خرید و فروش ویلا ساحلی و جنگلی در مناطق شمالی فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
خرید و فروش ویلا ساحلی و جنگلی در مناطق شمالی فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری

خرید زمین و ملک ویلایی در کنار اینکه نیاز به هزینه زیادی دارد با خرید آپارتمان نیز بسیار متفاوت است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید ویلا امروزه علاوه بر جنبه تفریحی و ویلاداری به‌نوعی سرمایه‌گذاری نیز تبدیل شده است. از دیرباز خرید زمین، خانه و ویلا در منطقه‌های کوهستانی، جنگلی و ساحلی رواج داشته است. این روزها نیز به‌دلیل گسترش روز افزون بالا رفتن ارزش ملک و زمین در شمال، آلودگی هوا، ترافیک و شلوغی شهرها، تراکم زیاد ساختمان‌ها، فراهم شدن امکان دورکاری برای افراد، قرنطینه و کرونا و... افراد زیادی هستند که به فکر خرید ویلا در شمال افتاده‌اند. درخواست خریداری ویلا آن هم از نوع خرید ویلا ساحلی، ویلای شهرکی و... بسیار زیاد شده است. همچنین درخواست ویلا برای مناطق بکرتر که شلوغی کمتری داشته باشد مانند خرید ویلا در چمستان رونق زیادی یافته است. خرید زمین و ملک ویلایی در کنار اینکه نیاز به هزینه زیادی دارد با خرید آپارتمان نیز بسیار متفاوت است. اگر قصد دارید سرمایه و پس‌انداز خود را صرف خریداری ویلا کنید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

رونق بازار خریدن ویلا در شمال

دلایل متعدد اقتصادی باعث شده در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری در قسمت خرید ویلا در شمال کشور رونق خاصی داشته باشد. به‌دنبال تورم‌ها و تصاعد شدید قیمت‌ها در طی سال‌های اخیر افراد بسیاری برای حفظ ارزش سرمایه خود تصمیم به خرید ویلا گرفته‌اند. اگر منطقه و نوع ویلا مورد نظر افراد به‌درستی انتخاب شود، به‌خودی‌خود تضمین کننده یک سرمایه‌گذاری مناسب و عالی است. تورم و کاهش ارزش ریالی سرمایه تنها دلیل افزایش تقاضا برای خریدوفروش ویلا در سال‌های اخیر نیست. زندگی شهری با انواع و اقسام .آلودگی هوا و آلودگی صوتی روزبه‌روز سخت شده است. این موارد می‌تواند موجب شده تا افراد از شهر فاصله گرفته و به مناطق خلوت و آرام‌ بروند.

خیلی از افراد به خاطر شغل‌شان نمی‌توانستند در ویلای خود سکونت دائمی داشته باشند؛ اما به‌تدریج طی ماه‌های اخیر با شیوع کرونا و دورکاری بسیاری از مشاغل این امکان برای صاحبان ویلا فراهم شده تا مدت بیشتری را در ویلاهای خود صرف کنند.

رپورتاژ

نکات ضروری برای خرید ویلا ساحلی

افرادی که با آگاهی کامل، چشم باز و به‌صورت هوشمندانه اقدام به خریدن ویلا در شمال می‌کنند می‌توانند سالانه و در شرایط فعلی اقتصاد به‌صورت ماهانه شاهد رشد ارزش ویلای خود باشند. خریداری ویلا در منطقه‌ای با کاربری غیرمسکونی در آینده مشکل‌ساز است. در زمین توریستی، تجاری، کشاورزی یا باغی، احداث ساختمان مسکونی مجاز نیست. این نکات ضروری شامل موارد زیر هستند:

  • موقعیت جغرافیایی ویلا
  • توریستی بودن منطقه
  • امکانات ویلا
  • کیفیت ساخت و مصالح مورد مصرف
  • شش دانگ بودن سند عرصه و اعیان
  • پروانه ساخت و پایان کار
  • امکان خرید نقد یا اقساط
  • خرید از مراکز معتبر و...

مزایای خرید ویلا ساحلی

در واقع هنگام خرید به مواردی مثل موقعیت مکانی، نزدیکی به مراکز درمانی، مراکز خرید، جاده اصلی و... نیز دقت شود. توجه به این نکات علاوه بر اینکه منجر به سرمایه‌گذاری مفید در بازار مسکن شمال می‌شود؛ امکان استفاده از امکانات تفریحی را هم فراهم می‌کند. به‌طور کلی این افراد در یک بازی برد برد، صاحب سودی دو جانبه می‌شوند؛ چراکه در کنار استفاده از سود این سرمایه‌گذاری صاحب ویلایی ساحلی در شمال کشور نیز هستند. داشتن یک ویلای شخصی هزینه‎های سفر خانوار را تا حد زیادی کاهش داده و در نهایت سبب سلامت روح و روان افراد خواهد شد.

انتخاب شهر مورد نظر برای خریداری ویلا

انتخاب شهر ساحلی شمالی برای خریداری نمودن ویلا بسیار مهم است. شهرهای مشهور و نام آشنای شمال به‌خصوص در استان مازندران، جزو شهرهای پیشرفته شمال با ظرفیت اشباع شده محسوب می‌شوند. ویلا در این شهرها از قیمت بسیار بیشتری برخوردار است که این موضوع موجب می‌شود بسیاری از افراد به‌لحاظ اقتصادی امکان سرمایه‌گذاری در این شهرها را نداشته باشند. همچنین افرادی که در این شهرهای پر تردد شمال اقدام به خریدن ویلا می‌کنند، هر چند می‌توانند از آب و هوای بی‌نظیر شمال استفاده کنند، اما همچنان این تراکم و شلوغی شهر و ازدحام مسافر در تعطیلات دامن گیر و همراه آن‌ها است.

امروزه بسیاری از خریداران ویلاهای شمال به‌سمت شهرهای اشباع نشده همانند چمستان متمایل شده و اقدام به خرید ویلا در شمال در این مناطق می‌کنند. خریداری ویلا در این شهرهای اشباع نشده می‌تواند سود قابل‌توجهی را برای سرمایه‌گذار به‌دنبال داشته باشد. هزینه خرید اولیه، هزینه نگهداری ملک و بسیاری موارد دیگر در این شهرهای در حال توسعه کاملا اقتصادی است. این شهرها در ابتدای راه توسعه و پیشرفت بوده و جا برای پیشرفت در آینده را دارند.

خرید ویلا در چمستان مازندران

اگر به‌دنبال خرید یک ویلا در شمال می‌شد و قصد دارید یک منطقه آرام و آرامش‌بخش را انتخاب کنید، منطقه چمستان در استان مازندران را مد نظر داشته باشید. چمستان یکی از بهترین و دوست داشتنی‌ترین شهرهای استان مازندران است که موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر و مناسبی دارد. منطقه‌ای سرسبز و زیبا و نزدیک به دریای مازندران است. خرید ویلا در چمستان هم‌زمان امکان استفاده از مناظر کوهستان و مناظر ساحلی را فراهم می‌آورد. چمستان به‌عنوان یکی از زیباترین شهرهای مازندران جاذبه‌های گردشگری زیادی را در خود جای داده است. این شهر جاذبه‌های فراوان دارد و از جمله جاذبه‌های دیدنی آن روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در ۲۵ کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل، بخش قدیمی آبادی هلاپون و شهر فراموش ‌شده واتاشان و... از نقاط دیدنی پیرامون شهر چمستان هستند. از این جهت هر ساله توریست‌های داخلی و خارجی زیادی به اقامت در ویلاهای این شهر علاقه نشان می‌دهند.

این شهر به خاطر موقعیت جعرافیایی مناسب، نزدیکی به دریا و جنگل و فاصله نزدیک به پایتخت جهت خرید ویلا در شمال مناسب است و جزو بهترین و اقتصادی‌ترین شهرها برای خریدن ویلا در شمال است که افراد زیادی طالب سرمایه‌گذاری در این منطقه هستند.

رپورتاژ

کلام آخر

بر اساس نکات و توصیه‌های گفته شده، وضعیت اقتصادی در سال‌های اخیر و افزایش فشار زندگی شهری موجب رونق بازار خریدوفروش ویلا به‌ویژه در مناطق شمالی شده است. ویلاهای ساحلی نسبت به‌دلیل دسترسی بهتر به امکانات شهری طرفداران بیشتری دارد. انتخاب ملک ویلایی بسیار سلیقه‌ای است؛ اما هنگام خرید ملک و زمین ویلایی توجه به کیفیت مصالح مورد استفاده در داخل ویلا، نقشه‌ ویلا و بعد نما بسیار مهم است. پیش از خرید نوع ویلای مورد نظرتان را تعیین کنید. دقت داشته باشید که موقع ملک و زمین ویلایی در زمینی با کاربری مسکونی ساخته شده باشد و حتما از مراکز معتبر خریدوفروش ملک خرید انجام دهید.

این شرایط فقط برای خرید ویلا ساحلی در شمال صدق نکرده و می‌تواند برای خرید و معامله آپارتمان، زمین و... در شمال یا سایر نقاط نیز کارآیی داشته باشد. علاوه بر این از مشاوره تخصصی متخصصان امر همانند املاک موسوی بهره بده و خرید مطمئن و امنی را تجربه کنید. املاک موسوی با تکیه بر کارشناسان مجرب خود در زمینه خریدوفروش ویلا در شمال کشور فعالیت می‌کند. این گروه با در اختیار گذاشتن بهترین فایل های تایید شده در اختیار مشتریان عزیز سعی دارد تجربه خوبی از خرید ملک را برای مشتریان رقم بزند. مدیریت و کارشناسان این مجموعه همواره در تلاش هستند رضایت طرفین معامله‌ها را تامین کنند. خریدارن می‌توانند با مراجعه حضوری به شعبات املاک موسوی در چهار شهر مازندران از مشاوره تخصصی در زمینه خرید ویلا بهره‌مند شوند.

املاک موسوی چهار شعبه اصلی در مناطق شمالی کشور دارد دفتر مرکزی این مجموعه در مازندران، چمستان، خیابان شیخ فضل الله نوری، جنب تامین اجتماعی واقع شده و سه دفتر فرعی این شرکت در رویان، وازیوار، ۷۰۰ متر جلوتر از رستوران لوتکالوتوس، گروه مهندسین موسوی؛ شعبه سوم در نور ،روبه روی فروشگاه ایران کتان ، ساختمان نگین واقع شده و شعبه چهارم نیز در رویان، ۵۰۰ متر بعد از پلیس راه رویان، جنب شهرک هایکاشن قرار دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه