3 نکته طلایی که در داشتن سفری راحت تاثیر گذار است

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
3 نکته طلایی که در داشتن سفری راحت تاثیر گذار است

آژانس مسافرتی ایرونا سیر با توجه به تجربه خود و مسافران  متعددش از نقاط مختلف ایران اطلاعاتی را در زمینه داشتن سفری راحت و آسوده بیان می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

۱. امکانات رفاهی هنگام سفر

قطعا شما به مکانی  آرامش بخش جهت استراحت کافی نیاز دارید که می‌تواند هتل باشد یا خانه هایی که اهالی شهر مقصد شما جهت اجاره معرفی می‌کنند.

قاعدتا تهیه این مکان قبل از سفر می‌تواند از نگرانی شما کم کند. حال برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید می‌توانید در اسرع وقت اقامتگاه های شهر مورد نظر خود را بررسی و رزرو کنید.

همان طور که گفته شد، این اقامتگاه ها می‌تواند خانه های اهالی شهر هم باشد که ممکن است از امنیت کافی برخوردار نباشند، در نتیجه پیشنهاد ما انتخاب یک هتل معتبر با امکانات مورد نیاز است.

با توجه به اینکه به هر حال هر مسافر دارای بودجه محدودی برای سفر خود است لازم است که هتل مناسب را، متناسب با بودجه انتخاب کنید، ازاین‌رو می‌توانید جهت داشتن انتخاب مناسب با یک آژانس مسافرتی مشورت کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

اگر بخواهید کار خودتان را راحت‌تر کنید از آژانس مسافرتی مورد نظر به‌جای تهیه هتل، تور خود را به‌صورت کامل بخواهید، که با توجه به بودجه شما، هتل، بلیط رفت و برگشت و تاریخ مناسب تهیه شود. (به‌عنوان مثال بعد از تماس بخواهید تا کارشناس مربوطه پیشنهاد تور شیراز ، متناسب بودجه شما را اعلام کند)

توجه کنید که در اینجا شیراز یک مثال است و این مورد فقط در مورد شهر شیراز مورد توجه نیست بلکه در صورتی که شما قصد سفر به هر شهری را داشته باشید تهیه تور راحت ترین راه است که می‌تواند شما را در داشتن سفری مطمئن تر یاری کند.

به‌عنوان مثال می‌توانید از لیست تور مشهد آژانس ایرونا سیر دیدن کنید و جهت مشاوره برای انتخاب بهترین تور تماس بگیرید

با استفاده از جست‌و‌جو در گوگل یا شناخت آژانسی مطمئن از قبل، برای تهیه تور خود می‌توانید اقدام کنید.

۲. امکانات تفریحی هنگام سفر

هر شهر به‌صورت مستقل دارای مکان های تفریحی منحصربه‌فرد خود است. امکانات تفریحی می‌تواند شامل موزه ها، باغ ها، استخرها، رستوران ها و... باشد.

یکی از نیاز های ما هنگام سفر بازدید از اماکن تفریحی شهر مقصد است، حتی زمانی که به یک شهر زیارتی مثل مشهد سفر می‌کنید.

tourcis.com

و در این مورد لازم به ذکر است که در هنگام بسته شدن پکیج تور شما توسط آژانس مسافرتی می‌توانید از آن‌ها بخواهید که گشت را به تور شما اضافه کنند.

حال اینکه گشت در تور به چه معنی است، بهتر است این مورد را با ذکر یک مثال توضیح دهیم:

به‌عنوان مثال تور قشم آژانس ایرونا سیر دارای گشت های زیر است:

غار خوربس، روستای برکه خلف، دره ستاره‌ها، جزایر ناز، روستای طبل، جنگل حرا، جزیره هنگام، جزیره هرمز و....

پر واضح است که با گرفتن گشت روی پکیج تور یک هزینه‌ای به پکیج تور اضافه می‌شود ولی به‌دلیل اینکه آژانس‌های مسافرتی، گشت ها را برای چندین نفر اجرا می‌کنند، هزینه گشتی که توسط آژانس مشخص می‌شود کمتر از مبلغی است که خودتان بخواهید به اینکار اختصاص دهید.

۳.انتخاب صحیح آژانس مسافرتی

آژانس مسافرتی مناسب  آژانسی است که بتواند تور شما را به‌صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی کند.

از مهمترین وضایف آژانس‌های مشافرتی ارائه قرارداد با قوانین رایج سازمانی و تعهد به اصول و مواد قرارداد، تامین بلیط و ذخیره مکان یا محل اقامت، ترانسفر و از همه مهم‌تر مشاوره و آنالیز صحیح به مسافران است.

آژانس ایرونا سیر مدعی است که بهترین تور را  با توجه به تجربه چندین ساله خود تا حد امکان متناسب با بودجه شما و به‌صورت پکیج های اقتصادی متنوع پیشنهاد می‌دهد و به‌صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع tourcis

دیدگاه