با سه هتل آپارتمان نزدیک به حرم در مشهد آشنا شوید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
با سه هتل آپارتمان نزدیک به حرم در مشهد آشنا شوید

اگر به مشهد سفر می‌کنید و به‌دنبال اقامتی راحت و ارزان هستید، بهترین آفر خرید هتل را از اسنپ تریپ دریافت کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتری افرادی که به مشهد سفر می‌کنند، هدفشان زیارت حرم امام هشتم است و خانوادگی راهی این شهر می‌شوند. مشهد هتل‌های بسیار زیاد و متنوعی دارد اما بسیاری از مسافران مشهد هتل آپارتمان‌های این شهر را ترجیح می‌دهند زیرا هتل آپارتمان‌ها شبیه خانه هستند و واحدهای آپارتمانی کاملی دارند و همه اعضای یک خانواده می‌توانند در یک واحد کامل باشند. همچنین بیشتر مسافران مشهد ترجیح می‌دهند در هتل‌هایی اقامت کنند که به حرم نزدیکند و به همین دلیل نیز هتل‌های مشهد علاوه بر امکانات و خدمات در نزدیک بودن به حرم نیز با هم رقابت می‌کنند. اگر قصد دارید به مشهد سفر کنید و دنبال هتل آپارتمان نزدیک حرم هستید با ما همراه باشید. در این مطلب سه هتل آپارتمان نزدیک به حرم را معرفی کرده‌ایم.

هتل آپارتمان آدینه

هتل-مشهد

یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ آپارتمان‌ها به حرم هتل آپارتمان آدینه است. هتل آپارتمان آدینه مشهد در خیابان نواب صفوی قرار دارد و فاصله‌اش تا حرم فقط دو دقیقه راه است. بیمارستان امام هادی مشهد نیز به این هتل آپارتمان نزدیک است. همچنین از هتل آپارتمان آدینه تا پارک وحدت مشهد با ماشین ده دقیقه راه است. این هتل آپارتمان سه ستاره سوئیت‌هایی با امکانات مناسب دارد و علاوه بر صبحانه، ناهار و شام با منوی انتخابی جزو امکاناتش است. کیفیت غذا و صبحانه هتل آپارتمان آدینه نیز مناسب است. هزینه رزرو سوئیت دو تخته همراه با صبحانه و ناهار و شام (به‌صورت منوی انتخابی) در هتل آپارتمان آدینه مشهد ۲۶۰ هزار تومان است.هتل آپارتمان افرا مشهد

هتل-آپارتمان-مشهد

هتل آپارتمان افرا مشهد فقط نیم کیلومتر تا حرم فاصله دارد. این هتل یک ستاره درانتهای خیابان شیرازی ۲۰ مشهد واقع شده است. هتل آپارتمان افرا فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. واحدهای هتل آپارتمان افرا متنوع هستند و این هتل دارای سوئیت‌های یک تخته تا پنج تخته است. اگرچه هتل آپارتمان افرا هتلی تک ستاره است اما امکانات آن در سطح معقول و مناسبی هستند. هرچند نباید انتظارتان از امکانات این هتل در سطح هتل‌های چند ستاره و گران‌قیمت باشد. کیفیت صبحانه هتل آپارتمان افرا نیز مطلوب و مناسب است. همچنین آپارتمان‌ها و سوئیت‌های این هتل مجهز به آشپزخانه و امکانات پخت‌وپز به‌صورت کامل هستند و می‌توانید خودتان آشپزی کنید. از جمله دیگر امکانات هتل آپارتمان افرا می‌توان به گشت برون‌شهری و درون‌شهری هتل اشارهکرد.

در هتل آپارتمان افرا مشهد هزینه رزرو سوئیت دو تخته ۱۸۹ هزار تومان است. برای رزرو آپارتمان دو تخته نیز باید ۲۲۸ هزارتومان پرداخت کنید. هزینه رزرو آپارتمان یک‌خوابه و  پنج تخته نیز ۳۸۴ هزار تومان است یعنی تقریبا ۷۷ هزار تومان به‌ازای هر نفر.

هتل آپارتمان میزبان مشهد

هتل آپارتمان میزبان یکی دیگر از هتل آپارتمان‌های نزدیک حرم است که البته فاصله‌اش تا حرم کمی بیش از دو هتل آپارتمان قبلیاست. این هتل آپارتمان یک ستاره در خیابان امام رضای مشهد قرار دارد. هتل آپارتمان میزبان ساختمانی ۷ طبقه دارد که شامل ۴۰واحد اقامتی است. این هتل به‌جز واحدهای آپارتمان اتاق‌های مجزا نیز دارد. واحدهای آپارتمان هتل میزبان سه تخته و پنج تختههستند و امکانات نسبتا مناسبی دارند. اگرچه غذای این هتل آپارتمان کیفیت چندانی ندارد، اما سوئیت و آپارتمان‌هایش امکانات کاملپخت‌وپز دارند و می‌توانید خودتان آشپزی کنید. کیفیت صبحانه هتل نیز مناسب است.هزینه رزرو سوئیت سه تخته در هتل آپارتمان میزبان مشهد ۲۴۰ هزار تومان است یعنی ۸۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر. همچنین برای رزرو آپارتمان دو خوابه و پنج تخته هتل آپارتمان میزبان باید ۴۹۰ هزار تومان پرداخت کنید یعنی ۹۸ هزار تومان به‌ازای هر نفر.

مطالب مرتبط:

دیدگاه