سفر به آمستردام در دوران پساکرونا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
سفر به آمستردام در دوران پساکرونا

اگر از بین کشورها بخواهید شهری را انتخاب کنید که هیجان‌انگیز و آرامش بخش باشد،‌ می‌توان آمستردام را پیشنهاد کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

فکر سفر کردن با گسترش ویروس کووید ۱۹ از ذهن بسیاری از مردم بیرون رفته بود. تمامی مردم جهان چشم انتظار دریچه‌ای بودند تا بتوانند مانند قبل از مرزها بگذرند. حالا زمان آن رسیده که تجربه‌های جدیدی وارد زندگی‌هایمان شود. واکسن‌های بسیاری در سراسر جهان به وجود آمدند و سفر کردن از آرزو به واقعیت بدل شد. اگر از بین کشورها بخواهید شهری را انتخاب کنید که هیجان‌انگیز و آرامش بخش باشد،‌ می‌توان آمستردام را پیشنهاد کرد. آمستردام سرشار از جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی است. حتما می‌دانید که این شهر پایتخت هلند است و طبیعتی بی‌نظیر دارد. به همین دلیل تورهای بسیاری به مقصد آمستردام برپا شده و پرواز تهران آمستردام رونق خوبی پیدا کرده است. پس بیاید این شهر را بهتر بشناسیم.

رپورتاژ

آمستردام شهر رنگ‌ها

تصویرخانه‌های رنگارنگ با منظره‌ دریاچه و قایق‌های کوچک را دیده‌اید. آمستردام، شکل و شمایل قدیمی خود را حفظ کرده و همین عامل جاذبه‌ بیشتری برای شهر و توریست‌ها رقم زده است. سرسبزی و گل‌های رنگارنگ در جای‌جای شهر نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. یکی از میدان‌های تاریخی و زیبای آمستردام، Dam نام دارد و به یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر تبدیل شده است. در اطراف این میدان مراکز خرید بسیاری قرار دارد. بسیاری از مردم در ساعات مختلفی از روز دور این میدان جمع می‌شوند و اوقات خود را می‌گذارند. ساختمان‌های قدیمی و تاریخی که اطراف این میدان وجود دارد، ابهت تاریخی این شهر را به رخ می‌کشد. برخی از مردم برای رزرو هتل آمستردام، منطقه‌ دم را انتخاب می‌کنند. چراکه با یک تیر دو نشان زده‌اند و دسترسی مناسبی به جاذبه‌های تاریخی و گردشی شهر آمستردام خواهند داشت.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری آمستردام، دوچرخه‌سواری مردم است. بوق‌های ممتد و آلودگی با این شهر غریبه هستند. جالب است بدانید که بسیاری از مردم دوچرخه‌هایشان به داخل کانال آب می‌افتد؛ این اتفاق امری عادی است. حال و هوای تاریخی آمستردام با گل‌های رنگارنگ، هوس شکم‌گردی را در مهمانان این شهر زنده می‌کند. کافه‌ها و رستوران‌های این شهر بهترین مکان برای خوش‌گذرانی و آشنایی با فرهنگ مردم آمستردام است.

رپورتاژ

سفری به دل تاریخ

آمستردام در قرون‌وسطا شکل گرفت و قرن‌ها بعد تبدیل به یکی از مهمترین بنادر تجاری اروپا شد. موزه‌‌های این شهر تاریخ را آن را به تصویر کشیده‌اند. موزه شکنجه، موزه ون گوگ و مادام توسو در این شهر قرار دارد. به همین دلیل به آن شهر موزه ها می‌گویند. خانه‌های زیبا و رنگارنگ در نوار کانال آب آمستردام قرار گفته‌اند و زیبایی شهر را دوچندان کرده است. بسیاری از مردم به‌دنبال بلیط هواپیما ارزان برای سفر به آمستردام هستند. چراکه گردشگران بسیاری برای دیدن جاذبه‌های این شهر سر از پا نمی‌شناسند. سفر به آمستردام، پیچ‌وخم‌های خودش را دارد و برای همین، باید تمامی امور آن بی‌نقص انجام شود. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بهترین انتخاب، می‌تواند فلای تودی به شمار بیاید. به عبارتی می‌توانید ارزان‎‌ترین بلیط هواپیما بسیاری از ایرلاین‌ها را خریداری کنید و در تقویم قیمتی فلای تودی بهترین قیمت، هتل و بلیط را رزرو کنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه