سرمایه گذاری در استرالیا – روشی ساده برای کسب اقامت این کشور پیشرفته

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
سرمایه گذاری در استرالیا – روشی ساده برای کسب اقامت این کشور پیشرفته

سالانه افراد بسیاری از سراسر دنیا شرایط مهاجرت به استرالیا را بررسی می‌کنند و تلاش می‌کنند که با اخذ اقامت در استرالیا، آینده و رفاه خود و خانواده‌شان را تضمین کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

استرالیا کشوری پهناور در قاره اقیانوسیه است که به‌دلیل شرایط و مزایایی که برای مهاجران فراهم کرده است، مقصد رویایی بسیاری از افراد محسوب می‌شود. سالانه افراد بسیاری از سراسر دنیا شرایط مهاجرت به استرالیا را بررسی می‌کنند و تلاش می‌کنند که با اخذ اقامت در استرالیا، آینده و رفاه خود و خانواده‌شان را تضمین کنند. یکی از روش‌های اخذ اقامت دائم در این کشور، سرمایه‌گذاری در استرالیا است. اگر کسب و کاری دارید که حداقل دو سال عمر دارد، فروش و گردش مالی مناسبی در سالیان گذشته داشته‌اید، از دارایی کافی برخوردارید و به‌دنبال سرمایه‌گذاری در یک کشور خارجی هستید، کشور استرالیا گزینه‌ای مناسب برای شما است.

جالب است بدانید که طبق آمار رسمی موجود، استرالیا مقصد اول سرمایه‌گذاران ایرانی است. این کشور با فراهم کردن محیطی امن و بدون ریسک برای سرمایه‌گذاران، افراد بسیاری را از سراسر دنیا جذب کرده و از این راه میزان سرمایه موجود در بازارهای مالی خود را افزایش داده است. اگر شما نیز به‌دنبال سرمایه‌گذاری در استرالیا هستید، توصیه ما به شما این است که از خدمات مشاوره‌ای وکلا و کارشناسان خبره‌ ویزاپیک استفاده کنید تا بتوانید با تصمیمی سنجیده و عاقلانه، آینده خود و خانواده‌تان را تضمین کنید.

چرا سرمایه‌گذاری در استرالیا؟

شرایطی که کشور استرالیا برای سرمایه‌گذاران کشورهای خارجی در نظر گرفته است، آن را به یک گزینه مناسب برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است؛ به‌عنوان مثال قبل از ورود به این کشور، نیازی به وارد کردن هیچ‌گونه مبلغی به این کشور نخواهید داشت و همچنین با سرمایه‌گذاری در این کشور، بسیار راحت‌تر از کشورهایی نظیر آمریکا و کانادا می‌توانید ویزای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی دریافت کنید.

رپورتاژ

ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا، ویزایی است که چهار سال و سه ماه اعتبار دارد. برای دریافت این ویزا، پس از ورود به کشور استرالیا، لازم است که در طول مدت زمان ویزای خود حداقل به‌مدت دو سال کسب و کاری را در این کشور راه‌اندازی کرده باشید. در این دو سال از فعالیت تجاری شما در خاک استرالیا، باید حداقل دو کارمند داشته باشید، فروش ۳۰۰ هزار دلاری داشته و مبلغی به میزان ۲۰۰ هزار دلار استرالیا سرمایه را وارد کسب و کار خود کرده باشید. با براورده کردن این سه شرط می‌توانید از طریق سرمایه‌گذاری در استرالیا اقامت این کشور را اخذ کنید.

مزایای سرمایه‌گذاری در استرالیا برای ایرانیان

شرایط ویژه کشور استرالیا برای افراد مقیم در این کشور، آن را به یک مقصد مهاجرتی مناسب برای ایرانیان تبدیل کرده است. با اخذ اقامت این کشور، از مزایایی به شرح زیر برخوردار می‌شوید:

رپورتاژ

  • امکان دریافت پاسپورت استرالیایی و سفر به اقصانقاط دنیا
  • عدم نیاز به انتقال سرمایه به استرالیا، قبل از ورود به این کشور برای اخذ ویزای کارآفرینی
  • عدم نیاز به شرکت در آزمون‌های زبان و کسب نمره زبان انگلیسی برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری
  • امکان زندگی در یک کشور پیشرفته و انگلیسی زبان
  • امکان تحصیلات رایگان فرزندانتان در یک کشور سطح بالا
  • امکان انتخاب کسب و کارهای مختلف در این کشور
  • شرایط سرمایه‌گذاری بسیار راحت‌تر، در مقایسه با کشورهایی نظیر آمریکا و کانادا

البته لازم است به این موضوع اشاره شود که زندگی در کشوری جدید، با فرهنگ و زبانی متفاوت با کشور ایران، چالش‌ها و سختی‌های خاص خود را دارد و مخصوصاً اگر آشنایی بالایی با زبان انگلیسی نداشته باشید، در ابتدای کار ممکن است دلسرد و ناامید شوید. همچنین تا زمانی که به درآمد دلاری از این کشور نرسید، فشار مالی و روحی سنگینی به شما وارد می‌شود و دلتنگی و دوری از ایران نیز به شما فشار مضاعفی وارد می‌کند. برای آشنایی با چالش‌های پیش رو و آماده کردن خود برای مقابله با این مشکلات، می‌توانید با کارشناسان خبره‌ی ویزاپیک مشاوره کنید تا به‌خوبی از شرایط زندگی در این کشور با خبر شده و بتوانید با چشم باز تصمیم‌گیری کنید.

برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در استرالیا از کجا شروع کنم؟

اگر به‌دنبال اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در استرالیا هستید، این کار را از دو طریق می‌توانید انجام دهید. با انجام هر یک از این دو روش، می‌توانید اقامت دائم استرالیا را به‌دست آورده و به‌عنوان شهروند استرالیا در نظر گرفته شوید. یکی از این دو روش، سرمایه‌گذاری به‌واسطه ویزای کارآفرینی و راه‌اندازی یک تجارت نو در استرالیا است و دیگری، سرمایه‌گذاری در استرالیا به‌واسطه انتقال حداقل ۵/۱ میلیون دلار پول به این کشور است.

سرمایه‌گذاری به‌واسطه ویزای کارآفرینی و راه‌اندازی یک کسب و کار جدید

حدود ۹۵ درصد از افرادی که به‌دنبال اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در استرالیا هستند، این روش را برای کسب اقامت در استرالیا انتخاب می‌کنند؛ این روش اخذ ویزا را با نام ویزای ۱۸۸ استرالیا می‌شناسند. برای اینکه بتوانید از این طریق اقدام کنید، ابتدا باید ثابت کنید که در دو سال گذشته کسب و کاری را در ایران داشته‌اید که سالانه حداقل ۵/۱ میلیارد تومان فروش داشته و شما و همسرتان از دارایی حداقل ۵/۲ میلیارد تومانی برخوردار هستید. در این روش به اخذ نمره زبان از آزمون‌های بین‌المللی نیازی نخواهید داشت.

سرمایه‌گذاری به‌واسطه انتقال حداقل ۵/۱ میلیون دلار پول به کشور استرالیا

در این روش لازم است که پیش از صدور ویزا، مبلغ ۵/۱ میلیون دلار را به حساب خزانه استرالیا واریز کنید. با انجام این کار، ویزای چهار ساله سرمایه‌گذاری در استرالیا را دریافت خواهید کرد. پس از آن لازم است که در طول این چهار سال، حداقل به‌مدت دو سال در استرالیا اقامت داشته باشید تا پس از سپری شدن مدت زمان چهار ساله، بتوانید مبلغ سرمایه‌گذاری را پس گرفته و ویزای اقامت دائم خود را دریافت کنید.

ویزای کار استرالیا کوتاه و بسیار کاربردی:

برخلاف خیلی از وب‌سایت‌ها که ویزاها را دو دسته می‌کنند: با کارفرما و بدون کارفرما. ما ویزای کار استرالیا را به چهار دسته تقسیم می‌کنیم تا راحت‌تر متوجه شوید. که برای مشاهده اطلاعات کامل آن به صفحه ویزای کار استرالیا در سایت ویزاپیک مراجعه کنید.

از این راهکار ساده و مطمئن استفاده کنید

اگر به‌دنبال اخذ اقامت در یک کشور مدرن و پیشرفته هستید و میزان نقدینگی بالایی دارید، سرمایه‌گذاری در استرالیا یک راهکار مطمئن و مناسب برای شما است. اگرچه برای انجام این کار نیازی به در اختیار داشتن مدرک زبان بین‌المللی ندارید، اما باید از شرایطی برخوردار باشید تا بتوانید امتیازهای لازم را کسب کرده و مسیر اقامت خود در این کشور را هموار کنید.

برای اینکه بتوانید شرایط خود را برای سرمایه‌گذاری در استرالیا محک زده و با علم کامل به شرایط تصمیم گیری کنید، می‌توانید از خدمات مشاوره آژانس مهاجرتی ویزاپیک استفاده کنید. مؤسسه ویزاپیک به‌طور تخصصی در زمینه اخذ ویزاهای مختلف در کشور استرالیا کار می‌کند و در طول حیات کاری خود توانسته است بسیاری از هموطنانمان را در مسیر اقامت در این کشور همراهی کند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه