بهترین تورهای ترکیه نوروز 99

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات جمعه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین تورهای ترکیه نوروز 99

ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگران داخلی برای سفر در ایام تعطیلات نوروز محسوب می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بهار یکی از مناسب‌ترین فصل‌ها برای سفر و گشت‌وگذار است. مخصوصا در ایام تعطیلات نوروز، بسیاری از افراد، فرصت اینکه بتوانند به‌همراه خانواده چند روزی را دور از استرس کاری بگذرانند را پیدا می‌کنند. چراکه در سایر روزهای سال به‌دلیل مدرسه کودکان یا مشغله کاری، نمی‌توان برای سفرهای چندروزه با خیال راحت برنامه‌ریزی کرد. یکی از بهترین فرصت‌ها برای تجربه سفری بهاری با نوروز 99 انتخاب یکی از مقصدهای گردشگری ترکیه مانند آنتالیا یا استانبول است.

تور آنتالیا نوروز 99؛ فرصتی عالی برای سفری لوکس

تور آنتالیا نوروز 99 فرصتی عالی برای سفری لوکس به یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است. مسافران می‌توانند در این سفر، در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا اقامت داشته باشند. در نتیجه، یک مسافرت عالی و لاکچری را بدون در نظر گرفتن مدت زمان سفر خود تجربه کنند. آنتالیا به دلیلی توریستی بودن آن، هتل‌های ۵ ستاره با امکانات عالی دارد. اگر تصمیم نهایی خود را گرفته‌اید، می‌توانید سریع با آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و یکی از هتل‌های لوکس آنتالیا را رزرو کنید. حتی اگر شرایط هوایی مناسب نباشد، می‌توانید از تفریحات آبی و استخرهای سرپوشیده این هتل‌ها استفاده کنید.

رپورتاژ

شرایط تور نوروزی آنتالیا

تور نوروزی آنتالیا یکی از تورهای بسیار محبوب و پرفروش است. ازاین‌رو آژانس مقتدرسیر به‌عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی همواره سعی دارد تا بهترین و با کیفیت‌ترین سفرهای ممکن را با توجه به سلیقه مشتری برای‌ آن‌ها برگزار کنند. خطوط هوایی که توسط این آژانس رزرو می‌شود سان اکسپرس، قشم ایر، ماهان و ایران ایر است. البته پروازهای ترکیه‌ای نیز در لیست ایرلاین‌های قابل رزرو وجود دارد که هزینه سفر با این پروازها کمی بالاتر است. بنابراین، گردشگران می‌توانند مناسب‌ترین تاریخ را برای سفر خود انتخاب کنند و با یکی از معتبرترین ایرلاین‌ها به‌سمت مقصد پرواز کنند.

تور آنتالیا به‌صورت بسته‌های ۶ شب و ۷ روز اجرا می‌شوند. علاوه بر آن، آژانس مقتدرسیر تور ترکیبی ۹ شب و ۱۰ روزه استانبول و آنتالیا را برای تورهای نوروزی خود نیز تدارک دیده است. تعطیلات نوروزی یکی از بهترین فرصت‌ها برای داشتن تجربه چنین سفری است. گردشگران با انتخاب این تور ترکیبی می‌توانند به‌طور هم‌زمان از پایتخت گردشگری ترکیه و یکی از زیباترین شهرهای توریستی ساحلی ترکیه دیدن کنند. همچنین، با انتخاب این بسته، کل ایام تعطیلات نوروزی خود را مدیریت خواهند کرد.

تور استانبول نوروز 99؛ سفر به پایتخت گردشگری ترکیه

در چند سال اخیر، کشور ترکیه به‌دلیل آداب‌ورسوم و فرهنگ غذایی و همچنین فاصله نزدیکی که با ایران دارد، به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری ایرانیان تبدیل شده است. حال در بین شهرهای ترکیه بازار تور استانبول به‌دلیل اینکه عنوان پایتخت گردشگری این کشور را به خود گرفته است همواره داغ است. از طرفی دیگر، تعطیلات عید نوروز بهترین فرصت را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای از سفر خود با تور نوروز استانبول لذت ببرند.

در سفر خود با تور استانبول حتما از مراکز خرید متنوع و میدان تاکسیم آن دیدن کنید. گردشگران می‌توانند اجناس بسیار با کیفیت را با قیمت‌های مناسب تهیه کنند. حتی اگر زیاد اهل خرید نیستید، باز هم قدم زدن در خیابان‌های استانبول و ویترین گردی می‌تواند برای شما جذابیت زیادی داشته باشد.

رپورتاژ

دیدنی‌های استانبول

  • تنگه بسفر
  • موزه ایاصوفیا
  • مسجد سلطان احمد
  • مسجد دولما باغچه
  • مسجد سلیمانیه
  • آکواریوم بزرگ استانبول

آژانس مقتدرسیر به‌صورت بسته‌های ۴ شب و ۵ روز، ۵ شب و ۶ روز، ۶ شب و ۷ روز تور نوروز استانبول 99 را برگزار می‌کند. مسافران می‌توانند به تعداد روزهایی که برای سفر خود برنامه‌ریزی کرده‌اند، یکی از این تورها را انتخاب کنند. خدمات رایگان ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان از جمله امکاناتی هستند که در این تور می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.از نظر ما استانبول یکی از مناسب‌ترین تورها برای ایام تعطیلات عید است. اگر به فکر سفر به استانبول در تعطیلات خود هستید اصلا شک نکنید و همین الان با یکی از کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید. آن‌ها تمامی راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. علاوه بر آن می‌توانید از کارشناسان مربوطه در مورد نوع پرواز و نوع هتلی که قصد اقامت دارید کمک بگیرید. همچنین، می‌توانید از طریق وب‌سایت تورهای ارائه شده در آن تاریخ را با توجه به شرایط خود بررسی و بهترین تور استانبول نوروز 99 را رزرو کنید.

مطالب مرتبط:

منبع ویرلن

دیدگاه