دلایل رزرو هتل مشهد از پرشین هتل

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰
دلایل رزرو هتل مشهد از پرشین هتل

جذب گردشگر از تمام نقاط ایران و حتی خارج از ایران باعث شده که به تعداد هتل و مسافرخانه‌های فعال که در حال ارائه‌­ی خدمات به گردشگران هستند در شهر مشهد افزوده شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مشهد یکی از کلان شهرهای پر هتل در ایران است که تک تک این هتل ها در  ای‌پرشین هتل معرفی شده‌اند. اگر قصد سفر به شهر مشهد با یک تور مشهد را دارید با ما همراه باشید.

هتل-مشهد

هتل ها و مراکز اقامتی

 هتل‌­های پنج ستاره در مشهد عبارت‌اند از: هتل درویشی، هتل هما ۱، هتل هما ۲، هتل پارس، هتل بین‌المللی قصر، هتل بین‌المللی قصر مشهد، مدینه‌الرضا و.. که سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی هستند. این هتل‌­ها در مشهد از بهترین‌ها هستند که قیمت اقامت در آن‌ها با نرخ برخی هتل‌های سطح پایین‌تر اروپایی برابری می‌کند. اولین هتل مشهد هتل پارس بود که رو‌به‌روی باغ ملی احداث شد که به سبک معماری روسی  توسط یک معمار روس ساخته شد. برای اینکه سفر خوبی را ازنظر زیارتی، سیاحتی و اقامتی داشته باشید می‌­توانید از طریق سایت ای‌پرشین هتل با توجه به سلیقه‌ی خود به رزرو هتل بپردازید.

معرفی برخی هتل‌ها در مشهد

هتل درویشی

هتل 5 ستاره مجلل درویشی در سال ۱۳۹۰ احداث شد. فاصله‌ی هتل تا حرم ۲۰ دقیقه پیاده‌روی است اما کسانی که علاقه به پیاده‌روی نداشته باشند وجود مراکز خرید دربین راه باعث می‌شود متوجه این فاصله‌ی زمانی نشوند. هرچند که این هتل برای دسترسی راحت میهمان ترانسفر رایگان نیز در نظر گرفته است. هتل درویشی ۲۵ طبقه و ۲۲۳ اتاق دارد، اتاق های هتل بسیار لوکس و با طرح‌های متفاوت از یکدیگر ساخته شده‌اند به­گونه‌ای که هر سلیقه‌ای را راضی کند.

 هتل مدینه‌الرضا مشهد

هتل ۵ ستاره مدینه‌الرضا با تلفیق معماری اصیل ایرانی و مدرن باعث جذابیت هرچه بیشتر برای سفر به مشهد شده است. هتل مدینه‌الرضا با ۴۰۰ واحد اقامتی مجلل و لوکس آماده پذیرایی از گردشگران است. از امتیازات آن نزدیکی به حرم امام رضا (ع) است. هتل مدینه‌الرضا با امکانات خوبی که در مجموعه‌ی خود برای میهمانانش فراهم کرده باعث رضایت آن‌ها شده به‌گونه‌ای که میهمانان به احتمال زیاد در سفر بعدی خود به این شهر، بازهم به انتخاب این هتل در مشهد می پردازند .

در سطح شهر مشهد هتل‌های زیادی متناسب با هرسلیقه‌ای ساخته شده است. برای اینکه گردشگران بتوانند به‌راحتی هتل مورد نظر خود را در مشهد انتخاب کنند می‌توانند با مراجعه به سایت ای‌پرشین هتل به این مهم برسند.

دلایل سفر به مشهد :

یکی از عوامل مهم برای سفر به مشهد، وجود حرم امام رضا (ع) است، که باعث شده سالانه میزبان گردشگران زیادی باشد. به همین دلیل زائرانی که به این شهر زیارتی و تفریحی سفر می‌کنند برای اینکه اقامت خوبی را داشته باشند بهتر است قبل از سفر اطلاعاتی را از طریق سایت‌های معتبر از جمله سایت ای‌پرشین هتل کسب کنند تا در حین سفر دچار مشکل نشوند.

جاذبه های مذهبی

یکی از عوامل مهم برای سفر به مشهد، وجود حرم امام رضا (ع) است، که باعث شده سالانه میزبان گردشگران زیادی باشد. به همین دلیل زائرانی که به این شهر زیارتی و تفریحی سفر می‌کنند برای اینکه اقامت خوبی را داشته باشند بهتر است قبل از سفر اطلاعاتی را از طریق سایت‌های معتبر از جمله سایت ای‌پرشین هتل کسب کنند تا در حین سفر دچار مشکل نشوند.

مشهد-متن

بیمارستان‌­های مجهز

از جمله خدمات درمانی عالی و بی‌نظیر مشهد باعث می‌شود که پای گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این کلان‌شهر برسد. به همین دلیل برای آسایش حال آن‌ها هتل­‌هایی در اطراف بیمارستان رضوی ساخته شده تا گردشگران برای اقامت و دسترسی راحت به محل بیمارستان با مشکل مواجه نشوند. هتل توریست توس مشهد یکی از این هتل‌ها در مشهد است که علاوه بر نزدیکی به بیمارستان به‌دلیل امکانات رفاهی بالا باعث رضایت هرچه بیشتر گردشگر می‌شود.

همچنین عواملی مانند : دانشگاه‌ها، برگزاری جلسات و سمینارهای پزشکی و... باعث شده که شهر مشهد با آمد و رفت تعداد زیادی گردشگر مواجه شود که همین امر دلیلی برای افزایش و کیفیت خوب در ساخت‌وساز هتل در مشهد شود .

مطالب مرتبط:

دیدگاه