کدام هتل‌های تهران قیمت متوسطی دارند؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کدام هتل‌های تهران قیمت متوسطی دارند؟

برای انتخاب هتل محل اقامت در سفر، قیمت عامل بسیار تاثیرگذاری است. اینجا است که امکانات مطلوب در کنار قیمت مناسب هتل‌های متوسط، می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

برای بسیاری از مسافران، قیمت عامل مهم و اثرگذاری در انتخاب هتل است. این دسته از مسافران ترجیح می‌دهند به‌جای اقامت در هتل‌های پنج ستاره و گران‌قیمت، هتل‌هایی با قیمت متوسط انتخاب کنند؛ هتل‌هایی که به گران‌قیمتی هتل‌های پنج ستاره و برخی هتل‌های چهار ستاره نیستند؛ اما امکاناتشان در سطح مطلوب و مناسبی است. اسنپ تریپ در این مطلب تعدادی از هتل‌های خوب تهران را معرفی کرده که قیمتی متوسط دارند.

 هتل وزرش تهران

هتل-ورزش-تهران

از بهترین هتل های تخفیف دار تهران که سه ستاره دارد، هتل ورزش است که در خیابان فاطمی تهران واقع شده است. از آنجایی که تهران شهر بسیار بزرگی است و سال‌ها است که درگیر معضل ترافیک است در انتخاب هتل باید به موقعیت جغرافیایی هتل توجه بسیاری داشته باشید و ترجیحا هتل‌هایی را انتخاب کنید که دسترسی بهتر و راحت‌تری به نقاط مهم شهر داشته باشند.

همچنین اگرچه ترافیک تهران قابل قیاس با شهرهای دیگر کشورمان نیست و مسافت‌ها در تهران نیز بسیار طولانی‌ترند، اما وسایل نقلیه عمومی نیز در تهران بیشتر از دیگر شهرهاست و استفاده از آن‌ها جابه‌جایی را برای شما آسان‌تر می‌کند. هتل ورزش از جمله هتل‌هایی است که دسترسی مناسبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد و نزدیک به پارک لاله، از پارک‌های معروف تهرانو موزه‌ هنرهای معاصر ایران است. اتاق‌های این هتل امکانات و تجهزات خوبی دارند. همچنین هتل ورزش از امکانات ورزشی مثل استخر، سونا و سالن ورزشی برخوردار است. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل از ۲۸۵ هزار تومان تا ۵۸۵ هزار تومان است.

 هتل جهان تهران

هتل-جهان-تهران

هتل جهان یکی دیگر از هتل‌هایی است که قیمتی متوسط دارند. این هتل نیز سه ستاره است و در خیابان ولیعصر و نبش چهار راه طالقانی قرار دارد. هتل جهان به‌دلیل قرار داشتن در خیابان ولیعصر دسترسی بسیار خوبی به نقاط مختلف شهر دارد و وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس، بی‌آرتی و مترو در اطراف این هتل هستند. امکانات هتل جهان نیز مثل قیمتش در سطح متوسطی است. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل از ۲۸۰ هزار تومان شروع می‌شود و به ۴۸۳ هزار تومان برای اتاق سه تخته هم می‌رسد.

هتل البرز تهران

هتل-البرز-تهران

هتل البرز نیز مثل هتل‌های قبلی موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد. این هتل سه ستاره در خیابان وصال شیرازی قرار دارد و هم به خیابان انقلاب نزدیک است و هم خیابان ولیعصر. قیمت هتل البرز تهران نیز در سطح متوسطی است اما نسبت به دو هتل قبلی کمی بالاتر است. امکانات این هتل در سطح مطلوبی است و غذای باکیفیتی نیز دارد. هزینه رزرو اتاق یک تخته در هتل البرز ۳۳۲ هزار تومان و اتاق دو تخته دابل ۳۹۰ هزار تومان است. گران‌ترین اتاق این هتل نیز اتاق سه تخته آن است که هزینه رزروش ۵۰۰ هزار تومان است.

هتل حجاب تهران

هتل-حجاب-تهران

هتل حجاب، یکی دیگر از هتل‌های خوب پایتخت است که قیمتی متوسط دارد. این هتل سه ستاره در خیابانی به همین نام و در نزدیکی بلوار کشاورز قرار دارد. کشاورز یکی از زیباترین خیابان‌های تهران است و به‌دلیل نزدیک بودن به خیابان و میدان ولیعصر دسترسی مناسبی به نقاط دیگر شهر دارد. امکانات هتل حجاب نیز در سطح خوب و مناسبی است و امکاناتی مثل اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق نیز دارد. هزینه رزرو اتاق دو تخته تویین یا دابل در این هتل ۳۹۳ هزار تومان و اتاق چهار تخته ۶۱۹ هزار تومان است.

شما علاوه بر رزرو هتل‌های تهران می‌توانید رزرو هتل در سراسر ایران را با قیمت مناسب از سایت اسنپ تریپ انجام دهید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه