با خاص ترین هتل های جهان آشنا شوید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
با خاص ترین هتل های جهان آشنا شوید

در این مطلب تعدادی از هتل‌های خاص جهان را به شما معرفی می‌کنیم که که اقامت در آن‌ها تجربه‌ای عالی و جالب محسوب می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اقامت در سفر یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است و به همین دلیل بسیاری از افراد اهمیت بسیاری به آن می‌دهند؛ حتی گاهی اوقات هتل‌ها تنها جایی برای خواب و ماندن نیستند و به‌عنوان مقصدی برای گردشگران مطرح می‌شوند. به همین دلیل است که برخی برای رزرو هتل زمان زیادی را صرف بررسی گزینه‌های متنوع می‌کنند و گاهی دچار سردرگمی زیادی می‌شوند. در این مطلب تعدادی از هتل‌های خاص جهان را به شما معرفی می‌کنیم که بسیاری از افراد برای رزرو آن‌ها سر و دست می‌شکنند، چراکه اقامت در آن‌ها را تجربه‌ای عالی و جالب برای خود می‌دانند.

رپورتاژ

هتل زرافه مانور (Giraffe Manor)

هتل زرافه مانور هتلی در کنیا است که به‌عنوان یکی از عجیب‌ترین هتل‌های دنیا از آن یاد می‌شود. اگر دوست دارید صبحانه یا چای بعدازظهر را با حضور یک زرافه نوش جان کنید یا هر زمان که دل‌تان خواست پنجره اتاق‌تان را باز کنید و زمان‌تان را به نوازش یک زرافه بگذرانید، هتل زرافه مانور انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. در اینجا زرافه‌ها تا نزدیکی مهمانان می‌آیند و از غذای آن‌ها می‌خورند و مورد نوازش قرار می‌گیرند.

هتل جرثقیلی فارالدا (Faralda)

به نظر شما با یک جرثقیل از کار افتاده چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ حتما باید اوراقش کنید؟ البته که نه! کافی است مثل هلندی‌ها کمی خلاقیت به خرج دهید و آن را تبدیل به هتل کنید تا درآمد خوبی نصیب‌تان شود. هتل جرثقیلی فارالدا یکی از پرطرفدارترین هتل‌ها در هلند است که با داشتن سه سوییت، جکوزی، استودیو تماشای فیلم و... فضای خوبی را برای اقامت در ارتفاع ۵۰ متری در اختیار مهمانان می‌گذارد.

هتل ایکس‌وی‌ای آرت (XVA Art Hotel)

هتل بوتیک ایکس‌وی‌ای آرت یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های دبی است که اقامت در فضایی با سبک بوهو را برایتان ممکن می‌کند. این هتل مملو از آثار هنری عربی و آثار مینیمالیستی است و ۱۳ اتاق با تزیینات و دکوراسیون مختلف دارد. در اینجا می‌توانید از آرامش فضا لذت ببرید و به‌ویژه اگر طرفدار سبک بوهو هستید، حسابی لذت ببرید.

هتل فانتری لند (Fantasyland Hotel)

این هتل در کشور کانادا قرار دارد و دارای ۱۲۰ اتاق با تم‌های مختلف است. انتخاب با خودتان است که می‌خواهید به فضا بروید، به سرزمین‌های خیالی سفر کنید، روی تختخواب ماشینی بخوابید یا اتاقی هنری را رزرو کنید. در اینجا برای هر سلیقه‌ای، اتاقی وجود دارد و خبری از دکوراسیون یکنواخت و تعریف‌شده هتل‌ها نیست.

رپورتاژ

سوییت‌های غار عثمانی (Ottoman Cave Suites)

ترکیه کشوری است که به‌راحتی می‌توانید به آن سفر کنید. با رزرو هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما به‌راحتی می‌توانید سفر خود را به این کشور ترتیب دهید. یکی از خاص‌ترین هتل‌های این کشور هتلی در دل غار است که سوییت‌های آن دکوراسیونی به سبک امپراتوری عثمانی دارند. این هتل در منطقه کاپادوکیه و شهر گورمه واقع شده است.

آسان ترین راه رزرو هتل در سراسر دنیا

برای رزرو هتل در هر نقطه از جهان، کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و به بخش هتل‌های خارجی بروید. پس از مشخص کردن مقصد و تاریخ سفرتان، می‌توانید لیستی از هتل‌های در دسترس را ببینید. هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید و هزینه رزرو هتل را با کارت‌های عضو شتاب بپردازید. به همین راحتی رزرو هتل شما در هر نقطه از دنیا انجام می‌شود. دیگر نیازی نیست دغدغه مراجعه و تماس با دفاتر خدمات مسافرتی را داشته باشید یا برای پرداخت هزینه هتل‌ها در کشورهای دیگر، دچار دردسر شوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه