شهرهایی که برای تنها سفر کردن زنان مناسب‌تر هستند

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
شهرهایی که برای تنها سفر کردن زنان مناسب‌تر هستند

اگرچه سفر در کنار عزیزانمان می‌تواند لذت‌بخش‌تر باشد اما به‌دلایل مختلف گاهی ممکن است تصمیم بگیریم تنها سفر کنیم.

ممکن است دلتان بخواهد چند روزی را با خودتان خلوت کنید و خوش بگذرانید یا اینکه دلتان سفر بخواهد و همسفری پیدا نکنید. مهم نیست این تصمیم را به چه دلیلی می‌گیرید، به‌هرحال تنها سفر کردن تجربه مفید و ارزشمندی است که می‌تواند به رشد شخصیت شما کمک کند و اعتمادبه‌نفس و استقلال شما را افزایش دهد. همچنین برخلاف تصور بسیاری از افراد این شیوه سفر کردن می‌تواند بسیار لذت‌بخش و شیرین هم باشد.

در گذشته تعداد زنانی که تصمیم می‌گرفتند به‌تنهایی سفر کنند خیلی کمتر بود. هرچند هنوز هم برای بعضی‌ها عجیب است که زنی تصمیم بگیرد تنها سفر کند؛ اما به‌هرحال این مسئله نسبت به گذشته عادی‌تر شده است. اگر دوست دارید تنها سفر کنید، اما در انتخاب مقصد سردرگم هستید با ما همراه باشید. اسنپ تریپ در این مطلب چند شهری را که برای تنها سفر کردن زنان مناسب‌تر هستند، معرفی کرده است.

اصفهان

اصفهان

اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران و یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور است. آثار تاریخی پر شمار از یک طرف و خیابان‌های زیبا و حال‌وهوای خوب و باصفای شهر، اصفهان را به مقصدی مناسب برای تنهایی سفر کردن تبدیل کرده. می‌توانید از آثار تاریخی بازدید کنید، در خیابان‌های زیبایش پیاده‌روی کنید، در بازارهای سنتی‌اش حسابی بچرخید و در کافه‌های خوبش استراحت کنید.

معمولا زنانی که تنها سفر می‌کنند برای انتخاب مقصد، امنیت خیابان‌های شهر را در نظر می‌گیرند. از این لحاظ باید بگوییم خیابان‌های اصفهان امنیت بسیار خوبی دارند و محله‌ها و خیابان‌های شهر برای پیاده‌روی بسیار مناسبند. همچنین در این شهر می‌توانید هتل‌ها یا اقامتگاه های سنتی‌ای پیدا کنید که ارزان‌قیمت باشند و مناسب سفر انفرادی. از آنجایی که اصفهان یکی از پرمسافرترین شهرهای ایران است، ممکن است در این سفر با زنان دیگری آشنا شوید که مثل شما تنها به این شهر سفر کرده‌اند و به این ترتیب دوستان جدیدی پیدا کنید.

برای کاهش هزینه‌های سفر خود به صفحه رزرو هتل در اصفهان با تخفیف مراجعه کنید.

شیراز

شیراز

شیراز هم مثل اصفهان شهری تاریخی، زیبا و سرزنده است که می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شیراز جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد که می‌توانید از آن دیدن کنید، از تخت جمشید و پاسارگاد تا جاهایی مثل مسجد نصیرالملک، حافظیه و سعدیه یا باغ‌های زیبایی مثل باغ ارم، باغ دلگشا و نارنجستان قوام. شیراز از آن شهرهایی است که شب‌های زنده و پرجنب‌وجوشی دارد و اتفاقا بعضی دیدنی‌هایش مثل حافظیه، در شب صفای دیگری دارند. به‌دلیل اینکه شیراز شب‌ها هم شلوغ است و شیرازی‌ها تا پاسی از شب در جاهای دیدنی شهر هستند، شب‌ها هم در خیابان‌های این شهر احساس امنیت خواهید داشت. علاوه بر این رفتارهای دوستانه مردم خون‌گرم شیراز با مسافران، از دیگر دلایلی است که شیراز را برای تنها سفر کردن به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای رزرو هتل در شیراز و کم کردن هزینه‌های سفر به این شهر به صفحه هتل های تخفیف دار شیراز بروید.

رشت

رشت

چند سالی است که رشت هم به یکی از مقاصد محبوب میان گردشگران تبدیل شده است. رشت شهری است که در آن همه چیز رنگ و بوی شادی دارد: از بازار خوش‌آب‌ورنگش گرفته تا کوچه پس‌کوچه‌های دلربا و چشم‌نواز محله گلسار. می‌توانید هرچقدر خواستید تنهایی در خیابان‌های سرسبز این شهر زیبا قدم بزنید، به کافه‌ها و رستوران های جذابش بروید و از دیدنی‌های معروفش مثل سبزه میدان، میدان شهرداری و باغ محتشم بازدید کنید. در رشت هم خیالتان از بابت امنیت راحت باشد. رشت یکی از آن شهرهایی است که زنان بسیاری تنها به آن سفر می‌کنند و به همین دلیل تنها سفر کردن شما به این شهر از نظر مردم عجیب نخواهد بود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه