کند. در واقع ملکی که خریداری می‌شود به‌مدت چهار سال در اختیار مالک اولیه پروژه باقی می ماند و از اجاره آن بقیه قیمت ملک پرداخت می‌شود. در این حالت استثنایی فرد متقاضی حتی می‌تواند از ملک خود در هر سال یک ماه استفاده کند یا اینکه به‌جای این یک ماه، مبلغ ۱۰,۰۰۰ دلار را سالانه به‌صورت سود دریافت کند که این مبلغ هزینه یک سال زندگی متقاضی را در کشور ترکیه نیز فراهم می‌کند. چنین شرایط استثنایی که با هزینه کمتر در مدت بسیار کوتاه به پاسپورت ترکیه رسید و سود نیز دریافت کرد، بی‌نظیر بوده و موسسه حقوقی ملک پور می‌تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

رپورتاژ

مزایای کسب تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک

از مزایای خرید ملک در ترکیه می‌توان به قیمت پایین املاک نسبت به کشورهای اروپایی اشاره کرد؛ زیرا شما با هزینه‌ای مساوی در خرید ملک نسبت به اروپا می‌توانید خانه های بسیار مدرن‌تر، بزرگ‌تر و با امکانات بهتر خریداری کنید. آب و هوای کشور ترکیه نیز بسیار معتدل و مناسب بوده و مناظر طبیعی بسیار زیبایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هزینه زندگی در کشور ترکیه نیز پایین است و شما می‌توانید با هزینه‌ای مناسب در این کشور زندگی کنید و سود دریافتی از سرمایه‌گذاری نیز برای زندگی شما در این کشور کافی است. تابعیت کشور ترکیه نیز این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد به ۵۲ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید و محدودیتی برای انجام معادلات تجاری بین المللی نداشته باشید. امکان تحصیل رایگان فرزندان شما در موسسات آموزشی، مدارس و دانشگاه‌های دولتی این کشور از دیگر مزایای خرید ملک در ترکیه است.

سخن پایانی

همان طور که ذکر شد خرید ملک در ترکیه و گرفتن تابعیت این کشور نیازمند سرمایه‌گذاری ۲۵۰ هزار دلاری است، اما موسسه حقوقی ملک پور شرایط استثنایی خرید ملک در ترکیه را فراهم کرده است و می‌توانید تنها با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ تا ۱۷۰ هزار دلار آمریکا به تابعیت این کشور برسید و در کنار این سرمایه‌گذاری سود ۱۰ هزار دلاری سالانه نیز دریافت کنید، که برای زندگی در ترکیه کافی است. به عبارت دیگر شما سرمایه‌گذاری بسیار کمتری انجام داده‌اید و سود سالانه نیز دریافت می‌کنید، اما در این حالت تنها شما ملک خود را به‌مدت چهار سال اجاره می‌دهید و از اجاره آن ملک مابه‌التفاوت قیمت ملک خریداری شده پرداخت می‌شود. این شرایط استثنایی برای مدت زمان کوتاهی فراهم است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه