ارزان ترین هتل های ترکیه برای سفر در نوروز 99

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
ارزان ترین هتل های ترکیه برای سفر در نوروز 99

تعطیلات عید فرصت بسیار مناسبی برای سفر به شمار می‌رود و بازار سفرهای نوروزی از حالا داغ شده است. بسیاری افراد و خانواده‌ها از حالا به فکر پیدا کردن مقاصد مورد نظر و برنامه‌ریزی هستند.

اساسا یکی از لذت‌های سفر همین هیجانی است که از قبل برای آن داریم؛ تحقیق کردن در مورد شهرها و کشورهای مختلف، بررسی جاذبه‌ها و دیدنی‌های هرکدام و البته انتخاب هتل.

هتل یکی از مهم‌ترین مواردی است که قبل از سفر انتخاب می‌کنیم. یک اقامتگاه خوب می‌تواند لذت سفر را چند برابر کند و برعکس، محل اقامتی که آسایش و راحتی ما را فراهم نکند، تا حدود زیادی سفر را ناگوار خواهد کرد. از این گذشته، هتل تاثیر زیادی در هزینه‌های سفر خواهد داشت. به همین دلیل آژانس معراج گشت آسمان در این مقاله ارزان ترین هتل‌ها در تور ترکیه نوروز 99 را به شما معرفی می‌کند؛ مواردی که با قیمت پایین، امکانات قابل‌قبولی را در اختیارتان می‌گذارند.

هتل های ارزان ترکیه برای اقامتی به‌صرفه

ترکیه یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری برای ما ایرانی ها است. این کشور جاذبه‌های تاریخی و طبیعی را در کنار هم دارد و همه این‌ها را با مراکز خرید شیک و مدرن تکمیل کرده است. از این گذشته، ترکیه در همسایگی ما است، مسافت سفر چندان زیاد نیست و نیازی هم به تهیه ویزا نخواهیم داشت. این موارد سبب می‌شود هزینه سفر تا حد زیادی کاهش یابد. البته در شرایط اقتصادی فعلی و با وجود نوسانات نرخ ارز، سفر به ترکیه هم چندان ارزان نخواهد بود؛ اما با انتخاب اقامتگاه‌های ارزان‌تر، می‌توان تا حدود زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. با کمی تحقیق و بررسی می‌توانید محل‌هایی را پیدا کنید که با مبالغ کمتر، امکانات قابل‌قبولی را در اختیارتان می‌گذارند و آسایش‌تان را تضمین می‌کنند. اگر اهل گشت‌وگذار در شهر هستید و می‌خواهید همه گوشه و کنارها و جاذبه‌ها را کشف کنید، لازم نیست هزینه زیادی برای هتل در نظر بگیرید. در چنین حالتی، صبح‌ها کوله‌تان را برمی‌دارید و به دیدن زیبایی‌های شهر می‌روید و شب‌ها یک اتاق تمیز با تختخواب راحت و حمام گرم برایتان کافی خواهد بود!

ارزان بودن هتل‌ها دلایل متعددی دارد و تنها نباید به تعداد ستاره‌ها توجه کرد. در بعضی از موارد هتل‌های ارزانی را می‌بینیم که بسیار شیک و نوساز هستند. در این‌گونه موارد احتمالا ساختمان از مناطق دیدنی شهر دور است یا امکانات اضافه‌ای مثل سالن بدن‌سازی و استخر را ندارد یا به‌دلایل دیگری نتوانسته است ستاره‌های بیشتری بگیرد.

برای نمونه می‌توان به هتل وایت مونارک اشاره کرد. این هتل در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی عالی است. فاصله وایت مونارک تا میدان تقسیم و مرکز خرید نشان تاشی فقط ۱٫۵ کیلومتر است و با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توان به آن‌ها رسید. به‌علاوه با ده دقیقه پیاده‌روی از هتل به ایستگاه مترو می‌رسید و می‌توانید با هزینه کم به هر کجای استانبول که خواستید بروید. سرویس‌دهی هتل به‌صورت BB است و رستوران به‌صورت بوفه غذاهای بومی و بین‌المللی را سرو می‌کند. کافه، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ و اسپا را می‌توان از دیگر امکانات وایت مونارک دانست.

هتل‌های ارزان آنتالیا

وقتی صحبت از آنتالیا باشد، همه به یاد هتل‌های uall لوکس می‌افتند. اساسا این هتل‌ها یکی از جاذبه‌های شهر آنتالیا محسوب می‌شوند و مسافران تمایلی به بیرون آمدن از آن‌ها ندارند! با این حال اگر می‌خواهید هزینه‌های کمتری برای سفرتان بپردازید، می‌توانید هتل‌‌های ارزان‌تری هم در این شهر پیدا کنید. پرداخت هزینه کمتر لزوما به این معنا نیست که سفر خوبی نخواهید داشت. می‌توانید به‌جای ماندن در اقامتگاه به دیدار از جاذبه‌های مختلف بروید، در شهر گردش کنید، از سواحل عمومی لذت ببرید و غذاهای خیابانی خوشمزه را امتحان کنید.

ترکیه

به‌عنوان مثال می‌توان هتل سه ستاره Lara Palace را معرفی کرد. لارا پالاس با بیش از ۳۶ اتاق، امکانات رفاهی قابل‌قبولی دارد. رستوران با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی، اتاق‌های تمیز، مرتب، استخر روباز و... به‌علاوه، لارا پالاس به فرودگاه آنتالیا نیز نزدیک است و همین مسئله اقامت در آن را از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر می‌کند. پرسنل هتل علاوه بر ترکی، به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی نیز مسلط هستند.

اقامت در هتل اگون در تور آنتالیا نیز یک انتخاب عالی است. آگون در ساحل دریاچه کمر واقع شده است و به همین دلیل اتاق‌های آن منظره بی‌نظیری دارند. از این گذشته، با اقامت در اگون می‌توانید از ساحل اختصاصی و استخر روباز آن نیز بهره ببرید. اتاق‌ها کاملا تمیز و مرتب هستند، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان دارند و منظره بالکن‌ها بی‌نظیر است. رستوران نیز غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی را برای مهمانان سرو می‌کند.

هتل های ارزان وان

وان یکی دیگر از شهرهای پرطرفدار ترکیه در بین ایرانیان است. این شهر به مراکز خریدش معروف است و سفر به آن از طریق زمینی انجام می‌شود. سفرهای زمینی اساسا ارزان تمام می‌شوند و با انتخاب هتل مناسب می‌توان هزینه‌ها را حتی از این هم پایین‌تر آورد.

ترکیه

اساس در این سفر همه مشغول پاساژگردی هستند و ترجیح می‌دهند بودجه را بیشتر صرف خرید کنند. بنابراین یک محل اقامت ساده و تمیز برایشان کفایت می‌کند. اگر شما هم از جمله این افراد هستید، اقامتی ارزان در هتل Toprak تور وان برایتان مناسب خواهد بود. توپراک یک هتل سه ستاره نوساز در نزدیکی میدان مرکزی شهر و روبه‌روی مسجد تاریخی عمر است. اتاق‌ها منظره خوبی به شهر دارند و در بعضی از آن‌ها یک تراس نیز وجود دارد. پارکینگ اختصاصی و وای‌فای رایگان را نیز می‌توان از جمله امکانات هتل دانست.

مطالب مرتبط:

دیدگاه