اجاره ویلا در شهرک دریاکنار با ویلایار

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۳
اجاره ویلا در شهرک دریاکنار با ویلایار

برای اینکه در سفر خود به استان مازندران ویلای ایدئال خود را رزرو کنید، چرا یکی از ویلاهای لوکس و لاکچری شهرک دریاکنار را انتخاب نمی‌کنید؟

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شهرک گردشگری دریاکنار که در فاصله‌ کمی از خط ساحل زیبای دریای خزر و نزدیکی شهرستان بابلسر با بسیاری از امکانات خارق‌العاده واقع شده است. در این میان سایت ویلایار، بیش از صدها اقامتگاه و ویلاهای متنوع را بدون واسطه در شهرک توریستی دریاکنار در اختیار شما قرار می‌دهد. شما به‌راحتی با کمی جست‌و‌جو می‌توانید، ویلاهای زیبا، سوئیت‌های مجهز به امکانات، آپارتمان‌ها و... مدنظر خود را انتخاب و با مالک ملک تماس بگیرید و رزرو کنید. بنابراین در این مقاله همراه ما باشید تا از امکانات شهرک دریاکنار، رستوران‌ها، امکانات تفریحی و ورزشی آن مطالب مفیدی را برایتان شرح دهیم تا در سفرهای بعدی خود با اجاره ویلا در این شهرک زیبا سفری تکرار‌نشدنی را برای خود رقم بزنید.

محوطه ساحل شهرک دریاکنار

محوطه ساحل شهرک دریاکنار

محوطه‌ی زیبای شهرک دریاکنار

شهرک دریاکنار از ۱۹ خیابان با ساختی منحصربه‌فرد و معماری غربی تشکیل شده است. وجود دو درب ورودی در شهرک گردشگری دریاکنار یک سری محدودیت‌ها و از طرف دیگر نیز امکان دسترسی به برخی از امکانات رفاهی و تفریحی را برای شما فراهم می‌کند. جالب است بدانید درب شماره یک در قسمت شرقی شهرک دریاکنار مخصوص مالکین ویلا است که با اجاره ویلا دریاکنار به خیابان ششم دسترسی خواهید داشت. در کنار آن درب شماره دو در قسمت غربی شهرک دریاکنار مخصوص اجاره‌کنندگان است که به خیابان‌ و ساحل هفدهم دسترسی پیدا می‌کنید. حتما بعد از رزرو ویلای مورد سلیقه‌ خود اقدام به گرفتن کارت مخصوص کنید تا راحت در سفر خود به این شهرک تردد داشته باشید. شما با سفر به این شهرک توریستی با بافت اروپایی می‌توانید از خدمات عالی هر خیابان بهره‌مند شوید. همین امر باعث جذابیت بیشتر این شهرک و جذب بسیاری از گردشگران و توریست‌های بین‌المللی شده است. داشتن نگهبان در قسمت ورودی این شهرک سبب شده است تا زمانی که اقدام به اجاره ویلا می‌کنید با خیالی آسوده و امنیت کامل ساعاتی را به قدم زدن در میان این خیابان‌های زیبا با وجود انواع درختان بی‌نظیر و خرم اختصاص دهید. یکی از ویژگی‌های معروف این شهرک علاوه بر مجاورت در ساحل دریای خزر، وجود محیطی آرام است که فضای دل‌پذیری را برای جمع‌های خانوادگی فراهم کرده است.

ساحل سنگی شهرک دریاکنار بابلسر

ساحل سنگی شهرک دریاکنار بابلسر

بهره‌مند شدن از امکانات رفاهی در شهرک دریاکنار

اگر قصد سفر و اجاره ویلا به ساحل دریای بی‌کران خزر را دارید، بهتر است با انتخاب بهترین شهرهای ساحلی در استان مازندران شروع کنید. شما بهترین چشم اندازها و فرصت‌های زیادی برای گشت‌وگذار در شهرک ساحلی دریاکنار خواهید داشت. این شهرک دارای رستوران‌های کاملا مستقل است و میزبان علاقه‌مندان به انواع غذاهای خوشمزه‌ شمالی است. خیابان یکم شهرک دریاکنار محل سرگرمی‌های متنوع، وجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های لوکس است.

داشتن امکانات رفاهی در کنار امکانات گردشگری یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سفر است که می‌تواند برای مسافران راحت و بدون دغدغه باشد. زمانی که با اجاره ویلا دریاکنار بابلسر ، اقامتی برای خود رزرو کردید می‌توانید به مراکز خرید، فروشگاه‌های معتبر با برندهای معروف، خشک‌شویی و سوپرمارکت واقع در شهرک دسترسی داشته باشید و مایحتاج روزانه خود را تهیه کنید.

از دیگر امکاناتی که لازم به ذکر است، وجود بانک‌هایی نظیر: مسکن، ملت، تجارت است که به سهولت در انجام خدمات بانکی شما کمک شایانی می‌کند. علاوه بر آن برخورداری از خودپرداز در شهرک دریاکنار این امکان را برای هر مسافری فراهم آورده تا در تمام ساعات شبانه‌روز به تراکنش‌های بانکی خود بپردازند.

در ساحل خیابان ششم شهرک دریاکنار، شما شاهد رستوران ساحلی با منظره‌ای زیبا از دریا و سواحل خواهید بود. تجربه‌ خوردن غذاهای دریایی در این شهرک می‌تواند برای شما بسیار دل‌چسب باشد؛ چراکه در شهرک دریاکنار بهترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها و غذاهای دریایی ارائه داده می‌شود. همچنین رستوران‌های فوق‌العاده‌ شهرک این قابلیت را دارند که تنها با یک تماس تلفنی سفارش شما را در درب ویلا تحویل می‌دهند.

رستوران ساحلی شهرک دریاکنار

رستوران ساحلی شهرک دریاکنار

امکانات تفریحی با اجاره ویلا در شهرک دریاکنار

اگر می‌خواهید از تعطیلات خود لذت ببرید و به آرامش خاصی دست یابید، سفر به شمال کشور و گذراندن روزها در کنار ساحل دریا و قدم زدن روی ماسه‌های نرم یا حتی برخورداری از انواع ورزش‌های آبی و زمین‌های بازی می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای سفر باشد. شما هر تصمیمی که برای سفر خود بگیرید، اقامت در این شهرک توریستی و اجاره ویلا دریاکنار مطمئنا یک مقصد سفر عالی برای شما و اطرافیانتان خواهد بود. به همین منظور برای اطلاع از اجاره ویلا دریاکنار با قیمت می‌توانید از سایت ویلایار اقدام کنید.

اگر در فصل تابستان به شهرک دریاکنار سفر می‌کنید، از طریق خیابان‌های ششم و هفدهم می‌توانید در ساعات خاصی در ظهر و عصر که برای شنای بانوان و آقایان اختصاص داده‌اند، برخوردار شوید و سفر را از هر زمان برای خود لذت‌بخش‌تر کنید.

امکانات تفریحی متعددی برای سرگرمی و گذراندن اوقات خوش در شهرک دریاکنار فراهم شده است. در شرقی‌ترین قسمت این شهرک، زمین‌های ورزشی چون: تنیس، والیبال و علاوه بر آن کلوپ ورزشی و بازی مهیج فوتبال‌دستی قرار گرفته است که علاقه‌مندان به این نوع بازی‌ها را جذب خود می‌کند تا بدون محدودیت از آن‌ها بهره‌مند شوند.

موتورسواری و دوچرخه‌سواری برای تمام سنین به‌صورت تک نفره، دو نفره یا حتی چهار نفره هیجان و لذت وصف‌نشدنی در خیابان‌های خلوت و زیبای شهرک در هر مسافری ایجاد می‌کند. پس حتما در سفر و اجاره ویلا در شهرک دریاکنار این تفریح را تجربه کنید. همچنین شما به آسانی می‌توانید از طریق خیابان‌های زوج شهرک به دریا دسترسی داشته باشید. چنانچه ویلایی برای خود اجاره کرده‌اید، فرصت یک ورزش صبحگاهی در فضایی زیبا، با وجود نخل‌های تنومند و با آب و هوای مطبوع، جانی دوباره به روح و جسم شما می‌بخشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه